Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بی‌تردید رقابتهای بین المللی جام تختی در سالهای اخیر با افت کمی و کیفی مشهودی روبرو شده که در برخی اوقات نام و اعتبار این رویداد باسابقه بین‌المللی کشتی ایران را زیر سوال می‌برد.

به همین دلیل فدراسیون کشتی قصد دارد با اجرای تمهیدات ویژه و فکورانه‌ای، افت کمی و کیفی جام تختی را برطرف و برگزاری آن به عنوان یک رویداد بین المللی را جذاب و کارآمدتر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع تا حدی برای فدراسیون کشتی اهمیت دارد که چندی پیش علیرضا دبیر به عنوان سکاندار مدیریت کشتی ایران هم به آن واکنش نشان داد و گفت: «جام تختی امسال اواخر بهمن و اسفند برگزار خواهد شد تا زمان آن را از تعطیلات کریسمس جدا کنیم، اما باز هم خیلی از کشورها می‌گویند پول بلیت را بدهید تا ما به این جام بیائیم.»

به گفته دبیر این در حالی است که وقتی ایران قرار است در تورنمنتی شرکت کند حتی پول ثبت نام را هم پرداخت می‌کند.

رئیس فدراسیون کشتی در این خصوص اعلام کرد: «حالا من این پول را برای تیم نگهدارم خوب است یا اینکه پول بدهم کشتی‌گیر خارجی بیاید؟ دلم نمی‌آید پول بدهم کشتی‌گیر درجه ۲ و ۳ به ایران بیاید. به همین دلیل برای جام تختی امسال در حال مکاتبه هستیم و به تیم‌ها گفتیم پول غذا و خوابگاه را ما می‌دهیم و حداقل شما هزینه بلیت خودتان بدهید.»

کد خبر 5359699 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون کشتی کشتی آزاد علیرضا دبیر جام تختی فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان تیم گل گهر سیرجان تنیس روی میز تکواندو لیگ برتر والیبال کمیته ملی المپیک سردار آزمون کاراته فدراسیون کشتی جام تختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۹۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی

فینالیست های پنج وزن دوم مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.

به گزارش مشرق، مسابقات پنج وزن دوم چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

در این پیکارها بیش از ۱۲۰ کشتی گیر از کشورهای ایران، عراق، ارمنستان و سوریه با هم به رقابت می پردازند.

نفرات راه یافته به فینال پنج وزن نخست این رقابت ها به شرح زیر است:

۶۰ کیلوگرم: سجاد عباسپور _ پویا ناصر پور

۶۷ کیلوگرم: امیرمحمد یارمحمد زهی _ حجت رضایی

۷۷ کیلوگرم: علیرضا عبدولی _ غلامرضا فرخی

۸۷ کیلوگرم: محمد حسین محمودی _بهروز هدایت

۱۳۰ کیلوگرم: رازمیک کردیان(ارمنستان)_ محمد سروش رنجبر

بر اساس این گزارش بیش از ۱۰ هزار خوزستانی در رشته کشتی فعالیت می کنند.

دیگر خبرها

  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!
  • سلبریتی تراز یعنی پهلوان رزاز
  • قهرمانی ایران در کشتی فرنگی بین المللی جام تختی
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • جام کشتی تختی اهواز؛ قرعه کشی پنج وزن دوم انجام شد
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند