Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا روز پنج شنبه در دیدار با امام جمعه سنندج و نماینده مردم استان در خبرگان رهبری عنوان کرد: اعتقاد دارم کردستان برای پیشرفت و توسعه همه جانبه چیزی کم ندارد و باید با برنامه‌ریزی و عزم جدی در این راه قدم برداشت.

وی با بیان اینکه مردم مهمترین ظرفیت و مزیت استان کردستان برای پیشرفت هستند، گفت: مردم دیار کردستان مردمانی پرتلاش، مؤمن و دارای اخلاق و فرهنگ غنی هستند و با وجود و حضور این مردم کارهای بزرگی می‌توان انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارعی کوشا اضافه کرد: مردم کردستان در ایران به مردمانی مهمان نواز و دارای حسن خلق شهره هستند و من امید دارم در دوران مسئولیت خود بتوانیم با کمک و همراهی جوانان خلاق آن اقدامات و کارهای بزرگی انجام دهیم.

استاندار کردستان در ادامە سخنان خود بر مهجور ماندن جریان انقلابی اهل سنت کردستان صحە گذاشت و گفت: استفاده از ظرفیت و توانایی این جریان را رسالت خود می دانم و تلاش می‌کنم در بخش‌های مختلف از توانایی آنان استفاده کنیم.

ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج نیز در دیدار اظهار کرد: مردم استان کردستان همواره و در تمام صحنه‌ها با نظام همراه بوده‌اند و اکنون نظام باید به مردم استان توجه بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم یک دولت مردمی است و سفرهای استانی رئیس جمهور نیز موید همین مطلب است، افزود: مشکلات کشور فراوان است و مردم برای حل آنها باید صبوری و تحمل داشته باشند.

ماموستا رستمی، استاندار جدید کردستان را فردی مصمم، با انگیزه و دارای نیروی جوانی عنوان کرد و اظهار داشت: وی صرفاً با انگیزە خدمت بە مردم بە کردستان آمدە است و ما نیز جهت موفقیت ایشان آمادە هر نوع همکاری و کمک هستیم.

کد خبر 5360603

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج امام جمعه سنندج استانداری کردستان اسماعیل زارعی کوشا ماموستا رستمی هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا کرمانشاه عکس استانها کتاب و کتابخوانی لیگ برتر فوتبال ایران بارش باران آلودگی هوا گرگان واکسن کرونا زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۲۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، گفت: اطلاعات مربوط به بیش از هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام در استان کردستان ثبت شده و از این تعداد ۱۸ پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی انتخاب شده است.

اکبر محمدی اضافه کرد: فرمانداران برنامه ریزی لازم توسعه‌ای را با اولویت پروژه‌های نیمه تمام و طرح‌های بسترساز تولید و اشتغال انجام دهند.

وی یادآور شد: همه استان‌ها در راستای تحقق شعار سال موظف اند برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت و مشارکت مردم و کاهش نرخ تورم و بیکاری ارائه دهند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با اعلام اینکه ۲۰ درصد تسهیلات تبصره ۲ قانون بودجه ۱۴۰۳ باید برای اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص یابد، بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی موظف اند این سهم ۲۰ درصدی را در نظر بگیرند و رعایت کنند.

محمدی با بیان اینکه تکلیف ایجاد اشتعال و تولید را برعهده داریم، گفت: پروژه‌های قابل اتمام و طرح‌های بسترساز مسائل اقتصادی باید در اولویت قرار داده شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • الگوی عملیاتی تحقق شعار سال باید منجر به رشد تولید و خلق ثروت شود
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • لزوم ارایه برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت در کردستان
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • گلایه از عدم حضور هیئت دولت در بخش بسطام/برنامه ریزی سفر خوب نبود
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه