Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور گفت: وحدت خیلی خوبی در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد که در برخی مناطق اینگونه نیست، این وحدت، نوید بخش وحدت و انسجام بیشتر برای فائق آمدن استان بر مشکلات خود از جمله بیکاری و تنش آبی است.

به گزارش قدس آنلاین، احمد وحیدی در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، اظهار داشت: مردم غیور و پرافتخار چهارمحال و بختیاری ارادت قوی به روحانیان دارند که این مدیون وجود روحانیون معظم و مدبر این استان است، امید است خداوند به نمایندگان ولی فقیه انقلابی، جهادی و پرتلاش توفیق دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: وحدت خیلی خوبی در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد که در برخی مناطق اینگونه نیست، این وحدت نوید بخش وحدت و انسجام بیشتر برای فائق آمدن استان بر مشکلات خود از جمله بیکاری و تنش آبی است تا مردم اینجا رونق اقتصادی را شاهد باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه استان چهارمحال و بختیاری نیز اظهار داشت: از خداوند می‌خواهیم در این شرایط خاص برکات خود را نازل کند و باران رحمت نازل آید تا مشکلات کاهش یابد.

وی با اشاره به فعالیت ارزشی دولت، گفت: دولت شعارهای خود را زنده کرده و در میدان حضور پیدا کرده است و به لطف پروردگار امید ایجاد شده در مردم محقق شود و مظلومیت نظام در عین اقتداری که دارد رفع شود و به سمت تمدن حرکت کنیم.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وزیر کشور سفر استانی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۰۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باد شدید از امروز زنجان را درمی‌نوردد

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه از بعد از ظهر امروز شاهد افزایش ابرها در آسمان استان و نیز وزش باد شدید در مناطق مختلف این استان خواهیم بود، افزود: این شرایط باعث خواهد شد که برخی اوقات بارش پراکنده باران در مناطق مختلف استان اتفاق بیفتد.

وی با یادآوری اینکه سامانه بارشی از امروز به مدت دو روز در استان فعال بوده و به همین خاطر رگبار پراکنده باران را در استان شاهد خواهیم بود، ادامه داد: این در حالی است که روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری و طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده، هوای مناطق مختلف استان پایدار خواهد بود.

رحمان نیا با اشاره به اینکه دمای هوای استان از امروز روند کاهشی داشته و اواخر هفته دوباره شاهد افزایش دمای هوا خواهیم بود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر دمای هوای شهر زنجان با یک درجه سانتی‌گراد افزایش نسبت به روز گذشته در همین ساعت به ۱۳ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان در ادامه با یادآوری میزان نوسان دمای شهرهای مختلف استان زنجان طی شبانه‌روز گذشته، تصریح کرد: کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۱ و ۱۹ درجه، ابهر ۱۰ و ۲۱ درجه، خرمدره ۱۱ و ۱۹ درجه، آب‌بر ۱۳ و ۲۷ درجه، قیدار ۸ و ۱۹ درجه، حلب ۶ و ۲۲ درجه، گرماب ۹ و ۱۹ درجه، سلطانیه ۹ و ۱۸ درجه و ماهنشان ۱۴ و ۲۲ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

کد خبر 6096810

دیگر خبرها

  • ۶۰ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد/ رونق کسب‌وکارها در سال جاری
  • فارس بعد از ظهر امروز بارانی‌ می‌شود
  • شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • افزایش محسوس دما در مازندران
  • باد شدید از امروز زنجان را درمی‌نوردد
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟ 
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • تأثیر توسعه شبکه‌ های حمل و نقل جاده‌ ای بر رونق اقتصادی ایران
  •  بارش باران در استان سمنان تداوم خواهد داشت