Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@22:45:13 GMT

دستگاه MRI وارد قاین شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۱۰۰۳

دستگاه MRI وارد قاین شد

یک دستگاه MRI که قابلیت پوشش بیماران بالای ۱۲۰کیلوگرم وزن را دارد، وارد قاین شد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، نماینده مردم شهرستانهای قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه MRI با قابلیت پوشش بیماران سنگین وزن که بیش از ۱۲۰کیلوگرم وزن دارند، وارد قاین شد.

اسحاقی با اشاره به اینکه این دستگاه در بیمارستان شهدای قاین نصب خواهد شد افزود: با ورود این دستگاه، همشهریان قاینی‌ و دیگر هم استانی‌ها که به دلیل وزن بالا مجبور به سفر به شهر‌های دیگر برای انجامMRI بودند، برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در خصوص روند تخصیص این دستگاه گفت:  ۱۶ شهریور ماه پارسال در جلسه‌ای با وزیر سابق بهداشت، نمکی برای اختصاص یک دستگاه MRI و یک دستگاه ماموگرافی دستور  داد.

نماینده مردم شهرستان‌های قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین در جلسه‌ای با صفوی رئیس هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، تصمیم بر این شد تا قرارداد دستگاه MRI به نام بیمارستان شهدای قاین منعقد شود که این جلسه در ۶ دی ماه پارسال برگزار شد.

اسحاقی افزود: ارزش این دستگاه ۲۳ میلیارد تومان است و ساختمان آن نیز به همت خیران ساخته شده است.

وی در خصوص مباحث مطرح شده در خصوص اینکه این دستگاه در چه شهرستانی مورد استفاده قرار گیرد، بیان کرد: طبق شنیده ها، گفته شده بود که قاین ساختمان MRI ندارد، اما چند شهرستان این ساختمان را در اختیار دارند، اما با نظارت کامل شرکت سازنده دستگاه، کار ساخت ساختمان نیز انجام شد.

نماینده مردم شهرستان‌های قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: نظارت شرکت سازنده بر این اساس بوده است که باید تمام شرایط لازم برای استقرار دستگاه محقق می‌شد.

اسحاقی گفت: زمانی که تصمیم بر گرفتن این دستگاه گرفته شد، قصد بر آن بود که هم مشکل قاینی‌ها و هم مشکل تمام استان رفع شود که به دلیل پوشش بیماران بالای ۱۲۰ کیلوگرم وزن، هم استانی‌ها نیز می‌توانند از خدمات مربوطه استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا نماینده مردم مجلس شورای اسلامی پوشش وزن بیمارستان شورای اسلامی صرفه جویی مجلس شورای نماینده مجلس قاین دستگاه Mri دستگاه MRI

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۱۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از گمرک، در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۹۴ هزار و ۴۹۵ دستگاه گوشی تلفن همراه به دو شیوه تجاری و مسافری وارد کشور شده است. ارزش این تعداد گوشی تلفن همراه وارد شده به کشور در مدت یاد شده ۱۲۲ میلیون و ۸۵۹ هزار دلار بود.

این گزارش در خصوص واردات گوشی تلفن همراه به تفکیک تجاری و مسافری می‌افزاید: در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۶۶ هزار و ۱۹۳ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۰۶ میلیون و ۵۵۸ هزار دلار به شیوه تجاری و ۲۸ هزار و ۳۰۲ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۶ میلیون و ۳۰۱ هزار دلار به شیوه مسافری وارد گردید.

بر اساس این گزارش، آمار واردات گوشی تلفن همراه در این مدت شامل ردیف تعرفه ۸۵۱۷۱۳۹۰ به شرح گوشی‌های تلفن همراه هوشمند و کد شماره ۸۵۱۷۱۴۲۰ به شرح گوشی تلفن همراه با صفحه کلید غیر لمسی می‌باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بالابر هیدرولیکی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟
  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود
  • ظرفیت داخلی تولید لوکوموتیو برای پاسخ به نیاز کشور کافی است
  • پاکسازی منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر قاین
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • واکنش روزنامه شهرداری به افشای قرارداد ۲ میلیارد یورویی
  • تجهیزات VAR از چین وارد می‌شود | مشکلی در قرارداد شمسایی نیست
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد