Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@01:09:12 GMT

هالند در لیورپول ویرانگر است اما به سیتی می‌رود

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۱۸۸۳

هالند در لیورپول ویرانگر است اما به سیتی می‌رود

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که مقصد نهایی ارلینگ هالند منچسترسیتی است.

به گزارش "ورزش سه"، درخشش ارلینگ هالند در دو فصل گذشته باعث شده که بهترین باشگاه‌های فوتبال دنیا به دنبال جذب این بازیکن باشند و شرایط او را زیر نظر قرار بدهند.

این در حالی است که این بازیکن نروژی به دلیل مصدومیت تا پایان سال جاری میلادی قادر به همراهی دورتموند نیست و این تیم نیز با شکست 1-3 شب گذشته برابر اسپورتینگ لیسبون از صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از باشگاه‌های زیادی به عنوان مشتری جدی هالند نام برده می‌شود و نام لیورپول و منچسترسیتی نیز در بین آنها دیده می‌شود.

 

 

ریو فردیناند در این باره به بی تی اسپورت گفت:« اگر من در لیورپول بودم، همین الان او را به خدمت می‌گرفتم. اگر او به لیورپول برود، مثلث هجومی این تیم ویرانگر می‌شود. من فکر نمی‌کنم که سازگاری با شرایط این تیم برای او کار دشواری باشد. هرچند جک گریلیش که همه ما دوستش داریم به منچسترسیتی رفت و با این بازیکن تراز اولی هم هست اما سازگاری با شرایط برایش دشوار بود.»

او ادامه داد:« اما وقتی لیورپول در اوج است، خلایی در مرکز خط حمله این تیم برای استفاده از نفوذ بازیکنان دیده می‌شود. من مطمئن هستم که اگر هالند در این تیم حضور داشته باشد، آمار گل‌های زده صلاح نیز بالا می‌رود. هنوز هیچ چیز مشخص نیست اما من فکر می‌کنم که مقصد این بازیکن منچسترسیتی باشد.»

فردیناند در پاسخ به این سوال که آیا یونایتد شانسی برای جذب این ستاره نروژی دارد یا خیر گفت:« من فکر نمی‌کنم که او گزینه خوبی برای منچستریونایتد باشد. شاید سازگاری در این تیم برای او دشوار شود. همانطور که لوکاکو به چلسی رفت و من فکر می‌کنم که به طور مثال او گزینه خوبی برای لیورپول نبود.»

 

ارلینگ هالند بروسیا دورتموند منچستر سیتی ریو فردیناند منچستر یونایتد لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ارلینگ هالند بروسیا دورتموند منچستر سیتی ریو فردیناند منچستر یونایتد لیورپول من فکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۱۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد

آرسنال مقابل 5 تیم بزرگ انگلیس آمار 5 برد و 4 تساوی را به ثبت رسانده است. 

طرفداری | آرسنال در فصل جاری بهترین عملکرد چند سال اخیرش را مقابل «تاپ سیکس» لیگ برتر به ارمغان آورده است. 

پیروزی 3-2 مقابل تاتنهام به معنای حفظ رکورد شکست‌ناپذیری آرسنال مقابل تیم‌های مطرح لیگ برتر نیز خواهد بود. توپچی‌ها که همیشه در بزنگاه‌ها و لحظات مهم فصل مقابل «تاپ سیکس» لغزش‌های بزرگی نشان می‌دادند، در فصل جاری با تغییر رویکرد فنی و ذهنیتی، دستاوردها خوبی را در این دیدارها به ارمغان می‌آوردند. آن‌ها در فصل جاری مقابل تمامی تیم‌های بزرگ انگلیس حداقل یک بار پیروزی را تجربه کرده‌اند. تیم تحت هدایت میکل آرتتا برای ادامه کورس قهرمانی و امیدواری به لغزش منچسترسیتی، هفته سی و هفتم لیگ برتر به اولدترافورد سفر خواهد کرد. منچستریونایتد که به نوعی سنگ‌اندازی بزرگی در مسیر قهرمانی لیورپول رقم زد، می‌تواند رقیب دشواری برای آرسنال محسوب شود. دو بازی دیگر آرسنال مقابل اورتون و بورنموث در ورزشگاه امارات برگزار خواهد شد.

نتایج فصل جاری آرسنال مقابل تاپ سیکس:

آرسنال 3-1 منچستریونایتد

آرسنال 2-2 تاتنهام 

آرسنال 1-0 منچسترسیتی

چلسی 2-2 آرسنال

لیورپول 1-1 آرسنال

آرسنال 3-1 لیورپول

منچسترسیتی 0-0 آرسنال

آرسنال 5-0 چلسی 

تاتنهام 2-3 آرسنال

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • گل ارلینگ هالند به ناتینگهام فارست (ناتینگهام فارست 0-2 منچسترسیتی)
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست