Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان به همراه رییس دفتر رییس جمهوری با حضور در محل فدراسیون هندبال ضمن دیدار با رئیس فدراسیون، دیداری نیز با سرمربی تیم ملی مردان داشتند.

به گزارش برنا؛ «سیدحمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان امشب (چهارشنبه) با حضور در محل فدراسیون هندبال ضمن دیدار با ریاست فدراسیون، دیداری با «مانوئل فرناندز» سرمربی تیم ملی هندبال ایران نیز انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید وزیر ورزش و جوانان ضمن تبریک مجدد برای حضور تیم ملی هندبال بانوان در رقابت‌های قهرمانی جهان خاطر نشان کرد: بی تردید حضور بانوان ملی‌پوش هندبال ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان یک رخداد مهم برای ورزش بانوان به شمار می‌رود و همین حضور نیز بدون در نظر گرفتن نتایج یک موفقیت برای هندبال ایران است.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان از رشته هندبال حمایت می‌کند و در این مدت نیز شاهد رخ دادن اتفاقات خوبی در این رشته ورزشی هستیم. کسب سهمیه رقابت‌های قهرمانی جهان برای تیم ملی بانوان بسیار حائز اهمیت بود و امیدواریم تیم ملی هندبال مردان نیز بتواند جهانی شود.

سجادی در ادامه به حضور تیم ملی مردان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا اشاره کرد و گفت: می‌دانیم در رقابت‌های قهرمانی آسیا، ملی‌پوشان ایران کار دشواری در پیش دارند اما به موفقیت این تیم امیدوار هستیم. وزارت ورزش و جوانان در کنار فدراسیون هندبال برای موفقیت ملی‌پوشان هندبال در میادین مختلف حضور دارد و امیدواریم تیم‌های ملی هندبال ایران در تمامی رویدادها موفق باشند.

مانوئل فرناندز سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران نیز در دیدار کوتاهی که با وزیر ورزش و جوانان داشت، ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، گفت: برای من دیدار با وزیر ورزش و جوانان ایران بسیار مهم است و از برگزاری این دیدار تشکر می کنم. می‌دانم شما یک ورزشکار حرفه‌ای بوده‌اید و به خوبی با شرایط ورزش آشنا هستید. در تیم ملی هندبال تمامی تلاش خود را برای موفقیت در رقابت‌های قهرمانی آسیا به کار بسته‌ایم و امیدواریم بتوانیم در این رویداد مهم که با حضور پرتعداد و البته قدرتمند تیم‌های آسیایی همراه است به موفقیت دست یابیم.

سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران افزود: هندبال ایران ظرفیت بسیار زیادی برای موفقیت دارد و تردید نداشته باشید در سال‌های آینده هندبال ایران در عرصه‌های بین‌المللی موفقیت‌های زیادی را کسب خواهد کرد. تا آخرین روزی که در کنار تیم ملی هندبال ایران خواهم بود با تمام وجودم برای موفقیت می‌جنگم و به توانمندی ملی‌پوشان ایران باور دارم.

در بازدید وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون هندبال و دیدار با رئیس فدراسیون، اسماعیل احمدی سرپرست حوزه وزارت وزارت ورزش و جوانان، کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات وزارت، مریم کاظمی پور معاون امور بانوان وزارت نیز سجادی را همراهی می‌کردند.

همچنین رییس دفتر رییس جمهوری ایران که در محل فدراسیون هندبال حضور یافته بود پیراهن افتخاری تیم ملی هندبال جمهوری اسلامی ایران را دریافت کرد.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ضمن اهدای پیراهن تیم ملی هندبال ایران به غلامحسین اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهوری یک توپ هندبال را نیز به عنوان نماد این رشته ورزشی به اسماعیلی اهدا نمود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر ورزش و جوانان سرمربی تیم ملی ایران ورزش و جوانان تیم ملی جهان وزارت ورزش و جوانان مردان آسیا وزارت ورزش روابط عمومی معاون رییس جمهوری جمهوری اسلامی ایران رئیس فدراسیون هندبال رقابت های قهرمانی وزیر ورزش و جوانان ملی هندبال ایران فدراسیون هندبال تیم ملی هندبال سرمربی تیم ملی برای موفقیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۹۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا

 کیومرث هاشمی در پیامی عنوان قهرمانی ایران در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت.
پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا

به گزارش "ورزش‌سه"، شاگردان وحید شمسایی موفق شدند در فینال با نتیجه 4 بر یک تایلند را از پیش رو بردارند.

در پی این قهرمانی وزیر ورزش که در سالن بانکوک آره‌نا حضور داشت و نمایش تیم ملی را در تایلند تماشا کرد، متنی به شرح زیر منتشر کرده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

اقتدار فوتسال ایران در قاره‌ی کهن، بار دیگر با حضور یک تیم منسجم و قوی در قالب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و در شرایطی که اکثر تیم‌ها نیز با رشد قابل توجهی همراه شده‌اند، به‌‎وقوع پیوست و موجبات خشنودی علاقه‌مندان به ورزش را فراهم کرد.

با تقدیر از تیم ملی فوتسال ایران، همچنین کادر فنی و سرپرستی که پس از موفقیت در مراحل مقدماتی و حذفی، در فینال هم رقابت جذاب و جوانمردانه‌ای را با تیم میزبان پشت سر گذاشتند، این جام قهرمانی را به آنها و همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و مردم ورزش‌دوست، صمیمانه تبریک می‌گویم و امیدوارم زمینه‌ی حضور مقتدر این تیم شایسته در رقابت‌های جام جهانی نیز به‌وجود آید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وزیر ورزش تماشاگر ویژه دربی ۱۰۳ شد تاکید وزیر ورزش بر اصلاح آیین نامه شورای برون مرزی

دیگر خبرها

  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا