Web Analytics Made Easy - Statcounter

یعقوبعلی نظری روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد، اظهار داشت: ایجاد ظرفیت‌های جدید در استان ضروری است و در این راستا طبق برنامه سال ۱۴۰۱ حتما باید همه دستگاه‌های اجرایی استان با توجه به رویکرد تحولی به این موضوع ورود پیدا کنند.

وی از دیگر رویکردهای مدیریتی استان را برنامه ریزی برای جبران عقب ماندگی‌های استان خراسان رضوی در بخش‌های مختلف ذکر کرد و افزود: ما در سرانه‌ تخت بیمارستان دارای عقب ماندگی زیادی هستیم و در حوزه سرانه آموزشی هم پایین تر از میانگین های کشوری هستیم که باید برای جبران آن برنامه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: از سوی دیگر فعال سازی فعالیت‌های راکد در همه بخش‌ها مورد تاکید است که باید در دستور کار دستگاه‌های مختلف قرار گیرد و البته این موضوع به زودی تبدیل به برنامه خواهد شد.

وی داشتن اندیشه فعال و پویا را نیز بسیار مهم خواند و گفت: مدیران باید اندیشه و نگاه خود را متمرکز کرده و اندیشه خود را با واقعیات در صحنه، روان سازی کنند و این روان سازی و تسهیل امور، نیازمند داشتن برنامه برای تحقق آن است.

نظری خطاب به مدیران حاضر در این نشست تاکید کرد: باید از همدیگر حمایت کنیم، کسی نباید از کسی نگرانی داشته باشد و همه باید نسبت به دیگری حس همکاری، همراهی و پشتیبانی داشته باشند که خوشبختانه این فضا در استان وجود دارد.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی باید سرعت، دقت و کرامت در پاسخگویی را نسبت به مراجعان رعایت کنند، ادامه داد: ارتقای بهره‌وری از ظرفیت‌های موجود، رویکردی فوق العاده حائز اهمیت است.

برچسب‌ها مشهد استانداری خراسان رضوی جلسه شورای اداری یعقوبعلی نظری وزارت اطلاعات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد استانداری خراسان رضوی جلسه شورای اداری مشهد استانداری خراسان رضوی جلسه شورای اداری یعقوبعلی نظری وزارت اطلاعات خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۲۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار لرستان بر تقویت رویکرد وحدت در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان در نخستین گفتگوی ویژه خبری خود در شبکه لرستان با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های لرستان در حوزه آب ، خاک ، کشاورزی، معادن، گیاهان دارویی، آبزی پروری و گردشگری گفت: متاسفانه این استان متناسب با ظرفیت‌ها رشد نکرده و باید با نگاه ویژه و تلاش در جهت رفع مشکلات و توسعه آن گام بر داریم.
ابوطالب شفقت توجه به جهش تولید و حرکت در مسیر آن را از اولویت‌های نظام عنوان کرد و گفت: به طور جد پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در استان هستم.
 استاندار لرستان در ادامه با اشاره به بازدید‌های مختلف خود از طرح‌های شهری، اقتصادی و زیر ساختی گفت: در این مدت از هتل صخره‌ای خرم آباد، برج‌های دوقلو، راه آهن دورود – خرم آباد، ورزشگاه خرم آباد، کشت و صنعت فجر صفای خرم آباد، ماشین سازی، پارسیلون و ورزشگاه خرم آباد بازدید کرده و پیگیری‌های لازم در خصوص وضعیت ساخت و تکمیل آنها را از طریق ارتباط با مسئولان مربوطه انجام شده است.
 ابوطالب شفقت در ادامه گفت: امیدواریم با وحدت و همدلی مسئولان و نمایندگان مردم بتوانیم مسائل و مشکلات استان را مرتفع کنیم.
 وی به انتخابات دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز گریزی زد و گفت: همه نامزد‌های انتخابات را به رعایت قانون و صرفه جویی در تبلیغات توصیه می‌کنم.
 استاندار همچنین از همه کسانی که در مرحله اول انتخابات پذیرفته نشده بودند خواست نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص توسعه و پیشرفت تولید در استان را به فرمانداران تحویل دهند تا با جمع بندی نظرات در جهت رشد استان از آنها استفاده شود.

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • تأکید استاندار لرستان بر تقویت رویکرد وحدت در استان
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی