Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یورونیوز، بیش از ۳۰ مهاجر که از سواحل شمالی فرانسه و با عبور از آب‌های کانال مانش در پی رسیدن به خاک انگلیس بودند روز چهارشنبه ۳ آذر (۲۴ نوامبر) در پی غرق شدن قایق‌شان جان باختند.

گزارش‌ها حاکی است که قایق مهاجرانی که جان باختند عصر روز چهارشنبه در حالی که ۵۰ مهاجر را با خود حمل می‌کرد پس از جدا شدن از سواحل دانکرک در شمال فرانسه در مانش واژگون شد و به زیر آب فرو رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری فرانسه، حادثه در آب‌های نزدیک شهر بندری کاله در شمال این کشور اروپایی رخ داد و به گفته پلیس فرانسه مرگبارترین از نوع خود بوده است.

بعد از آنکه یک ماهیگیر به پلیس گزارش داد که چندین جنازه را دیده است که در آب غوطه‌ور هستند، قایق‌های گشت دریایی پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

پیش از این نیز مقامات لندن، فرانسه را متهم کرده بود که کنترل خود بر سواحلش را از دست داده است.

ژرار دارمنن، وزیر کشور فرانسه، هفته گذشته انگلیس را مسئول بحران مهاجران دانسته و گفته بود که قوانین کار در انگلیس مهاجران را به عبور از کانال مانش تشویق می‌کند.

کانال مانش در شمال فرانسه و جنوب انگلستان قرار دارد و با اینکه عبور از آن با شناورهای کوچک به‌ویژه در فصل زمستان و آب‌وهوای توفانی، بسیار خطرناک است، مهاجران بسیاری تلاش می‌کنند از این مسیر خودشان را به انگلستان برسانند.

کد خبر 5360363

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس فرانسه فرانسه کانال مانش لندن انگلستان انگلیس ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی فلسطین روسیه ایران سوریه جنبش حماس اتحادیه اروپا ترکیه اوکراین افغانستان فرانسه بلاروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۹۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایق هایی از جنس ملودی (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسرائیلی تا مهمات منفجر نشده در غزه
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • قایق هایی از جنس ملودی (عکس)
  • شعله‌ور شدن اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های فرانسه و انگلیس
  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • پلیس فرانسه دانشجویان حامی فلسطین را متفرق کرد
  • نجات ده‌ها پناهجو در سواحل مراکش
  • آزادی ۶۳ پناهجوی افغان از بازداشت پلیس در پاکستان
  • سرکوب دانشجویان حامی فلسطین توسط پلیس فرانسه+ فیلم
  • وقوع حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن