Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، سرهنگ صنعتگران،معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: ۱۰۰ گروه جهادی تازه نفس به مناطق زلزله‌زده فین اعزام شده‌اند تا در مأموریت‌های جدید بخصوص در زمینه بازسازی مشارکت کنند.

 صنعتکاران گفت:: تشکیل گروه‌های جهادی در محلات توانسته بسیاری از نیاز‌های محرومان را در دل محلات رفع کند و حتی در عرصه‌های استانی و فرااستانی نیز ما از این ظرفیت‌ها بهره گرفته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی به حضور گروه‌های جهادی در مناطق مختلف بحرانی کشورمان از جمله به حضور در مناطق سیل زده کارون، سی سخت و مناطق زلزله‌زده فین بندرعباس اشاره و خاطرنشان کرد: در دل محلات نیز شاهد تلاش برای رفع محرومیت‌ها هستیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان خاطرنشان کرد: در محلات بسیجیان در حوزه تأمین امنیت محله نیز کار‌های خوبی انجام داده‌اند و قرارگاه‌های تحول محلات حتی در زمان بروز بحران نیز توان و ظرفیت امداد رسانی را نیز دارند.

صنعتکاران ادامه داد: در بلایا و بحران‌ها نیز این قرارگاه‌های تحول محلات پای کار حل مشکلات مردم هستند و این بروزآوری آموزش‌ها و تجهیزات و مأموریت‌ها یکی از مولفه‌های مهم قدرت و توان این تیم‌های جهادی برآمده از قرارگاه‌های تحول محلات است.

وی بیان داشت: ۱۰۰ گروه جهادی تازه نفس جدید نیز ساماندهی شده و به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد (ع) اضافه کرد: بسیج به عنوان زاده انقلاب و برآمده از حاکمیت وظیفه دارد که در همه سختی‌ها کنار مردم باشد و از همان آغازین لحظات زلزله، گروه‌های جهادی توانمند و خودکفا در گام اول وارد عمل شدند.

سرهنگ صنعتکاران با بیان این که در عرصه کمک‌های اولیه، بسیج سازندگی، ارزیابی خسارات، گروه‌های پزشکی شاهد حضور گروه‌های جهادی در صحنه هستیم، اضافه کرد: قدرت تاب آوری گروه‌های جهادی بسیار بالاست و جوانان با جدیت و استمرار در صحنه حضور دارند و همین مولفه سبب شده بتوانیم خدمات مناسبی از این ناحیه به مردم ارائه دهیم.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گروه جهادی فین مناطق زلزله زده گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۰۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله سیرچ را لرزاند؛ اعزام ۲ تیم امدادونجات به منطقه

زلزله‌ای به بزرگی ۴.۶ ساعت ۱۷:۰۴ عصر امروز حوالی سیرچ در استان کرمان را لرزاند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، زلزله‌ای به بزرگی 4.6 ساعت 17:04 عصر امروز حوالی سیرچ در استان کرمان را لرزاند.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: ساعت 17:04عصر امروز زلزله‌ای به بزرگی 4.6 ساعت 17:04 حوالی سیرچ در استان کرمان را لرزاند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: در پی این حادثه 2 تیم امدادونجات برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی به روستاهای نزدیک کانون زلزله اعزام شده‌اند‌ و تمامی پایگاه‌های هلال‌احمر استان به حالت آماده باش درآمدند.

محل وقوع: استان کرمان - حوالی سیرچ

تاریخ و زمان وقوع به وقت محلی: 17:04 ، 1403/02/12

طول جغرافیایی: 57.4

عرض جغرافیایی: 30.4

عمق زمین‌لرزه: 10 کیلومتر

نزدیک‌ترین شهرها:

27 کیلومتری سیرچ (کرمان)

29 کیلومتری شهداد (کرمان)

34 کیلومتری کرمان (کرمان)    

نزدیکترین مراکز استان:

34 کیلومتری کرمان

323 کیلومتری بیرجند

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر
  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • وقوع زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر در سیرچ کرمان
  • زلزله سیرچ را لرزاند؛ اعزام ۲ تیم امدادونجات به منطقه
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم