Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@09:58:46 GMT

ناوشکن آمریکایی راهی دریای سیاه شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۱۶۷۵

ناوشکن آمریکایی راهی دریای سیاه شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ریانووستی، ناوگان ششم نیروی دریایی آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که یک ناوشکن آمریکایی به دریای سیاه نزدیک می شود.

ناوگان ششم در همین رابطه با انتشار پیامی در توییتر، نوشت که ناوشکن مذکور که از کلاس «آرلی برک» است حرکت خود را به سمت دریای سیاه در جهت شمال جهت انجام عملیات هایی با متحدان در ناتو و دیگر شرکا در این منطقه، آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوضاع در منطقه دریای سیاه همچنان متشنج است و تنش‌ها میان روسیه و نیروهای ناتو و غرب، به ویژه بر سر اوکراین و در منطقه دریای سیاه بالا گرفته است و کشوهای غربی و در راس آنها آمریکا دست به انجام اقداماتی تحریک آمیز برضد روسیه در راستای به چالش کشیدن مسکو، می زنند.

مسکو همزمان با رهگیری چندین فروند جنگنده و همچنین بمب افکن های آمریکا و ناتو، بارها به غرب درباره اقدامات تحریک آمیزش در این منطقه هشدار داده و اعلام کرده است که این تحرکات را به دقت زیر نظر دارد.

کد خبر 5360554 محمدرضا الكائی

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی دریایی آمریکا دریای سیاه تنش های دریای سیاه روسیه مسکو اوکراین ناتو کی یف ایالات متحده امریکا واشنگتن ناوشکن ناوشکن آمریکایی ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق فلسطین روسیه ایران جنبش حماس سوریه اتحادیه اروپا ترکیه فرانسه بلاروس اوکراین انگلیس دریای سیاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۱۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحوثی: در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند

سید عبدالملک الحوثی اظهار داشت: در بخش پایانی سخنان خود به عملیات‌های ارتش یمن علیه کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌هایی که به سمت بندر ایلات (ام الرشراش) حرکت می‌کنند پرداخت و گفت که در ۲۰۲ روز گذشته ۱۰۲ کشتی مورد هدف قرار گرفته‌اند.

به گزارش فارس، وی افزود: «تا زمان ادامه جنگ و محاصره در غزه این حملات نیز ادامه خواهد یافت؛ عملیات‌های نظامی ما ادامه می‌یابد و تلاش می‌کنیم تا اقیانوس هند این عملیات‌ها را گسترش دهیم».

او همچنین گفت که در پی عملیات یمنی‌ها عبور کشتی‌های آمریکایی از دریای سرخ به میزان ۸۰ درصد کاهش یافته است و در این میان هزینه بیمه کشتی‌های آمریکایی که بخواهند از دریای سرخ بگذرند در مواقعی حتی تا ۵۰ میلیون دلار نیز افزایش یافته است.

الحوثی تأکید کرد که بندر ایلات به شکل کامل تعطیل شده و اسرائیل در واردات کالا در تنگنای شدیدی قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • هشدار صنعاء نسبت به توطئه‌های آمریکا برضد یمن
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ
  • وزیر دفاع روسیه: مسکو هرگز ناتو را تهدید نکرده است
  • الحوثی: در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی + جزئیات ۳عملیات دیگر
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی
  • عملیات یمن علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی
  • یمن عملیات اخیر خود علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی را تشریح کرد