Web Analytics Made Easy - Statcounter

رفتار زشت یک دختر سفید پوست در کلاس درس با معلم سیاهپوستش سوژه رسانه های اجتماعی شد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از دیلی میل،‌ یکی از دانش آموزان از رفتار زشت این دختر در دبیرستان"فورت ورث" در ایالت تگزاس آمریکا فیلم گرفته است.

--- --- --- ---

این دختر با تلفن کلاس با مادر خود تماس گرفته و شکایت معلم خود را می کند و مدام سر معلمش داد می زند و رفتار تهاجمی دارد دختر نوجوان هنگامیکه معلم از وی خواسته تا پاسخگوی درس باشد واکنش تند نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در حالی که داد می زند می گوید او سیاه است و .. ویدئوی رفتار وحشیانه این دختر نوجوان با معلمش دهها هزار بار در توئیتر دیده شده و او حتی با دست ضربه ای نیز به معلم زده و طوری رفتار می کند که گویی قصد کتک زدن معلمش را نیز دارد .
رفتار نژادپرستانه این نوجوان با واکنش های متعددی در فضای مجازی روبرو بوده است.

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

رفتار نژادپرستانه دانش آموز سفید پوست با معلم سیاهپوستش +فیلم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۹۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، در ساعت ۱۹ روز جمعه و همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی یک جوان با غیرت کاشمری شاهد مزاحمت دو نفر راکبان یک موتور سیکلت با حالتی غیرطبیعی برای سه دختر نوجوان می شود.

این جوان با غیرت برای دفاع از سه دختر نوجوان وارد عمل شده و به صورت لسانی به اراذل و اوباش تذکر داده و نهی از منکر می‌کند که مورد حمله اراذل و اوباش قرار می گیرد.

پیگیری خبرنگار فارس حاکی است این جوان کاشمری در جریان درگیری اراذل و اوباش با ضربه چاقو ار ناحیه گردن مصدوم و با کمک مردم به بیمارستان منتقل می شود. متهمان نیز توسط مردم دستگیر و تحویل عوامل گشت پلیس شده اند.

دیگر خبرها

  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ چیست؟
  • خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید
  • یک معلم درکلات کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد
  • بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس
  • واکنش دستیار رئیس جمهور به رفتار‌های تند در مواجهه با بی حجابی (فیلم)
  • فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد