Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دربسته اخبار انتظامی امروز می خوانیم:

مشارکت ائمه جمعه و جماعات در حوزه عضویابی نیروی پلیس

رئیس هسته گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به افزایش سهمیه جذب نیرو برای استخدام در مجموعه انتظامی استان از مشارکت موثر ائمه جمعه و جماعات در حوزه عضویابی نیروی پلیس خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارمند رتبه 16"حسین حسینی"در نشست با امام جمعه کرمان گفت: نیروی انتظامی از جمله معدود ارگان هایی است که با توجه به وسعت وظایف و ماموریت هایش هر ساله نیروی جدید جذب می کند و متقاضیان بعد از انجام روند گزینش به منظور فراگیری آموزش های لازم به مراکز آموزش انتظامی اعزام می شوند.

او افزود: در همین رابطه از ابتدای سال جاری تا کنون 3 مرحله جذب نیرو در مقطع دیپلم و 3 مرحله جذب نیرو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برای استخدام در مجموعه انتظامی استان کرمان صورت گرفته است که روند ثبت نام برای متقاضیان مقطع دیپلم همچنان ادامه دارد و به همین منظور از ائمه جمعه و جماعات می خواهیم ما را در روند عضویابی و معرفی افراد ولایی و شایسته برای استخدام در مجموعه انتظامی یاری کنند.

رئیس هسته گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه خدمت در عرصه نظم و امنیت توفیق الهی و روند جذب و بکارگیری نیرو در این حوزه حساسیت های خاصی دارد، بیان داشت: در همین رابطه از ائمه جمعه و جماعات مرکز و سراسر استان می خواهیم ضمن اطلاع رسانی آگهی های استخدام مربوط به نیروی انتظامی در مساجد و محافل فرهنگی و مذهبی، پلیس را در زمینه عضویابی و معرفی افراد ولایی و شایسته برای استخدام در مجموعه انتظامی یاری کنند.

حضور شبانه روزی پلیس راه در گردنه ها و نقاط حادثه خیز استان

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: در اجرای طرح زمستان 1400 در استان، تیم های پلیس راه به صورت شبانه روزی در گردنه های برف گیر و دیگر نقاط حادثه خیز استان مستقر خواهند بود.

سرهنگ علی رضایی گفت: طرح ترافيکي ويژه زمستان سال 1400 از اول آذرماه با مشارکت دستگاه هاي ذيربط آغاز و تا 20 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

او افزود: هدف از اجراي طرح ترافيکي ويژه زمستان ، انسجام و يکپارچگي دستگاه هاي همسو براي ارتقاء ايمني سفرها و ارائه هرچه بيشتر خدمات در جهت آسايش و آرامش هموطنان عزيز است.

رئیس پلیس راه شمال استان، گفت: در این طرح، علاوه بر تیم های پلیس راه، تیم هایی از ادارات راهداری، هلال احمر، اورژانش ،آتش نشانی، امداد خودرو نیز در نقاط برف گیر و گردنه های مهم استان به صورت شبانه روز مستقر خواهند شد تا در صورت لزوم نسبت به انسداد مسیر و امداد رسانی به مسافران اقدام کنند.

او تاکيد کرد: هموطنان عزيزي که قصد سفر در چهار ماه آخر سال را دارند حتماً از سلامت فني خودرو خصوصاً از سالم بودن وسايل گرمايشي خودرو و همراه داشتن زنجير چرخ ، لباس گرم ، جيره غذايي و دیگر موارد ضروری اطمينان حاصل کرده و سپس مهیای سفر شوند.

سرهنگ رضایی اظهار داشت: گاهاً ماموران پليس راه در جاده هايي که منتهي به نقاط برف گير مي شود، در ابتداي مسير در حالي که شايد هوا آفتابي باشد اقدام به بازديد خودروها به جهت همراه داشتن زنجير چرخ می کنند که متاسفانه برخي افراد اين اقدام پليس را در شبکه هاي اجتماعي منتشر کرده و آن را مورد انتقاد قرار مي دهند.

او گفت: در حالي که خودروهايي که پليس آن ها را کنترل مي کند تا حتماً زنجير چرخ همراه داشته باشند ، پس از طي مسافتي به نقطه برف گير خواهند رسيد و در اين حالت اگر وسايل و تجهيزات ايمني همراه نداشته باشند قادر به ادامه مسير نخواهند بود و پليس ناچاراً براي پيشگيري از حوادث و اتفاقات احتمالي اقدام به باز گرداندن آن ها خواهد کرد بنابر اين علت بازديد در هواي آفتابي و همراه داشتن زنجير چرخ کاملا جنبه پيشگيري دارد.

رئیس پلیس راه شمال استان افزود: رانندگی در فصل زمستان مستلزم دقت بیشتر در سرعت مطمئنه است و این سرعت در برخی مواقع مانند مه گرفتگی به 20 کیلومتر هم می رسد از اینرو تاکید می شود ضمن رعایت سرعت مطمئنه در شرایط جوی، از سالم بودن سیستم ترمز و مناسب بودن آج لاستیک مطمئن شده و در زمستان، زنجیر چرخ را بر روی لاستیک زاپاس خودرو نصب کنید تا در موقع لزوم بتوانید با تعویض لاستیک، از آن استفاده کنید.

سرهنگ رضایی گفت: هموطنان عزيز حتماً قبل از سفر، براي جلوگيري از غافلگير شدن در جاده ها ، با تماس با شماره هاي141 سازمان راهداري و شماره 120 سامانه گوياي پليس راه از وضعيت راه ها اطلاع حاصل کنند.

تعامل بسیح با پلیس تسهیل کننده ماموریت های انتظامی است

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تعامل پلیس و بسیج در حوزه های مختلف را ضامن امنیت پایدار و عامل تسهیل ماموریت های انتظامی برشمرد.

سرهنگ مهدی پور امینائی در جلسه تعاملی با فرمانده ناحیه بسیج"حضرت امیر المومنین" ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء گفت؛ امنیت یکی از موضوعات بسیار حیاتی است که در همه حال باید با جدیت به آن توجه شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به اینکه خوشبختانه بسیج و نیروی انتظامی در تمام صحنه ها یک واحد هستند، گفت: با توجه به تعاملات انجام شده، نیروی بسیج همواره در اجرای طرح های انتظامی در کنار پلیس بوده است.

او با بیان اینکه یکی از بهترین و مهمترین اقداماتی که در سطح نیروی انتظامی انجام می شود، تعاملات و همکاری های هدفمند با سایر دستگاه ها است گفت: تعامل و همکاری با بسیج نیز یکی این موضوعات است که در شهرستان کرمان به خوبی و در سطح عالی دنبال می شود.

سرهنگ امینائی با اشاره به اینکه ارتقاء امنيت و احساس امنيت هدف مشترك پليس و سپاه است، اظهار داشت: نيروي انتظامي و سپاه به عنوان دو سازمان متولی امنیت کشور هرگز جدا از هم نيستند و همه ما تحت زعامت فرماندهي معظم كل قوا حركت کرده و هدفی جز ایجاد و حفظ امنیت پایدار در سطح جامعه را نداریم.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان بيان داشت: در سايه اين تعامل و همکاری علاوه بر اینکه ضریب امنیت رشد می یابد، زمينه جرم براي هنجارشکنان و قانون گریزان نيز كاهش مي يابد و خدمت رساني به مردم نيز بهتر انجام مي شود.

ناکامی رابط سوداگران مرگ در انتقال 140 کیلو مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: کار اطلاعاتی پلیس استان البرز و عملیات ضربتی پلیس کرمان کشف ۷۰ کيلو ترياک و ۷۰ کيلو حشيش از منزل یک نفر رابط سوداگران مرگ را در پی داشت.

سرهنگ علی رضا سوری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در پی دریافت خبری از پلیس استان البرز مبنی بر دپوی مواد مخدر در یک منزل در یکی از نقاط شهر کرمان و قصد رابطان سوداگران مرگ برای انتقال سریع آن ها به دیگر نقاط کشور به سرعت وارد عمل شدند.

او افزود: در این رابطه ماموران پس از شناسائی موقعیت دقیق این منزل و ضمن هماهنگی قضائی وارد این منزل شدند و در بازرسی از این مکان ۷۰ کيلو ترياک و ۷۰ کيلو حشيش کشف و در این رابطه یک متهم را دستگير کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تصریح کرد: به فضل الهی و در سایه کار اطلاعاتی دقیق پلیس استان البرز و عملیات ضربتی پلیس کرمان این محموله قبل از اینکه این متهم فرصت انتقال آن ها را پیدا کند کشف شد و بحمدالله به اطلاعات خوبی در رابطه با دیگر عاملان حمل و توزیع این محموله دست پیدا کردیم.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار انتظامی نیروی پلیس ائمه جمعه و جماعات نیروی انتظامی شهرستان کرمان انتظامی استان استان کرمان مواد مخدر رئیس پلیس زنجیر چرخ پلیس راه ۷۰ کیلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۱۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها

سردار محمدرضا میرحیدری در دیدار با مدیر و معاونان سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم که به مناسبت هفته زمین پاک انجام شد، با اشاره به ارزش اقدامات و فعالیت‌های مدیریت شهری در امر نظافت و بهداشت شهروندان اظهار کرد: زمانی که بهداشت و نظافت تعطیل شود ارزش کار مشخص می‌شود و همگان متوجه اثر آن می‌شوند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی استان هر آنچه در توان و حوزه اختیارات دارد در راستای ارائه خدمات دقیق‌تر و مناسب‌تر خدمات ارائه می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان قم در ارتباط با نقش سلامت و بهداشت در بحث امنیت و اقداماتی که در این زمینه می‌توان انجام داد، یادآور شد: افراد که در حوزه‌های مختلف با مردم در تماس هستند باید از هر نظر وارسته بوده و تعیین صلاحیت شده باشند.

وی با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی در پایش افراد فعال در حوزه‌های مختلف و مرتبط با مدیریت پسماند خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس پیشگیری آمادگی‌های لازم جهت ارائه آموزش با هدف ارتقا بحث امنیت به این افراد را دارند.

میرحیدری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت زباله‌گرد‌ها و ضایعاتی‌ها در سطح شهر افزود: سرقت اموال، ایجاد آلودگی‌های صوتی و … ازجمله آسیب‌هایی است که این معضل اجتماعی در سطح استان ایجاد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه در خصوص ساماندهی وضعیت فعلی این معضل اراده خوبی شکل‌گرفته است، تصریح کرد: وضعیت موجود نیازمند ساماندهی و اجرای طرح واحد بوده و در این راستا هرگونه حمایت و پشتیبانی از سوی پلیس انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • در سال جهش تولید با مشارکت مردم، نواقص گذشته جامعه کارگری برطرف شود/ نیروی کار و کارگر موتور محرکه اقتصاد کشور است
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر