Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: کمیته‌ای متشکل از دستگاه‌های مختلف استان به منظور بررسی و پایش تخصصی و کارشناسی مسائل و مشکلات حوزه ورزش تشکیل شود تا گام‌های اساسی در جهت بهبود شرایط استان برداریم.

سیدحسین علوی مقدم در دیدار اعضای شورای شهر مشهد با استاندار خراسان رضوی، با بیان اینکه توجه به ورزش، علاوه بر ارتقاء سطح سلامت جامعه، نشاط و شادابی اجتماعی را به همراه دارد، اظهارکرد: رسالت و مسئولیت اصلی مدیریت شهری در بحث ورزش، توجه به ورزش همگانی است ولی در عین حال،  نسبت به ورزش قهرمانی هم نمی‌توان بی‌تفاوت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به حواشی پیش آمده برای تیم فوتبال پدیده و وضعیت نامناسب این تیم در لیگ‌برتر گفت: متاسفانه این اتفاقات، آبروی فوتبال و ورزش استان و مشهد را تهدید می‌کند و باید هرچه زودتر تدبیر مناسبی در این خصوص اندیشیده شود.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهدمقدس افزود: فوتبال، به سبب استقبال عمومی و شور و نشاط اجتماعی بی‌بدیلی که در سطح جامعه ایجاد می‌کند، باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد، زیرا همانگونه که یک برد نماینده فوتبال شهرمان اثرات مثبتی در بین اقشار مختلف از جمله جوانان دارد، شکست و نتیجه نگرفتن هم اثرات مقتضی خود را خواهدداشت.

علوی‌مقدم از استاندار خراسان رضوی خواست تا به این موضوع ورود جدی داشته باشد و تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود کمیته‌‎ای متشکل از استاندار، فرمانده سپاه استان، مدیرکل ورزش و جوانان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، عضوی از شورای شهر و شهردار تشکیل شود تا به صورت تخصصی و کارشناسی به بررسی و پایش مسائل و مشکلات حوزه ورزش، به‌ویژه فوتبال بپردازد و بتوانیم گام‌های اساسی در جهت بهبود شرایط استان برداریم.

وی حفظ سهمیه لیگ برتری فوتبال خراسان و مشهد را موضوعی بسیار حیاتی و مهم دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم با همت استاندار جهادی و پای کار آمدن دستگاه‌های متولی، فوتبال مشهد را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

علوی‌مقدم با اشاره به صنایع و بخش خصوصی توانمندی که در استان خراسان رضوی فعال است، تصریح کرد: فراهم آوردن شرایط برای بهره‌گیری از این ظرفیت بالقوه بومی نکته بسیار مهمی است که باید از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی شورای شهر مشهد خراسان رضوی علوی مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۱۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استانداران در صف مقدم مبارزه با آسیب‌های اجتماعی باشند

احمد وحیدی در نشست هم‌اندیشی با استانداران، ضمن تقدیر از استانداران سراسر کشور در برگزاری مطلوب انتخابات، نکات تکمیلی را در برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت به حاضرین در جلسه یادآور شد.

وزیر کشور انتخابات مرحله اول مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در اسفند ۱۴۰۲ را از جهات مختلف قابل قبول و مطلوب دانست و افزود: با عنایت به راهبرد‌های چهارگانه انتخاباتی رهبر معظم انقلاب اسلامی، مرحله دوم انتخابات نیز به یاری خداوند متعال به شکل مطلوب برگزار خواهد شد.

رئیس شورای امنیت کشور با اشاره به مسئولیت توأمان استانداران در ستاد انتخابات و شورای تأمین استان اظهار کرد: همواره ممکن است اشکالات و خطا‌های کوچکی در عرصه اجرا وجود داشته باشد، اما استانداران باید فرمایش مقام معظم رهبری در حق‌الناس بودن رأی مردم را در نظر داشته باشند و تلاش کنند تا انتخابات پیش رو در مطلوب‌ترین وضع ممکن برگزار شود.

وحیدی افزود: انتخابات یکی از عرصه‌هایی است که معاندان و بداندیشان آن را فرصتی برای ایجاد بدبینی نسبت به نظام جمهوری اسلامی در جامعه می‌شمارند و از این رو تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات، باید پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهند تا چنین افکاری همانند گذشته ناکام بماند.

در بخش دیگری از این نشست، استانداران، گزارشی از وضعیت آسیب‌های اجتماعی و برنامه‌های پیش رو با تاکید بر ماموریت‌های استانی ارائه کرده و به بحث گذاشتند.

وزیر کشور آسیب‌های اجتماعی را در کنار استحکام اقتصادی و عدالت، سه مسأله اصلی پیش روی نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: آسیب‌های اجتماعی بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب حتی در اولویتی بالاتر از مسائل امنیتی و سیاسی قرار می‌گیرد و از این رو توجه دو چندانی را می‌طلبد.

وحیدی با اشاره به مسئولیت وزارت کشور در زمینه آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد: استانداران باید در صف مقدم مبارزه با معضلات و آسیب‌های اجتماعی باشند. از این رو نیازمند تدوین برنامه‌ای جامع با خصوصیات کیفی و کمّی هستیم که نه تنها خصوصیات خاص هر استان و شهر در نظر گرفته شده باشد، بلکه دارای انسجامی در روش باشد تا طرح به شکل ملی اجرایی شود.

وی وظیفه استانداری‌ها را متولّی‌گری در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود: استانداری‌ها نمی‌توانند با تصدی‌گری در امور اجتماعی نقش مناسب و متناسب خود را در این حوزه انجام دهند. از این رو باید نهاد‌های واسطه‌ای تقویت شوند تا بتوانند با تقدم رویکرد پیشینی و پیشگیری بر رویکرد پسینی و درمانی، کاهش و حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی را به ثمر رسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • استانداران در صف مقدم مبارزه با آسیب‌های اجتماعی باشند
  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد