Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از گاردین، ماگدالنا اندرسون، اقتصاددان و رهبر حزب سوسیال دموکرات سوئد روز چهارشنبه همانطور که از پیش انتظار آن می‌رفت از سوی پارلمان این کشور به نخست وزیری برگزیده شده بود اما 12 ساعت بعد کناره گیری کرد. 

در پی خروج شریک ائتلافی‌اش از دولت و عدم تصویب بودجه مورد نظر وی تصمیم به استعفا گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او در گفت و گویی تاکید کرد نمی خواهد در دولتی رهبری کند که مشروعیت او زیر سوال برود. او ابراز امیدواری کرده که بتواند بار دیگر به عنوان قدرتی تک حزبی مجددا بر مسند نخست وزیری برگردد.

ماگدالنا اندرسون در پی کسب رای اعتماد اکثریت نمایندگان پارلمان به خصوص رای سبز‌ها و چپ‌های میانه به عنوان اولین زن به نخست وزیری سوئد برگزیده و جایگزین استفان لوفون، نخست وزیر پیشین این کشور شد که پس از عدم رای اعتماد پارلمان از سمت خود کناره‌گیری کرده بود.

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سوئد شمال اروپا ماگدالنا اندرسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۰۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از مهمانان خاص و پوشش متفاوت‌شان در حرم امام خمینی

تصاویری از حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش جماران، «کیلم دو تامبلا» نخست وزیر بورکینافاسو و هیأت همراه عصر دیروز سه شنبه، با حضور در حرم امام خمینی به بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرد.

تصاویری از استقبال سیدحسن خمینی از این هیات را منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • انگلیس پناهجویان را برای اخراج به رواندا دستگیر می‌کند
  • تصاویر جنجالی بی‌احترامی اردوغان به نخست وزیر هلند
  • تصاویری از مهمانان خاص و پوشش متفاوت‌شان در حرم امام خمینی
  • اردوغان از دست دادن با مارک روته اجتناب کرد+ فیلم
  • اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد جدید می‌خرد
  • حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی و دیدار با سید حسن خمینی
  • فرجام نماینده‌ای که «نخست‌وزیر» شد
  • احمد مسجدجامعی: در اوایل انقلاب، بسیاری از مهم‌ترین مشاغل از جمله ریاست‌جمهوری، نخست‌وزیری و نمایندگی مجلس و استانداری بحق در اختیار معلمان بود/ از اقدامات نابخشودنی سال‌های اخیر، تغییر نام دانشگاه تربیت معلم است
  • عکس/ دیدار نخست وزیر بورکینافاسو با امیرعبداللهیان
  • تجمع حامیان و مخالفان قانون ماموران خارجی در تفلیس