Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: در فصل سرما محدودیت‌هایی از قبیل کاهش روشنایی در معابر اعمال می‌شود.

علیرضا علیزاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سهمیه تعدیل بار تعیین‌ شده زمستان پارسال برای استان زنجان ۴۸۱۴ کیلووات بود که با اقدامات انجام شده در این شرکت توانستیم بیش از ۵۰۰۰ کیلووات از بار شبکه را کاهش دهیم و با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و محدودیت‌های تولید انرژی در کشور، این محدودیت‌ها در زمستان امسال نیز اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ورود جبهه هوای سرد و آسیب به شبکه توزیع برق استان، افزود: اقدام فراگیر با هدف بهینه‌سازی شبکه توزیع برق و با رویکرد افزایش پایداری سیستم‌های توزیع در همه شهرهای استان اجرا می‌شود.

این مسئول در رابطه با احتمال خاموشی و قطع برق مشترکان در زمستان امسال، ادامه داد: بدون شک با افزایش مصرف گاز در کشور در بخش تولید برق دچار مشکل خواهیم شد و به همین سبب باید محدودیت‌هایی را نیز در فصل زمستان اجرا کنیم تا بتوانیم از خاموشی‌ها بکاهیم و با توجه به اطلاع‌رسانی‌ها در خصوص کاهش مصرف می‌توان با اقدامات ساده‌ای که مشترکان انجام می‌دهند، فصل زمستان را بدون قطعی برق و خاموشی پشت‌ سر گذاشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به محدودیت روشنایی معابر و بزرگراه‌ها، تصریح کرد: با تعدیل روشنایی معابر و بزرگراه‌ها در زمستان پارسال به تعداد ۲۵ هزار و ۴۷۰ دستگاه چراغ روشنایی خاموش شد، البته نقاط حادثه‌خیز شهری و بین‌شهری که روشنایی آن‌ها الزامی بود، از این طرح‌ مستثنی بودند و خاموشی تعدیل بار در این نقاط انجام نگرفت.

علیزاده یادآور شد: همچنین برای مصارف برق غیرضروری مانند نمای ساختمان‌ها نیز اکیپ‌های ویژه‌ای تشکیل و با شناسایی این ساختمان‌ها و تذکرهای لازم و از هدر رفتن برق برای نمای ساختمان پیشگیری خواهد شد.

وی همکاری شهروندان و مشترکان برای سپری کردن زمستان بدون خاموشی را مهم‌ترین راه‌حل کمبود برق در زمستان دانست و خاطرنشان کرد: بدون‌ شک هیچ اقدامی به اندازه همکاری و همراهی شهروندان در تعدیل بار شبکه تاثیرگذار نخواهد بود و شهروندان با کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق خود در زمستان می‌توانند فصل سرما را بدون خاموشی سپری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان خاموشی برق استان زنجان محدودیت ها برق استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۱۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به توزیع مواد سوختی توسط فروشندگی‌های شبکه تعاون روستایی بین روستائیان گفت: در سال گذشته ۳۵ میلیون و ۱۲۴ هزار لیتر مواد سوختی شامل بنزین، نفت سفید، گازوئیل، گاز در بین روستائیان و بهره‌برداران استان توزیع شده است.

وی افزود: خدمات شبکه تعاون روستایی ضمن کمک به بهبود معیشت زندگی روستائیان، یکی از راهکار‌های مهم در ممانعت از مهاجرت روستائیان به شهر‌ها محسوب می‌شود.

رحمانی، هدف از توزیع سوخت را حمایت از تولید کننده روستایی، استقرار و توسعه روستا‌ها و سهولت در رفت و آمد روستائیان عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان