Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@14:32:27 GMT

کاپیتان پرسپولیس پاسخ وزیر ورزش را داد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۹۸۱۱

کاپیتان پرسپولیس پاسخ وزیر ورزش را داد

سید جلال حسینی، بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان و بازگشت تماشاگران به ورزشگاه گفت: باعث خوشحالی بود که امروز هواداران را دیدیم. آن‌ها بازوی قدرتمند ما هستند. بازیکنان ما عالی کردند و سه امتیاز را گرفتیم.
وی درباره مشکلات داوری در این دیدار و پنهان ماندن گل سالم عبدی از چشمان داور مسابقه و نبود VAR در فوتبال ایران گفت: نبود VAR همیشه حس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به چه کسی بگوییم؟ امیدوارم کار‌هایی انجام شود و این سیستم را وارد کنند.

کاپیتان پرسپولیس درباره پیروزی و کاهش اختلاف با صدرجدول به دو امتیاز گفت: بازی قبل هم گفتم که بازی به بازی بهتر می‌شویم. سختی‌های زیادی را تحمل کردیم و به قهرمانی رسیدیم. شرایط ما روز به روز بهتر می‌شود. بازیکنان جدید کار می‌کنند و امیدواریم با حضور تماشاگران اوضاع بهتر شود.

حسینی در واکنش به پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات مالی بازیکنان این تیم از سوی باشگاه، ابراز امیدواری کرد که صدری، سرپرست باشگاه پرسپولیس بتواند به وعده خود عمل کند و بازیکنان دستمزد خود را دریافت کنند.

کاپیتان سرخپوشان درباره اظهارات حمید سجادی، وزیر ورزش مبنی بر اینکه نباید بازیکنان و کادرفنی پرسپولیسی اعتراضی به مسائل مدیریتی داشته باشند و باید به مسائل فنی بپردازند گفت: باید مشکلات را بیان کنیم. بازیکن و کادر فنی باید بازگو کنند. ما مشکلات داریم و همیشه هم صحبت می‌کنیم. وقتی پرسپولیس و استقلال زیر نظر دکتر سجادی هستند، ایشان هم باید دیدگاه دیگری داشته باشد و کمک کند. این دو تیم شرایط خوبی ندارند. امیدوارم شرایطمان بهتر شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۹۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار شب گذشته پرسپولیس و سپاهان دو اخراجی داشت. کاپیتان پرسپولیس و مربی سپاهان. اما مهمترین تصمیم بیژن حیدری اخراج امید عالیشاه به خاطر ضربه ای که به دابو زد بود.

حرکت عالیشاه حتی موجب انتقاد رضا درویش هم شد و مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد که کاپیتان تیمش نباید آن حرکت را انجام می داد.

در تصاویر اعتراض عالیشاه به اخراج از سوی دا‌ور را می بینید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • عالیشاه نیازمند یک بازگشت باشکوه
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپوليس
  • کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)
  • چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • هر روز چقدر باید بنشینیم، بخوابیم، بایستیم و ورزش کنیم؟ علم پاسخ می دهد
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد