Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان جنوبی گفت: حاکمیت امنیت در کشور ثمره و نتیجه حضور بسیج است.

به گزارش برنا خراسان جنوبی؛ ملانوری با بیان این مطلب در آئین نمایش اقتدار بسیجیان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: امروز علیرغم جنگ افروزی های دشمنان، بر این کشور اقتداری حاکم است که کسی جرأت نمی‌کند به این آب و خاک نگاه چپی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی؛ بسیج از نعمت‌های انقلاب اسلامی و از ثمرات بزرگ رهبری دینی و الهی در ایران است.
وی ادامه داد: بسیج، نهال مقدسی است که به دست معمار بزرگ انقلاب اسلامی غرس شد تا اردوگاه بزرگی به وسعت جمهوری اسلامی ایران شکل بگیرد و به همه ممالک اسلامی صادر شود.
استاندار تصریح نمود: هدف بزرگ امام خمینی(ره) صدور انقلاب به سراسر جهان توسط بسیجیان بود که این مهم به خوبی محقق شده و امروز حضور مقتدرانه بسیج را در صحنه‌های مختلف شاهد هستیم.
ملانوری اظهار داشت: امام خمینی(ره) می‌خواست بسیجی شکل بگیرد که افرادی ولایتمدار در کمال تواضع و فروتنی، اخلاق دینی و اسلامی با غیرت و شجاعت از ارزش‌های اسلام و انقلاب دفاع کنند.
به گفته وی؛ امروز ایران اسلامی جایگاهی پیدا کرده که در تصمیمات کل جهان تأثیر گذار است و باید قدر این نعمت را بدانیم.
وی تصریح کرد: در راستای سیاست‌های نظام و دولت برای رشد و ثبات اقتصادی و عدالت محوری چیزی جز عزم ملی و روحیه بسیجی و‌ حضور تمام وقت مردم تحت رهبری های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نمی‌تواند مشکلات را حل کند و امروز هم این حضور و اقتدار و صلابت می‌تواند گره گشای مشکلات باشد تا با نعمت انقلاب اسلامی شاهد رفع محرومیت و توسعه همه جانبه باشیم.
استاندار گفت: مردمان خراسان جنوبی نه فقط در دوران دفاع مقدس و انقلاب و رویدادهای مختلف حضوری پر صلابت و انقلابی داشته اند و ۲ هزار شهید را تقدیم کرده اند بلکه امروز رتبه‌های اول را در بسیاری از مسایل از آن خود نموده اند.
ملانوری یادآور شد: مردم خراسان جنوبی با مشارکت ۷۴ درصدی در انتخابات اخیر رتبه اول مشارکت را کسب کرده و در بحث کمک‌های مؤمنانه پیشگام می باشند و در بحث مدیریت بیماری کرونا و ‌طرح سردار شهید سلیمانی نیز مشارکت جدی داشته اند .
وی اظهار داشت: این حضور پرشکوه، اقتدار و ولایتمداری، صلابت و گذشت و مقاومت را از سوی بسیجیان تقدیم به فرماندهی کل قوا می‌کنیم و همه بدانند این سرزمین به عطر شهدا معطر است و مردم پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند و این حضور بیش از پیش سبب اقتدار و صلابت کشور خواهد شد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا خراسان جنوبی جنگ خاک بسیج انقلاب اسلامی ایران انقلاب جمهوری اسلامی ایران جهان اخلاق اسلام و انقلاب ایران اسلامی دولت رشد مقام معظم رهبری مشکلات دوران دفاع مقدس انتخابات دفاع مقدس امنیت هفته بسیج حاکمیت استاندار خراسان جنوبی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۱۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرهنگ یدالله دهقان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، گشت زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی استان از یک دستگاه تریلی ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند. 

وی افزود: ارزش سوخت های قاچاق ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است.  

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ماموران در این خصوص یک دستگاه تریلی را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ دهقان افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

دیگر خبرها

  • مرادصحرایی: از ثمره آموزش‌وپرورش امروز کشور مقتدر است
  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد
  • تلاش برای مردمی کردن اقتصاد در خراسان جنوبی
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • گام های بسیج سازندگی خراسان جنوبی برای مردمی کردن اقتصاد
  • جوابگوی تمامی بن‌بست‌های پیش آمده اسلام است
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • به هرگونه تجاوز علیه حاکمیت و تمامیت ارضی خود پاسخ می‌دهیم
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی