Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس به روند داوری بازی‌های این تیم در لیگ برتر رسما اعتراض می‌کند.

به گزارش برنا، سرخپوشان پایتخت در حالی هفته ششم را با پیروزی بر نفت آبادان مقابل دیدگان هواداران پشت سر گذاشتند که تیم داوری، به گواه کارشناسان قضاوت پر اشتباهی داشت که هر کدام‌شان می‌توانست نتیجه بازی را تغییر دهد. 

خطای پنالتی روی مهدی ترابی، گل سالم مهدی عبدی که از خط دروازه رد شد و آفسایدی که در دقایق پایانی روی حمله تیم میهمان گرفته نشد، همه از صحنه‌های تاثیرگذاری بودند که به گفته کارشناسان، داوران بازی در تشخیص آن اشتباه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

۶ هفته از فصل گذشته و این اولین بار نیست که پرسپولیس از اشتباهات داوری لطمه می‌خورد. بزرگترین اشتباه رخ داده نیز همان عدم اعلام خطا روی سیامک نعمتی پیش از به ثمر رسیدن گل آلومینیوم اراک بود که همان اتفاق، تنها شکست پرسپولیس در این فصل را رقم زده است. 

باشگاه پرسپولیس پیش از این نیز با ارسال نامه‌هایی جداگانه به عملکرد داوران و روند قضاوت‌ها اعتراض کرده بود اما این بار و با این حجم از اشتباه (اگر بشود اسم آن را اشتباه گذاشت!) در یک مسابقه، دیگر نمی‌دانیم از داوری‌ها به کجا شکایت بریم؟ 

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای رسمی به فدراسیون فوتبال، اعتراض رسمی خود را نسبت به داوری ضعیف در بازی مقابل نفت آبادان اعلام می‌کند و امیدوار است مسئولان، پاسخ قانع‌کننده‌ای به این حجم از اشتباهات علیه یک تیم داشته باشند.

همچنین با توجه به اظهار نظر کارشناسان داوری مبنی بر انجام خطای پنالتی روی مهدی ترابی، باشگاه پرسپولیس خواهان پاک شدن کارت زرد این بازیکن است که طبق قانون انجام‌پذیر خواهد بود.

انتهای پیام// 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت نفت آبادان بازی پرسپولیس نفت باشگاه پرسپولیس قانون پرسپولیس باشگاه اعتراض داوری فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۱۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل پرسپولیس چندان دوست ندارد که در معرض سوالاتی با مضمون نقل و انتقالات قرار بگیرد و همچنین همیشه به نوعی قصد دارد فضای شکل گرفته پیرامون حساسیت برای تمدید قرارداد بازیکنان را به مسائل دلالی ربط بدهد اما خبرنگاران نیز ابایی از اینکه هر بار او را در این خصوص مورد پرسش قرار بدهند، ندارند.

او ضمن انتقاد از این سوالات، خبری جالب را در بین سطور جملات خود داشت، اینکه با پایان بازی پرسپولیس - سپاهان و کاهش فضای استرسی، مذاکرات رسمی برای تمدید قرارداد بازیکنان آغاز می‌شود.

درویش در این مورد گفت: ما گفتیم بهتر این است که در فضای کم استرس با بازیکنان صحبت کنیم و گفتیم بازی سپاهان تمام شود، بهتر است. همه بزرگان فوتبال آمدند و رفتند، پرسپولیس بوده و هست.

او البته سیاست خود را هم برای مذاکرات به نوعی شرح داد: اینطور نیست که پرسپولیس خواهش و تمنا کند، این همه بازیکن عاشق پرسپولیس هستند. همه این بازیکنانی که قراردادشان تمام شده هم اولویتشان پرسپولیس است. بعضی از این دلال‌ها فضایی را درست کردند که یک میلیون دلار و دو میلیون دلار به فلان بازیکن می‌دهیم اما از این خبرها نیست.

البته باتوجه به عدم تعیین تکلیف سرمربی فصل آینده پرسپولیس، شاید تمدید قرارداد با همه 10 بازیکنی که برای فصل آینده آزاد می‌شوند، چندان هم منطقی نباشد چرا که قرمزها تنها 19 جایگاه برای لیست بزرگسالان دارند که طبیعتا بخشی از آنها همین حالا در اختیار بازیکنانی است که برای فصل آینده نیز قرارداد خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • کناره‌گیری مارک کلاتنبرگ از شغل جنجالی در ناتینگهام فارست
  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • شکایت پرسپولیس از هوادار سپاهان
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • آلوس: می‌توانستیم استقلال را ببریم
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!