Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@17:55:15 GMT

چه کردی با خودت آقای میثاقی؟

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۰۴۷۵

چه کردی با خودت آقای میثاقی؟

هرچه از عمر فوتبال برتر می گذرد این برنامه نتوانسته جای خالی برنامه خیابان خلوت کن 90 و عادل را پر کند و روز به روز انتقادات از این برنامه و مجری جوان آن بیشتر می شود.

به گزارش خبرگزاریبرنا استان البرز، زمانی دوشنبه شب ها شبی دلنشین برای فوتبالی ها و حتی غیر فوتبالی ها بود. آن ها که می خواستند از زیر و بم فوتبال ایران سر در بیاورند و آن ها که علاقه چندانی به فوتبال نداشتند و نود را صرفاً برای جنجال آفرینی هایش نگاه می کردند، همگی صبح روز سه شنبه از اتفاقات جذاب شب گذشته صحبت می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت از دعوا و جنجال و افشاگری بود. اتفاقاتی که مردم را تا نیمه های شب پای گیرنده ها بیدار نگه داشت.

رفته رفته با ایجاد اختلاف میان فردوسی پور و مدیران شبکه سه، سر و کله فوتبال برتر پیدا شد و در حالی که قرار نبود شاگرد جای استاد را بگیرد اما با جای گرفتن نام فوتبال برتر در کنداکتور روزهای دوشنبه خیلی زود مشخص شد که پسر پرانرژی البرزی که زمانی به آموختن از فردوسی پور می بالید، قرار است بر صندلی عادل تکیه بزند.

فوتبال برتر از همان ابتدا تلاش کرد تا جنجال آفرینی های به سبک نود را ادامه دهد اما تا امروز نه تنها موفق نبوده بلکه ثابت شده میان برنامه محبوب و برنامه جایگزین فاصله از زمین تا آسمان است. این تفاوت بقدری مشخص بود که برخی مهمان ها که زمانی از پس زبان و اطلاعات عادل بر نمی آمدند گذشته میثاقی را به راحتی در برنامه زنده به یادش می آوردند و از او می خواستند تا حق رشدش را به فردوسی پور پرداخت کند!

جنجال ها و تسویه حساب های مهمانان با میثاقی آنقدر ادامه پیدا کرد تا 19 خرداد امسال مهدی تاج رییس وقت فدراسیون فوتبال که در برنامه حاضر بود با یادآور شدن دوران نود گفت: «کسی که در گذشته از من سوال می پرسید و به مشکلات می پرداخت خودش مسلط و مطلع بود و از گوشی به او سوالات را نمی رساندند.»

فوتبال برتر که در نظرسنجی های صداوسیما در بین 10 برنامه مورد اقبال مردم نیز قرار ندارد و تا به این لحظه نتوانسته از زیر سایه عادل و برنامه نود خارج شود بار دیگر جنجال آفرینی کرد و برای دیده شدن در صفحات مجازی، در برنامه دوشنبه گذشته دست به رفتاری غیراخلاقی زد.

فوتبال برتر با نشان دادن چهره تماشاگرانِ سیگاری حاضر در دیدار استقلال و نساجی که اغلب نوجوان هم بودند بار دیگر نشان داد که حتی اگر قصد و نیت فرهنگسازی هم داشته باشد اما چندان احترامی برای حریم شخصی افراد قائل نیست و تنها و تنها و تنها به جنجال آفرینی فکر می کند.

این اتفاق البته بدون واکنش هم نبود و کاربران مجازی بعد از اتمام برنامه در صفحات خود حسابی از آن انتقاد کردند و حتی چهره های معروف هم به آن واکنش نشان دادند.

برنامه فوتبال برتر بجای اینکه به زیبایی های ورزشگاه آزادی بپردازد و خرسند از این باشد که سکوت آزادی بعد از دوسال توسط هواداران شکسته شده است، به حواشی پرداخت و با استفاده از آهنگ برنامه اجتماعی وتلخ شوک روی چهره معصوم هوادارانی که با کوله باری از مشکلات اجتماعی راهی ورزشگاه شده بودند، سیگار کشیدن آن ها را سرزنش کرد.

شاهین صمد‌پور، خبرنگار، مستندساز و فعال اجتماعی، نیز در اینستاگرام خود نوشت: «آقای محمد حسین میثاقی همه چیزدان، پخش تصویر اشتباهات مردم بدون رضایت شخصی از تلویزیون جرمه. یه زمانی ما تو مستند شوک، چهره معتاد کارتن‌خواب رو شطرنجی می‌کردیم آبروش حفظ بشه. اولا که سیگار کشیدن جرم نیست، حالا فرض کنیم یک نفر اشتباه کرده توی استادیوم سیگار کشیده، شما چه اجازه‌ای دارید تصویر واضح اون جوون رو به عنوان خطاکار به میلیون‌ها نفر نشون بدید؟» حتی اگر هدف این آیتم فرهنگ‌سازی باشد‌، راه اشتباهی برای بیان آن انتخاب شده است.

حالا که رییس جدید صدا و سیما هم می‌گوید که بازگشت عادل فردوسی‌پور به اجرای دوباره  منعی ندارد، شاید بهتر باشد مدیران دست اندرکار با فراهم کردن زمینه فعالیت دوباره او جلوی یکه‌تازی‌های عجیب فوتبال برتر و مجری‌اش را بگیرند تا دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا زمین سیگار صدا و سیما فدراسیون فوتبال فوتبال جنجال آفرینی فوتبال برتر فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۰۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی

در حالی که توپچی‌ها تلاش می‌کنند تا در کورس قهرمانی لیگ برتر باقی بمانند، هواداران اسپرز بیش از هر چیز، از تیم خود انتظار دارند که مانع از موفقیت رقیب همشهری شوند. 

طرفداری | تاتنهام میزبان آرسنال است.

تاتنهام و آرسنال در مسابقه‌ای که انتظار می‌رود یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این هفته فوتبال انگلیس باشد، به مصاف هم می‌روند. رویارویی سبک شجاعانه آنژ پوستکوعلو با فوتبال آمیخته با هنر میکل آرتتا، انتظارات برای دیدن رقابتی نزدیک و تماشاگر پسند را بالا می‌برد. 

اطلاعات مسابقه تاتنهام و آرسنال روز و تاریخ برگزاری: یکشنبه ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ | ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۶:۳۰ ورزشگاه: تاتنهام هاتسپر تورنمنت: هفته سی و پنجم لیگ برتر داور: مایکل اولیور ترکیب احتمالی تاتنهام و آرسنال تاتنهام (۱-۳-۲-۴): ویکاریو | رومرو، فن ده فن، دیویس، پورو | هویبییرگ، بنتانکور | سون، مدیسون، کولوسفسکی | ورنر آرسنال (۳-۳-۴): رایا | وایت، سالیبا، گابریل، تومیاسو | پارتی، رایس، اودگارد | ساکا، تروسار و هاورتس

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • متفاوت ترین تیپ محمدحسین میثاقی همراه با پسرش | عکس
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • ماجرای عجیب سارقی که با پابند الکترونیکی به سرقت می‌رفت
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