Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم پیکان تهران نسبت به داوری دیدار با نساجی مازندران گلایه کرد

سعید دقیقی از پورخلف داور بازی پیکان - نساجی انتقاد کرد.

به گزارش طرفداری، سعید دقیقی در گفتگو با روابط عمومی باشگاه پیکان، درباره دیدار روز گذشته اين تيم با نساجی مازندران بیان کرد:

بازی خیلی خوب و روانی را از دو تیم شاهد بودیم. در زمین ناهموار ورزشگاه ساری دو تیم تمام تلاش خود را برای انجام یک مسابقه خوب انجام دادند و وقتی 4 گل در یک بازی رد و بدل می شود طبیعتا هرکس بازی را دیده لذت برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها مساله ای که وجود داشت و واقعا اذیت شدیم، به تصمیمات داور مسابقه برمی گشت.

دقیقی ادامه داد:

پیکان و نساجی دو تیم خوب لیگ برتر بیست و یکم محسوب می شوند و با توجه به حساسیتی که از قبل برای این بازی پیش بینی می شد، انتظار می رفت کمیته داوران یکی از داوران باتجربه خود را برای قضاوت این دیدار انتخاب کند اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. 

مدیر تیم فوتبال پیکان همچنین گفت:

ما خدای ناکرده نمی خواهیم شخصیت حقیقی آقای پورخلف را زیر سوال ببریم و برای ایشان احترام قائلیم اما متاسفانه تصمیماتی که به خصوص در نیمه اول گرفت، به تیم ما آسیب روحی و فوتبالی وارد کرد. این داور در دقیقه 26 خطای مسلم روی بازیکن ما که می توانست پنالتی باشد و بازیکن حریف هم اخراج شود را نگرفت و چند دقیقه بعد یک خطای بی مورد به سود نساجی اعلام کرد که همان توپ وارد دروازه مان شد و گل اول حریف را در پی داشت. این دو تصمیم اشتباه به تیم ما یک شوک عجیب وارد کرد و تاثیر مستقیم بر جریان بازی داشت.

دقیقی ضمن درخواست از کمیته داوران برای بازبینی دو صحنه مشکوک بازی پیکان و نساجی تاکید کرد:

ما تحت هر شرایطی خواهان برقراری عدالت هستیم اما متاسفانه انتخاب این داوران کم تجربه برای بازی های لیگ برتر یکی از اتفاقات عجیب است. از کمیته داوران و افراد باتجربه ای که در آنجا زحمت می کشند انتظار داریم توجه بيشترى به اين مسئله داشته باشند. اینطور که نمی شود یک داور از جنوبی ترین نقطه ایران با خستگی زیاد به شمالی ترین نقطه کشور بیاید و قضاوتی انجام بدهد و نتواند حق را به حقدار بدهد. ما خواهان پیگیری این قضاوت توسط کمیته داوران هستیم و امیدواریم آقای افشاریان و همکارانشان از این پس داورانی را برای بازی هایمان انتخاب كنند که از تجربه و مهارت کافی برخوردار باشند.

دقیقی افزود:

جا دارد از میزبانی و میهمان نوازی مسئولان باشگاه نساجی مازندران تشکر کنیم. اعضای تیم نساجی بهترین برخورد و میزبانی را  انجام دادند و اگر موضوعی را درباره داور مسابقه مطرح می کنیم، اصلا ربطی به ورزشگاه و تیم میزبان ندارد. ما فقط خواهان عدالت هستیم و برای این منظور از حقمان کوتاه نمی آییم.

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! استوری کامبیز دیرباز علیه وزیر ورزش؛ بسیجی وار VAR بیار! حسین عسگری: روی ترابی پنالتی شد؛ گل عبدی سالم بود! از نگاه فدراسیون تاریخ و آمار؛ لواندوفسکی به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد عملکرد ناامیدکننده تیم های آلمانی در فصل 2021/22 لیگ قهرمانان اروپا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمیته داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۲۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!

به گزارش "ورزش سه"، پوریا سرآبادانی کاپیتان تیم شمس‌‌آذر قزوین با گلزنی در بازی با پیکان عنوان گلزن‌ترین هافبک لیگ را در اختیار گرفت و بالاتر از احمد زنده‌روح قرار گرفت.

سرآبادانی گل‌های خود را در هشت هفته مختلف در لیگ برتر به ثمر رساند، استقلال خوزستان، ذوب‌آهن، تراکتور، فولاد، نساجی، آلومینیوم، بازی برگشت با فولاد و پیکان گلزنی کرد و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم است.

او در بازی امروز روی ضربه کرنر به خوبی خودش را از مدافعان پیکان جدا کرد و از داخل محوطه شش قدم با ضربه سر دروازه توانست گل اول شمس آذر را به ثمر برساند، او در جریان بازی هم میانه میدان شمس‌آذر را در اختیار داشت و بازی‌سازی از عقب زمین را هم برعهده داشت.

سرآبادانی 5 گل از 8 گل خود را در ورزشگاه سردار آزادگان به ثمر رسانده و در بازی‌های خانگی این تیم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است.

او در این فصل 23 بازی به‌عنوان بازیکن ثابت و 2 بازی به‌عنوان جانشین در ترکیب شمس‌آذر حضور داشته و برخلاف عملکرد خوبی که در گلزنی داشته هنوز موفق به ثبت پاس گل نشده است.

با توجه به جدایی رحمان جعفری او در حال حاضر برترین گلزن شمس‌آذر است و در بازی‌های آینده فرصت این را خواهد داشت تا اولین حضورش در لیگ برتر را با آماری فوق‌العاده به پایان برساند.

دیگر خبرها

  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر
  • تاثیر مستقیم میکروپلاستیک‌ها بر تغییر هورمون و جنسیت جنین
  • شمس آذر ۱۲ نفره علیه پیکان
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!