Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امکان نادیده گرفتن موضوع رمزارزها در اقتصاد کشورمان یا حذف این موضوع وجود ندارد و باید سریعتر و به صورت قانونی، آن را مدیریت کرد.

رحیم زارع در گفت وگو با ایسنا با اشاره به مصوبه بانک مرکزی در خصوص مسدودسازی درگاه های پرداخت پلتفرم‌های داخلی خرید و فروش رمزارز، بیان کرد: بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای دستور داده تا درگاه پرداخت پلتفرم‌های داخلی خرید و فروش رمزارز مسدود شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلتفرم های رمزارز داخلی علیرغم سابقه چند ساله، در معرض ناملایمات، بی قانونی، بحرانها و موانع سخت بوده اند.

وی در ادامه اظهار کرد: در کنار این سختی ها، تلاش صرافی های خارجی برای سرمایه گذاری شهروندان ایرانی در خارج از کشور، باعث خروج سرمایه از ایران شده که این روند با مسدود کردن درگاه های بانکی صرافی های رمزارز داخلی، تشدید بیشتری پیدا می کند. بی تدبیری برخی مسئولان، باعث می شود شاهد سیل عظیم کاربران برای سرمایه گذاری در صرافی های خارجی و افزایش معاملات زیرزمینی و سیاه در این بازار باشیم.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: امکان نادیده گرفتن موضوع رمزارزها در اقتصاد کشورمان یا حذف این موضوع وجود ندارد و باید سریعتر و به صورت قانونی، آن را مدیریت کرد. مسدود کردن درگاه های بانکی و محدود کردن غیرمنطقی پلتفرم های داخلی حوزه ارز دیجیتال، قطعا تبعات امنیتی و اقتصادی فراوانی برای کشور به دنبال دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رحیم زارع بانک مرکزی رمزارزها پلتفرم های داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، احمد وحیدی ضمن اشاره به نقش مناطق آزاد در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، اظهار داشت: برای پویا شدن اقتصاد باید ظرفیت های بالقوه بالفعل شوند.

وی تصریح کرد: مناطق آزاد و ویژه اقتصادی می توانند تعیین کننده و پیشران بزرگ در اقتصاد کشور، باشند.

وحیدی اذعان داشت: حرکت ها و اقدامات بسیار خوب و مهمی جهت رشد اقتصادی در مناطق آزاد انجام شده که باید به صورت مستمر پیگیری شوند.

احمد وحیدی یکی از وظایف مناطق آزاد را جذب سرمایه گذاران ایرانی مقیم خارج از کشور عنوان کرد و افزود: مناطق آزاد برای اینکه بتوانند در توسعه اقتصاد اثر گذار باشند، باید موضوع محور گام بردارند.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: در راستای مسئولیت های فرهنگی، ساخت شهرک های اربعین جهت سهولت زائرین اباعبداله الحسین(ع) باید در دستور کار مناطق آزاد قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • حملات ضدفرهنگی پدافند شایسته می‌طلبد
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • مسیر شفافیت از ارتباطات سامانه‌ای با حذف کاغذ می‌گذرد
  • از فعالان اقتصادی واقعی حمایت می‌شود
  • استاندار هرمزگان: از فعالان اقتصادی واقعی حمایت می‌شود
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است