Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از مرحله نهایی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در جمع خبرنگاران گفت: جوانان با استعداد و توانمندی در عرصه تولید محتوای دیجیتال همچون پویانمایی وارد شدند که ما سال ها در کشور از پیشرفت های آن عقب افتاده بودیم و ما اکنون در این فضا شاهد تلاش عزیزانی هستیم که ۴۸ ساعت کار مداوم انجام دادند تا دستاوردهای خود را به صورت استاندارد در این رویداد ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار و گفتگوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با جوانان حاضر در سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج

وی با اشاره به کیفیت بالای این رویداد افزود: این جشنواره سطح پویانمایی و بازی های رایانه ای را افزایش داده است و ما اکنون می توانیم با اتکا به این عزیزان مدعی باشیم که جزو کشورهای درجه یک در این حوزه هستیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه های جامع در بنیادملی بازی های رایانه ای خبر داد و گفت: با احتساب این مسئله که بازی و  پویانمایی بالاترین میزان مصرف فرهنگی در بین جوانان را داراست برنامه های حمایتی را تعریف کردیم.

اسماعیلی با اشاره به انیمیشن سفیر عشق که در این بازدید بخش هایی از آن پخش شد، گفت: تصاویر کاملاً این فضا را تداعی می‌کند که با تکنیک بسیار بالا تولید شده است و می‌توان گفت یکی از کارهای فوق‌العاده‌ انجام گرفته است و امیدواریم بعد از رونمایی و ارائه عمومی، شاهد ایجاد فضاهایی به نفع جریان های انقلابی و مومن کشور باشیم.

وی این رویدادها را فضایی برای بروز استعدادها در کشور دانست و گفت: دستاوردهای این افراد متعلق به آحاد جامعه است و ما شاهد هستیم که از همه استان‌ها، نمایندگانی در این رویداد حضور دارند که به هیچ دستگاه دولتی وابسته نیستند و با تکیه بر علایق شخصی فعالیت های خود را انجام می دهند. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید از این فضاها حمایت کند تا شاهد انجام کارهای بهتری در آینده باشیم.

وی افزود: ما در ایران به ویژه در دوران انقلاب اسلامی، شخصیت‌های بزرگی را داریم که می توان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را در مرکز آنها دید که همه نسل‌های امروز او را درک کردند. اگر به دوره جنگ تحمیلی و دفاع مقدس برگردیم، سرداران و امیران قهرمانی را داریم که نسل کنونی آنها را نمی شناسد و امیدواریم با فراهم شدن چنین فضاهایی امکان معرفی آنها به نسل امروز فراهم شود.

وی افزود: یکی از برنامه های اصلی من در وزارت فرهنگ؛ عدالت فرهنگی و توجه به مناطق محروم است. در حال حاضر ستادی در وزارت فرهنگ ایجاد کردیم که در مناطق محروم در حال ثبت‌نام برای آموزش هستند. هم اکنون ۱۶ هزار هنرجو ثبت نام کرده اند. کار دوم حمایت از ظرفیت هایی است که وجود دارد و ما نگاه مان عبور از تهران به معنای توجه ویژه تر به مناطق کم برخوردار و محروم است که استعدادهای خوبی در آنها وجود دارد.

به گزارش ایرنا، مرحله نهایی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج از روز گذشته (۳‌ آذر) در محل لانه جاسوسی آغاز بکار کرده و هم‌اکنون در حال برگزاری است. این رویداد فرهنگی هم‌زمان با هفته بسیج در بخش های بازی های ویژه تلفن همراه، نرم افزارهای یژه تلفن همراه و پویانمایی از دوم تا ۴ آذرماه برگزار می‌شود و هدف از برگزاری آن رزمایش یکپارچه بسیجیان متخصص در حوزه تولید محتوای تخصصی ویژه فضای مجازی با عنوان (مرحله مقدماتی سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج) است.

برچسب‌ها محمد مهدی اسماعیلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد مهدی اسماعیلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان بسیج مستضعفان محمد مهدی اسماعیلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان بسیج مستضعفان تولید محتوای دیجیتال بسیج فرهنگ و ارشاد اسلامی سومین رویداد وزارت فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۱۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی

 

در مراسم گرامیداشت هفته بسیج کارگری از کارگران بسیجی نمونه شهرستان اراک تجلیل شد.

سردار اهوازیان از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی در این مراسم گفت: یک سوم رزمندگان را جامعه کارگری تشکیل می‌دهند و جامعه کارگری در همه عرصه‌ها چه در زمان دفاع مقدس و چه در زمان جنگ اقتصادی نشان داد همواره حامی و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

او افزود: ۱۸ کارخانه از اراک امکانات جنگ را فراهم می‌کرد.

سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک اهمیت حضوربسیجیان و نقش کارگران بسیجی در جامعه آن است که محیط کار بایستی اسلامی باشد و در راستای تولید و رفع موانع تولید کمکی به کارکنان و کارخانجات داشته باشند و به تلاش در راه تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب در این خصوص کمک کنند.

پنجم تا یازدهم اردیبهشت به نام هفته بسیج کارگری نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد