Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@03:01:46 GMT

یک انتصاب عجیب دیگر در فدراسیون فوتبال

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۸۷۵۳

یک انتصاب عجیب دیگر در فدراسیون فوتبال

از زمان بروز اختلافات میان شهاب‌الدین عزیزی خادم و مهرداد سراجی، رئیس و سرپرست کمیته فوتسال که منجر به جدایی سراجی، عضو هیات رئیسه از این کمیته شد، خانواده فوتسال بدون سرپرست اداره می‌شد. بعد از گذشت حدود دو ماه از این جریان‌ها، فدراسیون فوتبال دقایقی قبل بدون اطلاع ‌رسانی قبلی، از یکی دیگر از اعضای هیات رئیسه به عنوان سرپرست کمیته فوتسال یاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسان اصولی، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که سرپرستی کمیته بازاریابی و تلویزیون این فدراسیون را هم بر عهده دارد، با حکم رئیس فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست کمیته فوتسال انتخاب شده است.

فدراسیون فوتبال هنوز هیچ توضیحی نداده که آیا قرار است او به طور همزمان هر دو کمیته را اداره کند یا خیر. تاکنون در فدراسیون فوتبال سابقه نداشته یک نفر به طور همزمان مسئولیت دو کمیته را برعهده داشته باشد.

سایت فدراسیون فوتبال از قول احسان اصولی نوشت:

در ابتدا از حسن اعتماد ریاست فدراسیون به خودم سپاسگزارم و امیدوارم به لطف حضرت حق و حمایت و پشتیبانی رییس و هیات رییسه فدراسیون و سایر ارکان بتوانیم در توسعه فوتسال و کسب قهرمانی‌ها و جایگاه‌های رفیعی که در ظرفیت فوتسال کشور نهفته است موثر باشیم و گام های خوبی برداریم. 

همچنین دست یاری خودم را به سمت همه پیشکسوتان، مربیان، مدیران باشگاه‌های فعال در عرصه فوتسال، بازیکنان و صاحب نظران دراز می‌کنم چراکه همفکری، کمک و حمایت و مشارکت در تصمیم‌گیری‌های صحیح در این حوزه را نیازمندیم.

قطعا مهمترین برنامه از دیدگاه بنده توجه به تامین امکانات برای تیم‌های ملی فوتسال و گسترش زیرساخت‌های لجستیکی است. در صورت توجه واقعی به استعدادهایی که در این رشته در سطح کشور وجود دارد می‌توانیم بیش از پیش جایگاه خود را در جهان تثبیت کنیم.

توجه به تیم‌های پایه، تشکیل تیم ملی امید، استعدادیابی در سراسر کشور و حمایت از برنامه‌ لیگ‌های فوتسال در هر دو بخش آقایان و بانوان موجب پشتوانه‌سازی مناسب برای آینده فوتسال کشور می‌شود و در این صورت بانک نیروی انسانی تکمیل خواهد شد. استعدادیابی در استانها همواره دست ما را در تامین ظرفیت مورد نیاز برای حضور پرقدرت در رقابتهای جهانی پر خواهد کرد و قطعا زمینه‌ساز کسب نتایج درخشان نیز خواهد بود.

برنامه‌ریزی دقیق برای رقابتهای جام ملتهای آسیا باید از همین حالا آغاز شود و نقاط ضعف و قوت را در قالب یک برنامه راهبردی تدوین کنیم. با استفاده از این نقشه راه ان‌شاءالله انتظاری که مردم و علاقمندان از فوتسال دارند را جامه عمل بپوشانیم. بزرگان و پیشکسوتان فوتسال را به مشارکت دعوت و درخواست می‌کنم نقطه نظراتشان را به ما منتقل کنند.

فدراسیون فوتبال اقدامات لازم را در خصوص اساسنامه انجام داده است و اکنون در مرحله‌ای قرار داریم که نیاز است نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی عنایت ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند تا بر اساس مصوبه مجلس، آن چیزی که درباره اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران مشخص و توافق شده محقق شود. آن هم در شرایطی که تیم ملی فوتبال ما به لطف خدا، دعای خیر مردم و مدیریت خوب این دوره از سوی عزیزی خادم و هیات رییسه و با درخشش بازیکنان نام آور کشورمان در یک قدمی صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قرار گرفته است.

