Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق اصناف اصفهان گفت: اصناف اصفهان در دوران کرونا با آسیب‌های اقتصادی فراوانی روبه‌رو شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، رسول جهانگیری رئیس اتاق اصناف اصفهان گفت: با وجود مشکلات فراوانی که واحد‌های صنفی در دوران شیوع کرونا پشت سر گذاشته‌اند، اما اصناف اصفهان، بیشترین فرهنگ پذیری را در رابطه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سطح کشور داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین دوران اقداماتی انسان‌دوستانه از سوی همین اصناف آسیب‌دیده برای همدلی و همراهی با کادر درمان انجام شد.

رئیس اتاق اصناف اصفهان با تاکید بر وضعیت نا خوشایند واحد‌های صنفی در دوران کرونا، گفت: محدودیت‌های کرونایی مانع از فعالیت مستمر اصناف شد و از سویی به دلیل تورم موجود و شرایط اقتصادی نامطلوب، قدرت خرید مردم پایین آمده و مراجعات در حد تأمین اولویت‌ها و کالا‌های اساسی شده که این شرایط حاکم بر بازار کالا‌های مختلف، اصناف را در تنگنای شدیدی قرار داده است.

جهانگیری تصریح کرد: با توجه به این وضعیت، وعده‌هایی از سوی دولت قبلی برای حمایت از اصناف، مطرح شد، ولی هیچ اقدامی انجام نگرفت، مگر تخصیص وامی که به دلیل موانع بسیار، برای پرداخت آن، عده کمی موفق به دریافت آن شدند.

وی تصریح کرد: تنها اقدام که نه از جانب دولت، بلکه از سوی اتاق اصناف صورت گرفت، توافقی بود که این اتاق با اداره مالیات برای تسهیل در پرداخت مالیات اصناف، انجام داد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اصفهان مشکلات درمان تورم شرایط اقتصادی دولت مالیات اصفهان درمان دولت شرایط اقتصادی مشکلات رئیس اتاق اصناف اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۰۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی

رئیس اتاق اصناف استان گفت: مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی کسب و کار (شناسه یکتا) تا ۲۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ از سوی هیات مقررات‌زدایی تمدید شده است.   الهی افزود: بعد از این مهلت مجوز‌ها قدیمی و بدون شناسه یکتا از نظر قانونی اعتبار ندارد و این نوع کسب و کار‌ها بدون مجوز محسوب می‌شوند.   وی با بیان اینکه با وجود اطلاع رسانی‌های انجام شده هنوز بسیاری از کسبه برای تبدیل مجوز‌های خود از کاغذی به الکترونیکی اقدامی نکرده اند، از همه صاحبان مشاغل، اصناف، کسبه و بازاریان استان کهگیلیویه و بویراحمد خواست به منظور جلوگیری از ایجاد مشکل در دریافت خدمات بانکی، بیمه ای ، مالیاتی و دیگر خدمات هر چه سریعتر نسبت به الکترونیکی کردن مجوز‌های کسب و کار خود اقدام کنند.   به گفته رئیس اتاق اصناف استان صاحبان کسب و کار برای انجام این کار باید به درگاه ملی مجوز‌ها به نشانی mojavez.ir مراجعه کنند و داشتن شماره پشت کارت ملی، شماره جواز کسب و کار و کد پستی محل کسب و کار برای فرایند الکترونیکی شدن الزامی و این فرایند در کوتاه‌ترین زمان ممکن قابل انجام است.   وی ادامه داد: فرایند تبدیل مجوز‌ها به الکترونیکی کاملا رایگان و با استفاده از گوشی تلفن همراه در کمترین زمان ممکن امکان پذیر است.   الهی افزود: از ۳۰ هزار واحد صنفی موجود در استان کهگیلویه و بویراحمد، کمتر از ۴ هزار واحد صنفی اقدام به دریافت شناسه یکتا کرده اند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد/ احتمال بازگشت نرخ ارز به پله ۵۰ هزار تومان وجود دارد
  • عملیات وعده صادق، مصداق بارز اقتدار ایران است
  • محقق حوزه سلامت در خوی با بیش از ۶۰ مقاله بین‌المللی مجری طرح شهر سالم 
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • دلشوره دریاچه ارومیه ادامه دارد/ وعده‌ها محقق می‌شود؟
  • آسیای توانمندتر با استفاده از تکنولوژی و اشتراک دانش تحقق می یابد
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی