Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  جعفر میعادپور رئیس سازمان اورژانس کشور  گفت: با شرکت‌ها و مراکزی که توانایی خریداری این موتور‌ها را دارند در حال رایزنی هستیم تا از اوایل سال آینده از این موتورلانس‌ها در کلان شهر‌ها استفاده شود.

او استفاده از این وسایل نقلیه اورژانسی را در بهبود سرعت خدمات رسانی بخصوص در بافت‌های فرسوده شهری که مسیر‌های باریک دارند و در کلان شهر‌های پر ترافیک موثر دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان اورژانس کشورهمچنین با بیان اینکه تلاش‌ها برای خرید هزار دستگاه آمبولانس در ۳ سال گذشته بی نتیجه بوده است گفت: این هدف به علت مشکل اعتباری محقق نشده در حالیکه اگر هزار دستگاه آمبولانس خریداری می‌شد یک سوم پایگاه‌های اورژانس کشور نوسازی می‌شد.

میعادپور اظهار امیدواری کرد: با هماهنگی دولت و مجلس، یا این مشکل اعتباری تا پایان سال رفع شود و یا در بودجه سال ۱۴۰۱ اعتباری برای خرید آمبولانس در نظر گرفته شود.

او خاطرنشان کرد: وضعیت کشور از نظر بالگرد اورژانس مطلوب است، ولی برای ۷۰ نقطه برنامه استقرار اورژانس هوایی ارائه شده است.

انتهای پیام / ن 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس هوایی پایگاه اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک

به گزارش «تابناک»، عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ حادثه سقوط مینی بوس به دره در گردنه امامزاده عبدالله باغملک اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در پی این حادثه دو دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی و یک دستگاه امبولانس هلال احمر به محل اعزام شدند.

شرهانی گفت: در این حادثه یک نفر در صحنه جان باخت و ۹ تن مصدوم شدند. دو نفر از مصدومان با وسیله خودرو شخصی و ۷ مصدوم با آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان طباطبایی باغملک انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است