نتایج کسب شده در این دوره اتفاقی تاریخی است و با اقتدار کامل در آستانه صعود به جام جهانی قرار داریم و قطعا این دستاورد موجب افتخار و شادی مردم عزیز کشورمان است. با توجه به همه این موارد، برای رقبای ما در منطقه که در تلاش برای صعود به جام جهانی هستند، گره خوردن شرایط فوتبال ملی ما قطعا خوشایند خواهد بود. بنابراین لازم است برای تداوم این افتخار آفرینی‌ها دوستان عزیزمان در مجلس عنایت ویژه‌ای داشته باشند تا تعلل در این موضوع باعث ایجاد مخاطره برای فوتبال ملی نشود و در یک کار جمعی و هماهنگ توسط دولت جمهوری اسلامی، مجلس شورای اسلامی، فدراسیون فوتبال و تمام ارکان اقدامات مناسبی را در این حوزه به انجام برسانیم.

بیشتر بخوانید: توصیه سیدجلال به وزیر ورزش درباره پرسپولیس و استقلال

253 251

کد خبر 1576373

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۸۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون در حاشیه مراسم استقبال از اعضای تیم ملی فوتسال پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ اظهار داشت: پتانسیل فوتسال کشورمان در این مسابقات نشان داده شد و امیدواریم در جام جهانی فوتسال در ازبکستان در شهریور ماه باعث شادی مردم شویم و سطح فوتسال و استعدادهای‌مان را به دنیا نشان دهیم. تیم‌های منطقه کافا که خودمان عضو هیئت رئیسه آن هستیم، پیشرفت قابل توجهی به واسطه سرمایه‌گذاری روی فوتبال و فوتسال کرده‌اند.

وی ادامه داد: ۴ تیم از کافا به جام جهانی فوتسال راه پیدا کرده‌اند که جای خوشبختی برای ما خواهد بود. فوتسال ایران باعث رشد چشمگیر این منطقه شده است. مربیان ایرانی در کشور‌های مختلف از جمله افغانستان حضور دارند و این نشان می‌دهد فوتسال روند رو به رشدی را دنبال می‌کند.

ممبینی درباره آخرین وضعیت حامیان مالی تیم‌های ملی فوتبال گفت: مشکلات ما بودجه‌ای است که فدراسیون باید در اختیار بگیرد. فضای فوتبال به شکلی است که باید اسپانسری را بالا ببریم. تا زمانی که بحث حق پخش تلویزیونی حل نشود، شاید اسپانسر‌ها نیز رغبتی برای جلو آمدن نداشته باشند. در دولت جدید و البته در مجلس اتفاقات خوبی می‌افتد و وزیر ورزش مدام پیگیری می‌کند. امیدوارم با گرفتن حق پخش برای فدراسیون و باشگاه‌ها روند رو به رشدی برای فوتبال‌مان داشته باشیم.

دبیرکل فدراسیون درباره پاداش‌های در نظر گرفته شده برای اعضای تیم ملی فوتسال گفت: در طول برگزاری مسابقات یکسری پاداش‌ها که شاید چشمگیر نباشد به بازیکنان دادیم. فردا جلسه‌ای داریم تا میزان پاداش‌ها را با رعایت یکسری پروتکل‌ها بیشتر کنیم. این بحث برای کلیه تیم‌های ملی است. تیم ملی بانوان زیر ۱۸ سال قهرمان کافا شده و فوتبال ساحلی نیز به مقام سوم جهان دست یافته است. همه این‌ها باعث شده است که راهکاری داشته باشیم تا بتوانیم زحمات بازیکنان را جبران کنیم.

وی درباره آخرین وضعیت استفاده از سیستم‌های VAR در فوتبال ایران اظهار داشت: تا یکسری اتفاقات نیفتد، نمی‌توانیم خیلی اطلاعات بدهیم. یک شرکت چینی به شرکت‌های مورد تأیید فیفا، اضافه شده است و شاید به خاطر مراودات‌مان با این کشور بتوانیم تسهیلاتی داشته باشیم.

ممبینی درباره ادعای وحید شمسایی مبنی بر عدم داشتن قرارداد با فدراسیون فوتبال گفت: شاید به لحاظ اداری برخی قرارداد‌ها مانده باشد، اما مشکلی نیست و حتماً امضا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور