Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی وزارت دفاع گفت: بسیجیان باید سلامت جامعه را ایجاد کنند و با وجود آنان نباید فساد و مشکلات عفاف و حجاب داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام آقاجانپور در همایش بسیجیان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در سالروز فرمان امام خمینی (ره) برای تشکیل بسیج مستضعفین هستیم؛ روزی که ایشان دستور تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی را صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید این سوال پیش بیاید که چرا نیاز به ارتش ۲۰ میلیونی داریم. این ارتش و بسیج عمومی برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: جوانان ما بدانند که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا بر کشور ما حاکم بود و آنها بودند که شاه را به عنوان غلام حلقه به گوش برای کشور خود انتخاب کردند، برای ما نخست‌وزیر و وزرا را مشخص می‌کردند و بر معادلات سیاسی و اقتصادی ما حاکم بودند.

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی وزارت دفاع تاکید کرد: امروز خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی توانسته‌ایم در حوزه ساخت تجهیزات مختلف از جمله تجهیزات هوایی به دستاوردهای بسیاری دست پیدا کنیم. این در حالی است که پیش از انقلاب به هیچ عنوان اجازه نمی‌دادند که ایرانی‌ها به این تجهیزات حتی نزدیک شوند.

وی گفت: نظام سلطه استقلال و پایداری ملت ایران را نمی‌خواهد. آنها به دنبال ایجاد وابستگی سیاسی، فرهنگی و اقتصادی برای کشور ما هستند و بر همین اساس است که دیگر کشورها را تهدید می‌کند تا آنها را مجبور کنند که با ایران ارتباط نداشته باشند و حتی در حوزه‌های پزشکی نیز کشور ما را تحریم می‌کنند تا حتی دارو برای بیماری‌های خاص وارد کشور ما نشود.

آقاجانپور یادآور شد: برخی می‌گویند چرا با کشورهای اروپایی و آمریکایی ارتباط برقرار نمی‌کنیم. این افراد باید بدانند که آنها می‌خواهند با تسلط بر ما اراده خود را بر کشور، نظام و ملت ما تحمیل کنند اما ملت ما عزم و اراده دارد که روی پای خود بایستد و این عزم را در حوزه دفاعی ثابت کرده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تصریح کرد: روزی وادادگان راضی شده بودند غنی‌سازی محدود به ۵ درصد باشد، اما امروز توان غنی‌سازی ۶۰ درصد را هم داریم و به همین دلیل است که رژیم صهیونیستی و عوامل آن دانشمندان هسته‌ای ما مانند شهید فخری‌زاده را ترور می‌کنند. آنها می‌خواهند که علم و دانش در اختیار آنها باشد و ما وابسته آنها باشیم.

وی در پایان تاکید کرد: بسیجیان باید سلامت جامعه را ایجاد کنند و با وجود بسیجیان نباید فساد و مشکلات عفاف و حجاب داشته باشیم. بسیجیان باید پرچم این انقلاب را به دست امام زمان (عج) برسانند و در عصر ظهور، نقش‌آفرینی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عقیدتی و سیاسی وزارت دفاع بسيج وزارت دفاع کشور ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۸۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت فعالان سیاسی از اجرای طرح نور

 فرمانده انتظامی کردستان در جمع فعالان سیاسی، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای امنیت بیان داشت: دشمنان اسلام با هدف قراردادن موضوع عفاف و حجاب، در جامعه درصدد ترویج بی حیایی و بی عفتی در جامعه هستند.

سردار علی آزادی افزود: تضعیف عفاف و حجاب در جامعه زمینه ساز کاهش امنیت است و استحکام بنیان خانواده را به خطر می‌اندازد.

وی با تاکید بر اینکه موفقیت طرح نور نیازمند حمایت مردمی است، بیان داشت: اجرای طرح نور در جامعه، طبق قانون خواسته مسئولان و مطالبه عمومی مردم برای مقابله با ناهنجاری می‌باشد.

سردار آزادی در ادامه با قدردانی از تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور در اجرای طرح نور، از علما، احزاب سیاسی و مردم که در این طرح مهم همانند دیگر ماموریت با پلیس همراهی، مشارکت نموده اند، تشکر و قدردانی کرد.

 در این جلسه جمعی از فعالان سیاسی استان ضمن بیان نکته نظرات خود از اجرای طرح عفاف و حجاب حمایت و از اقدامات پلیس استان در این خصوص و ایجاد امنیت و آرامش روانی شهروندان تقدیر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • نباید از اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات غافل شد
  • حمایت فعالان سیاسی از اجرای طرح نور