Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:50:57 GMT

۱۹۰ تفرجگاه سپیدان فارس اخطار کرونایی گرفتند  

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۱۸۶۵

۱۹۰ تفرجگاه سپیدان فارس اخطار کرونایی گرفتند  

به گزارش ایرنا سیاوش کریمی پنجشنبه اظهار داشت: با شیوع کرونا که بیش از ۲۱ ماه پیش آغاز شده ، مبارزه با این بیماری به عنوان مهم ترین اولویت حوزه سلامت این شهرستان تعریف شده و با همکاری دیگر مسوولان و سازمان های شهرستان دنبال شد.

وی اضافه کرد: گردش پذیر بودن این شهرستان که از مناطق مختلف کشور و استان به سپیدان سفر می کنند، از مجموع  ۳۴۴ مورد تعطیلی واحد ها و امکان متخلف به دلیل بی توجهی به پروتکل های بهداشتی  ۹۰مورد مربوط به تفرجگا هها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کریمی ادامه داد :  ۱۸ هزار و ۹۷۵ بازدید توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان از اصناف، مراکز حساس مانند جایگاه های سوخت، نانوایی ها، رستوران ها، تفرجگاه ها و مراکزی که امکان شیوع کرونا در آنها بیشتر است صورت گرفته است و در این بازه زمانی بیش از یک هزار و ۹۲۰ بازدید نیز از ادارات و سازمان ها انجام شده و این روند نیز همچنان ادامه دارد.

وی به موارد ابتلا به بیماری کووید۱۹ در سپیدان اشاره کرد و گفت: به کمک تیم های سلامت شهرستان، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون پنج هزار وهشت  بیمار شناسایی شده و ۹۷۷ بیمار در بیمارستان امام حسین(ع) سپیدان بستری شده است.

او با اعلام خبر بهبودی چهار هزار و ۹۵۲ بیمار کووید۱۹ در سپیدان که معادل ۹۸ درصد کل بیماران شناسایی شده بوده است، افزود: متاسفانه در ایام پاندمی کرونا، ۵۶  نفر جانشان را از دست دادند و   در این ایام به ۱۲ هزار و ۷۹۴ نفر مراجعه کننده با علائم مشکوک به کرونا  خدمات ارائه شده  است .

کریمی در ادامه سخنانش به  حضور و همکاری یک گروه جهادی در بیمارستان امام حسین(ع)، همچنین مشارکت ۱۴۸ نیروی بسیجی و داوطلب اشاره کرد و گفت :  در اجرای طرح سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان تیم های حمایتی، نظارتی و مراقبتی با مجموعه سلامت سپیدان همکاری  خوبی داشته اند و بیش از ۱۳۰ کارگاه و کلاس آموزشی، مشاوره ای برای اقشار مختلف مردم سپیدان، برگزار شده است.

وی به  راه اندازی شورای خیرین در  شبکه بهداشت و درمان و جلب کمک های نیکوکارانه اشاره کرد و اظهار داشت : طی سال ۹۹ بیش از هفت میلیارد تومان  خیرین سپیدان به حوزه سلامت کمک کرده اند که افزون بر  یک میلیارد تومان در زمینه مقابله با کرونا صرف شده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان سپیدان ادامه داد : طی ماه های اخیر نیز پروژه واکسیناسیون دراین شهرستان با جدیت دنبال شده است و تاکنون بیش از ۷۷ هزار و ۴۳ دُز واکسن کرونا در مراحل اول، دوم و سوم تزریق شده است.

سپیدان به مرکزیت اردکان از شهرستان های شمال غربی استان فارس است.

برچسب‌ها ویروس کرونا سپیدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سپیدان ویروس کرونا سپیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۱۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان با حضور رئیس کل داگستری استان فارس در کانون شهیدعسکری اداره آموزش وپرورش کازرون برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد از خدمات حجت السلام مصطفی انصاری فرد تقدیر و دکتر محمد حسن اتحاد نژاد به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون معرفی شد.

دیگر خبرها

  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • تفرجگاه "دربند" صحنه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شد
  • فارس بارانی می‌شود
  • برخورد با بدحجاب باید همراه با کار فرهنگی و امر به معروف باشد
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • ثانیه شمار اخطار اصلاح آگهی های مسکن دیوار و شیپور روشن شد!
  • فیلم اخطار جدی هواشناسی به مردم دو استان
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان