Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسپارتاک مسکو در فصل جاری ناپولی را عذاب داده است. 

اسپارتاک مسکو پس از دومین پیروزی مقابل ناپولی به طرق مختلف به این تیم طعنه زد.

به گزارش طرفداری، ناپولی در فصل جاری یکی از بهترین تیم های اروپا بوده اما یک گربه سیاه توانسته در روزهایی که پارتنوپی تعداد زیادی مصدوم و غایب دارد، دوباره مایه عذاب اسپالتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسپارتاک مسکو ساعاتی قبل توانست با نتیجه 2-1 ناپولی را شکست دهد و این یعنی کسب 6 امتیاز مقابل حریف ایتالیایی در دو بازی رفت (پیروزی 3-2) و برگشت. حساب رسمی باشگاه روس در توییتر تا می شد از این پیروزی ها برای کری خوانی استفاده کرده است!

ناپولی امشب مقابل اسپارتاک به دنبال انتقام است
پ.ن: ماسک مربوط به فیلم V for Vendetta، فیلمی با مضمون انتقام  پاسخ اسپارتاک به توییت بالا: عوضش از این ماسک استفاده کنید  پیروزی مقابل ناپولی در این فصل:
اسپارتاک: 2
بقیه باشگاه های جهان: 1 اسپالتی در پایان بازی با سرمربی اسپارتاک دست نداد

 

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! استوری کامبیز دیرباز علیه وزیر ورزش؛ بسیجی وار VAR بیار! حسین عسگری: روی ترابی پنالتی شد؛ گل عبدی سالم بود! مربی بنفیکا در مورد از دست رفتن موقعیت گل سفروویچ: در 30 سال مربیگری چنین چیزی ندیده بودم حکم 3.5 سال حبس قطعی برای فابریتزیو میکولی، مهاجم اسبق تیم ملی ایتالیا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اسپارتاک مسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۹۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 5 بر 0 آرسنال مقابل چلسی به روایت کارتون / فیلم

آرسنال و چلسی در چارچوب دیداری معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که این بازی جذاب و دیدنی با برتری 5-0 توپچی‌ها به پایان رسید. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • رونمایی از جوان ایرانی در لیگ روسیه
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله
  • طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد
  • طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است
  • پیروزی یک نیمه‌ای هوادار مقابل مس سونگون
  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک
  • پیروزی 5 بر 0 آرسنال مقابل چلسی به روایت کارتون / فیلم