Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اکبر حسن بکلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی اظهار کرد: برای شهر گوگ تپه توافق شده یک دفتر اتفاقات برق با حضور چهار نیرو راه اندازی کنیم و هم اکنون نیز این دفتر در بخش خلیفان فعال بوده و در حال ارائه خدمات قطعی برق است.

حسن بگلو افزود: راه اندازی پست ۱۳۲ خلیفان مهاباد که مقرر شده در دهه مبارکه فجر افتتاح شود، ۱۰ برابر قطعی برق آن منطقه را کاهش خواهد یافت و برای چهار آینده نیز مشکل تامین برق توسعه یافتگی به ویژه برای احداث شهرک صنعتی در خلیفان، برطرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به مشکلات مربوط به بخش برق شهرستان نیز گفت: باتوجه به فرسودگی و قطعی برق چند روزه به علت بارش برف در سال گذشته، نوسازی ۴۱ کیلومتر از کابل‌های سطح شهر در دستور کار قرار گرفته و مطالعه برای نوسازی ۶۰ کیلومتر دیگر برای سال آینده انجام خواهد شد.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۰۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی دقیق و باورنکردنی دنیل استوریج از اتفاقات جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید + عکس

استوریج به شکل عجیبی حوادث نبرد آلیانتس آرنا را دقیق پیش‌بینی کرد!

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید به تساوی ۲-۲ رضایت دادند. جدال برگشت دو تیم، هفته آینده در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

بایرن مونیخ ۲-۲ رئال مادرید؛ آنها شماره ۷ دارند و نمی‌بازند!

دنیل استوریج، مهاجم سابق تیم‌های لیورپول، چلسی و منچسترسیتی که در ابتدای سال ۲۰۲۴ از فوتبال خداحافظی کرد، پیش از شروع جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید، اتفاقات این مسابقه را پیش‌بینی نمود که از قضا، اکثر آن‌ها کاملا درست از آب درآمدند! 

استوریج ساعتی قبل از شروع جدال آلیانتس آرنا، در شبکه اجتماعی X نوشت:

۱) فکر میکنم وینی و رودریگو هردو امشب گل می‌زنند. سرعت آن‌ها (بایرن مونیخ) را خواهد کشت! 
۲) سانه برای (رئال مادرید) مشکل‌ بزرگی خواهد بود. گل برای او و یک پنالتی برای هری کین
۳) فکر می‌کنم نتیجه بازی ۲-۲ می‌شود. اگر نیمکت‌نشینان بایرن خودی نشان دهند، این تیم می‌تواند با نتیجه ۳-۲ برنده شود. به هر حال گل های زیادی را شاهد خواهیم بود.

هرچند بر خلاف پیش‌بینی استوریج، رودریگو موفق به گلزنی برابر بایرن مونیخ نشد اما سایر گفته‌های مهاجم سابق فوتبال انگلیس کاملا درست از آب درآمدند. هم نتیجه ۲-۲ شد، هم لروی سانه گل زد، هم هری کین از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد و هم وینیسیوس توانست با بریس خود، رئال مادرید را از جهنم آلیانتس آرنا نجات دهد.

استوریج همچنین بازی برگشت را این‌گونه پیش‌بینی کرد:

تند و هیجان‌انگیز

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی دقیق و باورنکردنی دنیل استوریج از اتفاقات جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید + عکس
  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • واکنش میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • ببینید | اتفاقات عجیب و ترسناک جهان تا سال ۲۰۲۴
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • تمام اتفاقات منطقه بی ارتباط با خلیج فارس نیست
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد