Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس توسعه حل اختلاف خراسان رضوی از ایجاد سازش در پرونده‌ای با ارزش بیش از ۱۰ میلیارد تومان خبر داد. محمود رفسنجانی، معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس توسعه حل اختلاف خراسان رضوی در گفت‌وگو با میزان از ایجاد سازش در پرونده‌ای با ارزش بیش از ۱۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: با همت اعضای شورای حل اختلاف شهرستان جوین اختلاف بین ورثه در روستای کریم‌آباد به صلح و سازش ختم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس توسعه حل اختلاف خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ماترک مورد اختلاف ۱۸ مورد از قبیل ۸۰ هکتار باغ پسته و یک حلقه چاه عمیق بوده است که از سال ۱۳۹۵ با طرح دعاوی مختلف در دادگستری موجب گسترش دامنه اختلافات بین ۱۱ ورثه شده بود.   بیشتر بخوانید: کارخانه سنگ‌شکن با وساطت شورای حل اختلاف اتاق بازرگانی شهرکرد به مدار تولید بازگشت وی با بیان اینکه ارزش ریالی محصول این باغات در سال ۱۳۹۹ دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده‌است، گفت: این باغات به دلیل عدم توجه و رسیدگی در شرف تضییع و خشک قرار گرفته‌است و این سازش مانع از خسارات بیشتر و حفظ محصولات کشاورزی، فعال شدن چاه عمیق و کارگاه ضبط پسته شد که در رشد اقتصاد کشاورزی و اشتغال‌زایی در منطقه حائز اهمیت است.

رفسنجانی در پایان گفت: تلاش برای گسترش صلح و سازش از محور‌های مهم در سند تحول قضایی است که در تعالیم دین مبین اسلام و آیات و روایات از جایگاه مهمی برخوردار است.

انتهای پیام/ برچسب ها: شورای حل اختلاف دادگستری خراسان رضوی صلح و سازش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شورای حل اختلاف دادگستری خراسان رضوی صلح و سازش شورای حل اختلاف خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۹۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون قضایی و نظارت تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده قاچاقچی کالا شامل نوشابه انرژی زا به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی خواف رسیدگی شد.   سید امیررضا اسلامی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی با احراز تخلف، علاوه بر ضبط کالای قاچاق، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکم کرد.   وی یادآور شد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محور مشهد_خواف در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کالای قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • تحول در هوش مصنوعی در کشور با ایجاد اپراتور اختصاصی
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیاردی چالوس تصویب شد
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف