Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جواد ساداتی‌نژاد در حاشیه تحویل تحویل ۵ میلیون دز واکسن رازی کوو پارس به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: این اتفاق نماد خودباوری و تلاش جوانان ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه از اعتماد وزارت بهداشت به مؤسسه رازی تشکر می‌کنم، تصریح کرد: امروز ۵ میلیون دز واکسن رازی کوو پارس به این وزارتخانه تحویل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: فناوری تولید واکسن واکسن رازی کوو پارس از نوع پروتئین نوترکیب است که یک فناوری پیشرفته در دنیا محسوب محسوب می‌شود و اتفاقی نو و جدید در کشور بوده که توسط محققان داخلی اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه تا پایان دی ماه ۲۰ میلیون دز و تا پایان سال توان تولید ۴۰ میلیون دز واکسن رازی کوو پارس را داریم، خاطرنشان کرد: تا شهریور ماه سال آینده نیز بنا بر سفارش وزارت بهداشت تا ۹۰ میلیون دز تحویل دهیم.

ساداتی‌نژاد با بیان اینکه مؤسسه رازی آمادگی صادرات واکسن کرونای خود را دارد، گفت: بعد تأمین نیاز داخل این آمادگی به صورت کامل وجود دارد.

کد خبر 5360627

منبع: مهر

کلیدواژه: سید جواد ساداتی نژاد کوو پارس جهاد کشاورزی هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا کرمانشاه عکس استانها کتاب و کتابخوانی لیگ برتر فوتبال ایران بارش باران آلودگی هوا گرگان واکسن کرونا زلزله میلیون دز واکسن رازی واکسن رازی کوو پارس میلیون دز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان همچنان چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم

عطااللّه هاشمی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آخرین آمار از ابتدای فصل برداشت تاکنون ۶۰۰ هزارتن گندم از کشاوزان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۰ هزارتن رشد داشته است.

به گفته او، بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش های نرمال در اردیبهشت برآورد می شود که میزان خرید تضمینی گندم با پرداخت به موقع مطالبات گندمکاران و اعلام جایزه تحویل به ۱۲ میلیون تن برسد که نسبت به سال قبل ۱۴ درصد رشد خواهد داشت.

هاشمی ادامه داد: برآوردها حاکی از آن است که تولید گندم به بالای ۱۴ میلیون تن برسد که در صورت اعلام جایزه تحویل و جلوگیری از هدررفت تولید، خودکفایی به طور کامل تحقق می یابد.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران با بیان اینکه برداشت گندم در ۸ استان در حال انجام است، افزود: از مسئولان انتظار داریم که هرچه سریع تر جایزه تحویل را اعلام کند تا از هدررفت گندم‌تولیدی جلوگیری می کند.

او گفت: با توجه به شرایط مساعد بارندگی و تولید انتظار می رود که هرچه سریع تر جایزه گندم توسط رئیس جمهور اعلام شود و کماکان پیگیر این موضوع هستیم تا از واردات گندم بی نیاز شویم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • کشاورزان همچنان چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم
  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟
  • مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود