Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه نینوای گلستان با گرامیداشت سالروز حماسه ۵ آذر سال ۱۳۵۷ مردم گرگان آن را سند افتخار و برگ زرینی در تاریخ مردم منطقه دانست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سردار علی ملک شاهکوهی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه 5 آذر مردم گرگان و سالروز تأسیس بسیج اظهار داشت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با تشکیل نهاد مقدس بسیج مستضعفین، سرنوشت انقلاب اسلامی را به مردم سپرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش بسیج در پیروزی‌ها و پیشرفت ملت ایران، خاطرنشان کرد: هنوز چندماهی از تشکیل بسیج نگذشته بود که دشمن جنگ را به ما تحمیل کرد و مردم ایران با تکیه بر نیروها و رزمندگان بسیجی، جنگ تحمیلی را تبدیل به دفاعی مقدس کردند.

فرمانده سپاه نینوای استان بسیج را مولود انقلاب اسلامی و گفت: بسیج پاره تن مردم است و قطعا یک بسیجی مخلص فدایی ملت ایران است و ما معتقدیم هرکس دل در گرو انقلاب دارد بسیجی است.

جانشین سپاه گلستان: برخی‌ها به دنبال تحریف روز ملی گرگان هستندخانواده شهدای روز ملی گرگان تجلیل شدند

وی افزود: کار در بسیج به معنای از مردم، با مردم و برای مردم بودن است و مردم داری و مردم یاری را بسیج در بیش از 42 سال گذشته به خوبی نشان داده است.

سردار ملک شاهکوهی به سالروز حماسه‌سازی مردم گرگان در 5 آذر سال 1357 اشاره کرد و گفت: پنجم آذر علاوه بر اینکه سالروز تشکیل بسیج است برای مردم دارالمومنین گرگان یادآور مجاهدت مردمی است که با خون خود با انقلاب اسلامی بیعت کردند.

وی اظهار داشت: این روز سند افتخار و برگ زرین تاریخ دارالمومنین گرگان است و ما باید تا جایی که می‌توانیم در شناساندن این روز به نسل جوان خود تلاش کنیم.

انتهای پیام/581/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انقلاب اسلامی مردم گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» با هدف تقویت روحیه و انگیزه جهاد و مقاومت در بین فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه جهاد تبیین در سطح جامعه و الگوسازی برای جوانان با استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این اختتامیه با حضور رحمت الله رضایی معاون فعالیت‌های سازمان دانش آموزی کشور، مجاهد مدیرکل امور ایثارگران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت الاسلام پورسانی مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش، سردار باستان رییس سازمان بسیج دانش آموزی و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس همراه است.

مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» فردا دوشنبه ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6091221 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • ۱۷ نقطه از گلستان میزبان برنامه‌های دویست و نود و یکمین سالروز تولد مختومقلی فراغی است
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود