Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع استانی سازمان زندان‌ها در نشست مدیران کل زندان‌های کشور بیان کرد: امسال بودجه سازمان مثل کل بودجه کشور خاص است، با پیچ دشواری روبرو هستیم، چون با بودجه انقباضی مواجهیم.

خبرگزاری میزان - محمود ضیائی‌فر، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان زندان‌ها در نشست سراسری مدیران کل زندان‌های کشور تأکید کرد: وجود افرادی همچون محمدی در رأس سازمان زندان‌ها را باید غنیمت دانست چراکه نه فقط دارای مدیریت عالی قضایی بلکه خصیصه سال‌ها زندانبانی در کارنامه مدیریتی و حتی تحصیلی ایشان به عینه دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کاهش بودجه سازمان زندان‌ها خطاب به مدیران استانی توصیه کرد: امسال بودجه سازمان مثل کل بودجه کشور خاص است، با پیچ دشواری روبرو هستیم، چون با بودجه انقباضی برای زندان‌ها مواجهیم.

معاون سازمان زندان‌ها در قبال رویکرد احساسی و انتقادی برخی نسبت به اجرای قانونی تسری در مورد سازمان زندان‌ها گفت: خیلی از سازمان‌های دولتی سال‌هاست از تسری در حقوق برخوردارند، اما نمی‌دانم چرا فقط تسری سازمان زندان‌ها آن‌هم پس از سال‌ها عدم اجرای این قانون را نقل محافل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: توسعه الکترونیکی زندان‌های کشور با همکاری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه

ضیایی‌فر همچنین تأکید داشت: در استان‌ها باید کارگروهی تشکیل داده شود تا در هزینه زندان‌ها صرفه‌جویی شود؛ بدین معنا که درست و بهینه استفاده کنیم نه اینکه اصلا هزینه‌ای نداشته باشیم. کارگروه دیگری نیز باید درخصوص اموال مازاد سازمان و بکارگیری آنان ایجاد شود.

گفتنی است همایش سراسری مدیران کل زندان‌های کشور در روز پنجشنبه، چهارم آذرماه با حضور غلامعلی محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها و سایر مدیران ستادی و استانی در دستور برگزاری است.

انتهای پیام/

برچسب ها: معاون توسعه مدیریت و منابع استانی سازمان زندان‌ها تشکیل کارگروه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تشکیل کارگروه سازمان زندان ها زندان های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۱۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اسدی گفت: پست برق "مالکریم" که برق مناطق مهمی از مسجدسلیمان را تامین می‌کند از ۱۳۲ به ۳۳ و ۱۱ کیلوولت افزایش و رفع افت ولتاژ شد.

وی افزود: با ساخت فونداسیون جدید، یک ترانس قدیمی این پست با ظرفیت ۲۷ مگاولت آمپر تعویض و یک ترانس نو با قابلیت‌های جدید جایگزین شد.

اسدی با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این طرح با بیش از ۳۸۷ میلیارد ریال است، ادامه داد: ترانس قدیمی موجود در پست به صورت "آفلود تپ‌چنجر" است که برای افزایش و کاهش ولتاژ باید ترانس خاموش می‌شد ولی با نسب ترانس جدید با قابلیت "آنلود تپ‌چنجر" تغیرات ولتاژ بدون خاموشی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه پست برق فوق توزیع "مالکریم" در مجموع ۷۷ مگاولت آمپر ظرفیت دارد، اضافه کرد: با بهینه‌سازی و نوسازی صورت گرفته در این پست، حوادث ناخواسته کاهش و تامین برق شهر مسجدسلیمان برای گذر از پیک تابستان جاری بهبود پیدا کرده است.

وی می‌گوید: این طرح با هدف آماده‌سازی شبکه انجام شده که پیش از این چند پست برق فوق توزیع در شهرستان‌های شوشتر، ماهشهر و کرخه بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت شده است.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

دیگر خبرها

  • 220 میلیارد تومان بودجه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در بخش فرهنگ و هنر
  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان