Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از فدراسیون تنیس روی میز، پیشنهاد ایران مبنی بر تغییر در قوانین بازی دونفره (دوبل) به فدراسیون جهانی، امروز (پنجشنبه) در مجمع سالیانه فدراسیون جهانی در آمریکا، به رای گذاشته شد. این پیشنهاد ۱۱۶ رای موافق و ۱۹ رای مخالف آورد و تصمیم گرفته شد که در مرحله بررسی قرار گیرد. این پیشنهاد توسط بازیکنان و داوران ارزیابی می‌شود و در صورت تأیید نهایی به مرحله اجرا در خواهد آمد و در یک سری از مسابقات بصورت آزمایشی اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظر به محدودیتی که در نحوه زدن سرویس برای بازیکنان راست‌دست در مسابقات دوبل وجود دارد و این بازیکنان حتما باید در سمت راست میز برای زدن سرویس اقدام کنند، فدراسیون تنیس روی میز ایران پیشنهاد داده بود که بازیکنان راست‌دست بتوانند برای سهولت از سمت چپ میز به زدن سرویس اقدام کنند. این حالت در ورزش‌های راکتی نظیر تنیس و بدمینتون اجرا می‌شود.

منبع: فدراسیون تنیس برچسب‌ها تنیس روی میز ایران فدراسیون تنیس روی میز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنیس روی میز ایران فدراسیون تنیس روی میز تنیس روی میز ایران فدراسیون تنیس روی میز فدراسیون تنیس تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۰۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابت‌های تنیس تور جهانی تنیس جوانان در زمین‌های تنیس آسایش ساری برگزار شد تا تکلیف نفرات برتر هفته نخست مشخص شود. در بخش انفرادی پسران، پارسا اشجاری با نتیجه (۳-۶ و ۱-۶) کیارش حنیفی را برد و قهرمان شد، دانیال مشتاقی‌فر و سام پازوکی نیز مشترکا سوم شدند.

در بخش دختران نیز یاسمن یزدانی با نتیجه (۱-۶ و ۱-۶) هانا سلطانی را مغلوب کرد و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کرد. کیمیا ثاقب تهرانی و ملینا عباس نیز عنوان سومی مشترک را از آن خود کردند.

در بخش دونفره نیز تیم پارسا اشجاری – کیارش حنیفی با نتیجه ۲-۶ و ۴-۶ از سد مهراد منصوری- بردیا شریفی عبور کردند و در جایگاه نخست ایستادند. در بخش دختران نیز کیمیا ثاقب تهرانی – یاسمن یزدانی با نتیجه ۲-۶ و ۳-۶ مقابل بایلان از ترکیه – هانا سلطانی به برتری رسیدند و قهرمان شدند.
این مسابقات از یکم اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس آسایش مازندران آغاز و امروز با انجام دیدارهای نهایی به پایان رسید. سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مجید گلچین سرداور نشان سفید کشورمان بود و امیر مهذب‌نیا مدیریت بازی‌ها را بر عهده داشت.

کد خبر 6091367

دیگر خبرها

  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی