Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیندا کیانی یکی از بازیگران زن جذاب سینمای ایران است. لیندا کیانی هم اکنون در سینمای ایران فعالیت می کند. لیندا کیانی بازیگر محبوب ایرانی است که طرفداران زیادی دارد. و در این فیلم ماجرای لال شدن لیندا کیانی در دوران کودکی اش را مشاهده نمودید.

بیوگرافی لیندا کیانی

لیندا کیانی در 23 شهریور 1359 در آبادان به دنیا آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او دارای یک خواهر و 4 برادر است.  او تحصیلات خود را تا کنون تا مقطع کارشناسی ارشد فلسفه ادامه داده است. فعالیت های هنری را با شرکت در دوره های آموزش بازیگری در کلاس های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد. پس از این دوره، در کلاس های فن بیان و بدن آقای حمید سمندریان و خانم مهتاب نصیرپور شرکت کرد.

لیندا کیانی در خرید+عکس ازدواج بازیگر لیندا کیانی

لیندا کیانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد. چند سال پیش شایعه ازدواج او با ایمان حضرتی فضای مجازی را پر کرده بود. لیندا کیانی واکنش نشان داد و گفت: من ازدواج نکرده ام و این عکس را در پشت صحنه یک تله فیلم با ایمان حضرتی گرفتم، موضوع همین بود! او می گوید: ازدواج مسئولیت بزرگی روی دوش آدم می گذارد و هر چه که سن و سالم مان بالاتر می رود پذیرش ازدواج سخت تر می شود، به نظر من زندگی مشترک اتفاق جذابی است اما هر چه در سن پایین تر صورت پذیرد، بهتر است.

تیپ پاییزی لیندا کیانی با هودی و پافر + عکس آثار تلویزیونی لیندا کیانی گارد ساحلی ساعت شنی روز حسرت رستگاران وضعیت سفید تا ثریا ماتادور پایتخت۲ مهرآباد سال‌های ابری مدینه نفس گرم پشت بام تهران کشیک قلب چرخ و فلک پرستاران دلدادگان لیندا کیانی عروس شد+عکس

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: لیندا کیانی لیندا کیانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۹۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تبعیت و الگوبرداری از شهید مطهری در جهاد تبیین

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با تاکید بر لزوم تبعیت و الگوبرداری از روش‌های شهید مطهری در همه زمینه‌ها اعم از جهاد تبیین، سایر عرصه‌های اعتقادی و مبنایی گفت: شهید مطهری بر اساس وظیفه عمل می‌کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، امروز _چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در نشست صمیمی با اساتید مدارس علمیه ارومیه ضمن تاکید بر تبیین شخصیت شهید مطهری اظهار کرد: آن چیزی که شهید مطهری را متمایز کرده بود، وظیفه‌شناسی و تواضع آن شهید والامقام بود و در هر زمینه‌ای احساس نیاز می‌کرد، وارد عمل می‌شد.

وی با تاکید بر لزوم تبعیت و الگوبرداری از روش‌های شهید مطهری در همه زمینه‌ها اعم از جهاد تبیین، سایر عرصه‌های اعتقادی و مبنایی افزود: شهید مطهری بر اساس وظیفه عمل می‌کرد و از سویی با ورود به مسائل فلسفی شرح منظومه مرحوم سبزواری را به رشته تحریر درآورده بود، از سوی دیگر به تفسیر قرآن هم پرداخته است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: امروز باید هرکس، وظیفه خود را بداند و به آن عمل کند.

قریشی تصریح کرد: سخنرانی‌ها و خطابه‌های شهید مطهری از عمق وجود بود و این به معنای باور به گفته‌ها توسط ایشان است و اینکه فردی به گفته‌های خود اعتقاد و ایمان داشته باشد، این معنای ایمان واقعی است.

وی با تاکید بر لزوم پیگیری امور و احساس وظیفه توسط علما و روحانیون در جامعه، خاطرنشان کرد: ایمان دینی جزو موضوعاتی است که باید به آن تقید داشته باشیم و همانند شهید مطهری و دیگر شهدای اندیشمند در جایگاه دفاع از دین و اسلام قدم برداریم.

کد خبر 749738

دیگر خبرها

  • باید هرکس، وظیفه خود را بداند و به آن عمل کند
  • نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر
  • پشت‌پرده ماجرای یک ترور توسط موساد؛ رامین یکتاپرست کیست؟
  • لزوم تبعیت و الگوبرداری از شهید مطهری در جهاد تبیین
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • نوشتن کتابی درباره امام قلی‌خان برای بچه‌ها
  • ماجرای «نفرین فرعون» چگونه بر سر زبان‌ها افتاد؟
  • برنامه کودکی نداریم که درباره «جیغ و دست و هورایش» صحبت کنیم
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • ماجرای دلخراش ترین پرونده آدم ربایی از زبان کاراگاه پلیس / هنوز هم از فکر کردن به این پرونده احساساتی می شوم (فیلم)