Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@22:40:19 GMT

سفرهای هوایی به قشم ۴۰ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۱۱۴۲

سفرهای هوایی به قشم ۴۰ درصد افزایش یافت

گروه استان‌ها ـ مدیرکل فرودگاه بین‌المللی قشم گفت: سفرهای هوایی در مسیر قشم از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از افزایش ۴۰.۵ درصدی برخوردار بوده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  قشم، به نقل از فرودگاه قشم، غلامرضا دهقانی اظهار داشت: در این مدت 179هزار و 746 مسافر از طریق فرودگاه بین‌المللی قشم به نقاط مختلف کشور و امارات متحده عربی تردد داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این میزان سفرهای هوایی و رفت و آمد مسافران در مقایسه با مدت هشت ماهه سال گذشته با 40.5 درصد افزایش همراه بوده است.

به گفته مدیرکل فرودگاه بین‌المللی قشم، در این مدت 2 هزار و 246 سورتی پرواز انجام شده که 48.5 درصدی نسبت به سال 1399 افزایش داشته است.

وی بیان داشت: از ابتدای امسال تاکنون 164 پرواز خارجی در این فرودگاه به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 55 درصد رشد داشته است.

دهقانی تصریح کرد: امسال 15 هزار و 332 گردشگر و مسافر خارجی از طریق فرودگاه بین‌المللی قشم تردد کرده‌اند که رشدی 2.3 درصدی نسبت به سال گذشته برخوردار بوده است.

وی یادآور شد: آمار پرواز امسال در فرودگاه قشم در مقایسه با سال هشت ماهه نخست 1398که بیماری کرونا هنوز شیوع نیافته بود، 19 درصد و جابجایی مسافر 23 درصد کاهش نشان می‌دهد.

مسیر پروازی کارگو "کرج- چین" برقرار شد کاهش 13 درصدی میانگین قیمت بلیت پروازهای داخلی از فردا + جدول قیمت دو فروند هواپیمای آساجت چابهار آماده پرواز/ به زودی جنوب سیستان و بلوچستان صاحب ایرلاین اختصاصی می‌شود

شهرستان قشم شامل سه جزیره قشم، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب ایران قرار دارد.

انتهای پیام/7558/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرودگاه بین المللی قشم سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۱۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌زمانی پرواز و خوش و بش رقبای عصبانی (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، مصاف گل‌گهر و شمس‌آذر از هفته بیست و ششم لیگ برتر، اگرچه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید، اما یکی از مسابقات پُر زد و خورد این هفته از رقابت‌ها بود.

دیداری که در آن ۵ کارت زرد به بازیکنان دو تیم داده شد که البته دو کارت زرد سهم معین قربانی بازیکن شمس آذر بود و در نهایت او در دقیقه ۹۷ از زمین مسابقه اخراج شد.

اما نکته جالب این است که بعد از این دیدار پُرتنش، دو تیم روز بعد با پرواز مشترک به تهران بازگشتند و در فرودگاه سیرجان هم در کنار یکدیگر به خوش و بش پرداختند. انگار نه انگار که همین بازیکنان تنها چند ساعت قبل، در یک دوئل خشن مقابل هم قرار گرفته بودند.

تصاویر ثبت شده از بازیکنان گل‌گهر و شمس‌آذر در فرودگاه سیرجان، از جذابیت‌های قابل توجه فوتبال است. عکس‌هایی که توسط امیر گلریز ثبت شده و بار دیگر ثابت می‌کند؛ جنگ برد و باخت در مستطیل سبز و با سوت داور پایان می‌یابد.

دیگر خبرها

  • ناوبری هوایی ایمن، کارآمد و اقتصادی پروازهای داخلی و خارجی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • هم‌زمانی پرواز و خوش و بش رقبای عصبانی (عکس)
  • رشد ۷ درصدی سهم حمل ونقل هوایی از سفرهای نوروزی!
  • ۷۵ میلیون تردد بین استانی در فروردین ثبت شد؛ رشد ۱۳ درصدی ترددها
  • افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی
  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید