Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: مسئله ایثار و شهادت در راس تمام مسائل فرهنگی قرار دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی دقایقی قبل در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه سفر به استان یزد پنجمین سفر استانی وی در مدت فعالیتش در بنیاد شهید است اظهار داشت: یکی از اهداف این سفرها، حضور در استانها برای رفع مشکلاتی است که در استان قابل حل نیست و همکاران ما با حضور در هر استان این مشکلات را برطرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سرکشی از اقدامات، پروژه‌ها و عملکردها یکی دیگر از اهدافی است که این سفرها دنبال می‌کند گفت: آشنایی با مسائل مختلف مرتبط با ظرفیت‌ها و ویژگی‌های استان‌ها یکی دیگر از مواردی است که در سفرهای استانی دنبال می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با تاکید بر اینکه بنیاد شهید محوریت فعالیت‌های مربوط به شهدا و ایثارگران را دارد اما صرفا تنها دستگاه متولی این امر نیست عنوان کرد: هر هفته ما با چند تشکل مرتبط با امور ایثارگران در استان‌های مختلف به صورت ویدئو کنفرانسی ارتباط داریم و مسائل و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد هم مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مستند ابعاد زندگی و شهادت شهید میرزاکوچک جنگلی همزمان با هفته بسیج در گیلان رونمایی می‌شودشهادت یکی از رزمندگان حشد شعبی/ عملیات برای تامین امنیت دیالیحکم شهادت نخستین شهید شیمیایی مدافع حرم به خانواده‌اش اعطا شد+تصاویر

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه استان یزد یکی از استان‌های شاخص کشور در حوزه ایثار و شهادت است عنوان کرد: الحمدالله همنظری، همدلی و همجهتی بسیار خوبی هم در استان یزد مستقر است و همین موضوع ظرفیت بسیار زیادی برای توسعه امور در یزد به وجود آورده است.

مهران فاطمی استاندار یزد هم در این نشست اظهار داشت: امروز مسئله فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت در راس تمام مسائل فرهنگی قرار دارد و اعتقاد داریم اگر می‌خواهیم ارزش‌های ما حفظ شود باید به این مقوله توجه ویژه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه همدلی و همراهی بسیار خوبی در استان یزد نسبت به این موضوع وجود دارد گفت: ظرفیت‌های بسیار خوب و زیادی هم در این حوزه داریم و به تاکید داریم که در تمام کارگروه‌ها و جلسات مرتبط با این موضوع با جدیت حضور داشته باشیم و مسائل را پیگیری کنیم.

انتهای پیام/781/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد شهید استان یزد استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۰۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام

امین دوست محمدی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای قانون جامع حمایت از ایثارگران هستند، گفت: سازمان برنامه و بودجه استان ایلام از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای خدمات رسانی مطلوب به جامعه ایثارگران حمایت می‌کند.

دوست محمدی اضافه کرد: واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی از دیگر اولویت‌های مهم است، برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری انجام است.

محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز ، گفت: ۱۰۰ درصد مصوبات دور اول سفر ریاست محترم جمهوری در حوزه بنیاد شهید استان با اعتبار ۵ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

وی بیان کرد: کار‌های زیرساختی و پروژه‌ای بسیار خوبی در حوزه زائرسرا و خانه ایثار برای استان ایلام تعریف شده که این مهم نیازمند حمایت مسئولان ارشد استان در بحث اعتبارات است.

وی تصریح کرد: زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۶۰ درصد پیشرفت از جمله پروژه‌های مهم اداره کل بنیاد شهید است، همچنین برای تمامی املاک بنیاد شهید سند تک برگ اخذ شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • برخورد با متجاوزین به بیت‌المال باید بازدارنده باشد | امروز یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است