Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز قبل سوده نجفی در بیست و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود به عملکرد پلیس در پارک‌های تهران اعتراض کرد و مدعی شد که ماموران در کیوسک‌های انتظامی واقع در پارک‌ها فعالیت ندارند.

نجفی مدعی است بود که در بازدیدی که از منطقه ٩ داشته مشکلاتی رو مشاهده کرده است و یکی از معضلات آن منطقه پارک المهدی است که آسیب‌های اجتماعی فراوانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در آنجا کیوسک نیروی انتظامی هم وجود داشت، اما عملا کار خاصی انجام نمی‌شد که از رییس پلیس تهران می‌خواهم نظرات بیشتری بر پارک‌ها داشته باشند.

مشکل انتظامی در پارک‌ها باشد ماموران مستقر در کیوسک‌ها رسیدگی خواهند کرد

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ماموران کلانتری‌های مستقر در سطح تهران به صورت شبانه روزی فعالیت خود را برای رسیدگی به موضوعات مختلف و دغدغه‌های شهروندان انجام می‌دهند.

وی افزود: چند مولفه برای کلانتری‌ها ابلاغ کردیم که یکی از این موارد حضور در پارک‌ها و پاکسازیشان است.

سرهنگ موقوفه‌ای ادامه داد: شناسایی و دستگیری خرده فروشان موادمخدر، جمع آوری معتادان متجاهر، مبارزه با سارقان و کشف اموال مسروقه، دستگیری مزاحمان نوامیس و سایر موارد از موضوعاتی است که ماموران کلانتری‌های مستقر در کیوسک پارک‌های سطح شهر نسبت به آن اشرافیت دارند.

وی افزود: در حال حاضر مشکلی در بحث ناامنی و دیگر موارد در پارک‌های تهران که در این بین عضو شورای شهر به پارک المهدی اشاره کرده است، نداریم.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: اینکه در برخی ساعات و دقایق ماموران پلیس در کیوسک‌ها مستقر نباشند موضوع عادی است، چرا که نفرات ما از سرباز گرفته تا مامور کادر اقدام به گشت زنی پیاده در سطح پارک‌ها می‌کنند و طبیعی است که در پارکی به بزرگی المهدی مدت زمان گشت زنی دقایق طولانی را به دنبال داشته باشد.

وی افزود: پلیس کار خود را به خوبی انجام می‌دهد و با اشرافیت اطلاعاتی موجود در حال تامین و برقراری هر چه بهتر امنیت در سطح تهران بزرگ هستیم.

بیشتر بخوانید

شهردار تهران معضل پارک‌ها را جدی بگیرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی شورای شهر تهران پارک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۹۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است

استاندار لرستان با اشاره به امنیت این استان گفت: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در نشست با فرماندهان فراجای لرستان گفت: این استان امن و فعال با مشارکت مردم است.

او با بیان اینکه تعامل مردم و پلیس عامل موفقیت پلیس است، اضافه کرد: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه، تأکید کرد: خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا حاکی از زیر پا گذاشتن حقوق انسانی است.

شفقت بیان کرد: رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان، استادان و فیلسوفان قابل‌ قبول نیست، اما پلیس در کشور ما امنیت را با حضور مردم ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • فیلم اظهارات عجیب سخنگوی شورای شهر تهران | مشکلات تقصیر گرگ‌های رسانه‌ای افتاد!
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان