Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر «محمدعلی جعفری» روز پنجشنبه در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری حبیب حرم در همدان افزود: انتقال پیام شهدا، به ویژه وصایای آنها برای ثبت در تاریخ و انتقال آن به نسل جدید، بسیار تعیین کننده و مهم است.

فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: تلاش در راستای عزت و اقتدار نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران در جهان و داشتن روحیه ظلم ستیزی، دستور خدا بر هر مومن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دستاوردهای بزرگ اسلام را محصول فداکاری حماسه آفرینان دانست و افزود: هدف انقلاب اسلامی تنها از بین بردن رژیم پهلوی و جایگزین کردن نظام اسلامی نبود بلکه پیاده سازی احکام الهی در جامعه هدف والای انقلاب است.

 فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیه‌الله الاعظم اظهار داشت: با وجود گذشت چهل سال از عمر انقلاب، دستاورهای بزرگ در حوزه امنیتی، دفاعی و اقتصادی داشته ایم ولی چشم انداز انقلاب هنوز محقق نشده که آن ساختن جامعه اسلامی بر محور عدالت، اخلاق و فرهنگ است.

سردار سرلشکر جعفری ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب از مردم به ویژه جوانان در گام دوم انقلاب خواسته است با تلاش و مجاهدت اهداف شهدا را محقق کنند که عمده این جهاد فرهنگی و اجتماعی است.

وی افزود: در گام دوم انقلاب باید دنبال محقق کردن این اهداف باشیم که در این راستا انتقال وصایای شهدا و توصیه های آنان ما را در کوتاه کردن این مسیر و تحقق اهداف کمک می کند.

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیه‌الله الاعظم تاکید کرد: افتخار بزرگ ملت ایران این است که پرچم عدالت خواهی، عدالت طلبی و دفاع از مظلومان جهان را بلند کرده و دنبال دفاع از مظلومان جهان است.

سردار سرلشکر جعفری گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در بیش از چهل سال گذشته با دفع خطرات داخلی و بیرونی تثبیت شده که این دستاورد بزرگی است.

وی ادامه داد: نظام اسلامی با همه فراز و نشیب ها به کشور ما ثبات و امنیت بخشیده است و دنبال انتقال پیام انقلاب برای اثرگذاری بر دیگر ملت ها است.

فرمانده سابق کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: بزرگترین قدرت های نظامی، اقتصادی و سیاسی در هیچ اقدامی علیه ایران موفق نبودند که این دستاورد نیز بسیار ارزشمند و بزرگ است.

سردار سرلشکر جعفری خاطر نشان کرد: بسیجیان، پاسداران و شهدا از جمله شهید حسین همدانی، روحیه بسیجی و مردانگی شان بر روحیه نظامی و نظامی گری آنان مقدم بود.

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیه‌الله الاعظم افزود: همه شهدا قبل از نظامی بودن یک شخصیت فرهنگی داشتند و کارهای آنها در عرصه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بر عمل نظامی شان مقدم بوده است.

وی بیان کرد: سردار شهید حسین همدانی مسوولیت های مختلفی در جریان جنگ و بعد از آن داشت ولی بعد ار دفاع مقدس گرایش این شهید بیشتر به مباحث فرهنگی بود و اعتقاد به عرصه هنر و علاقه زیادی به هنرمندان داشت.

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیه‌الله الاعظم افزود: پس از به وجود آمدن داعش و مساله مقاومت، تشکیل جبهه مقاومت در سوریه و آغاز از بین رفتن داعش با تلاش شهید همدانی شکل گرفت و سرانجام جان خود را در این مسیر فدا کرد.

 چهارمین جشنواره سراسری حبیب حرم با معرفی برترین ها و تجلیل از آنان پایان یافت.

برچسب‌ها استان همدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جشنواره

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان همدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جشنواره استان همدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جشنواره انقلاب اسلامی سردار سرلشکر سرلشکر جعفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۲۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در فرمانده سپاه شهرستانی و جمعی از پاسداران که به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) برگزار شد، بیان کرد: آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان، انسان بسیار والا و شایسته یکی از متفکرین انقلاب اسلامی بود و همه گفتمان حضرت امام را به خوبی تفسیر و تحلیل می‌کرد.

وی افزود: همواره باید تلاش کنیم که عقیده ما در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قوی شود و پاسداران باید در گفتمان انقلاب اسلامی پیش‌قدم باشند.

امام جمعه سراوان با اشاره به اینکه باید ایمان و معنویت را از خود افزایش دهیم، ادامه داد: اگر خود را در تراز پاسدار انقلاب پالایش نکنیم در بسیار از مواقع دچار تزلزل خواهیم شد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری تصریح کرد: تلاش کنیم وحدت در گفتمان نظام که جزء مباحث اعتقادی حکومت و نظام اسلامی است را قوی کنیم.

وی اذعان کرد: باید نسبت به دیگران به عنوان پاسدار پرتحرک‌تر از دیگران در انجام مباحث دینی و اعتقادی و عقیدتی باشیم و در بدنه بسیج این مولفه را با نوآوری رشد دهیم.

علی ثمره حسینی فرمانده سپاه شهرستانی سراوان نیز در این نشست بیان کرد: اگر سپاه امروز این جایگاه ارزشمندتر پیدا کرده و در قلوب همه مستضعفین عالم قرار گرفته به واسطه بعد معنوی و اعتقادی آحاد پاسداران است.

وی ادامه داد: در شرایط سخت در کنار مردم بوده و نوع عملکرد و رفتار باعث شده در قلب مردم جای پیدا کند.

فرمانده سپاه سراوان ادامه داد: تلاش کنیم راه شهدایی که از انقلاب اسلامی پاسداری کردند ادامه دهیم، در بین نیرو‌های مسلح از سپاه انتظار بیشتری برای خدمت به مردم و حفظ نظام و انقلاب که از وظایف اصلی ماست.

ثمره حسینی خاطرنشان کرد: تلاش کنیم در زمینه‌های مختلف الگو باشیم و از پاسداری به خوبی پاسداری کنیم چرا که توفیق الهی به عنوان پاسدار نصیب ما شده و باید قدر دان باشیم.

وی تصریح کرد: ۲۷ عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه شهرستانی سراوان با همکاری حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌ها برگزار خواهد شد.

در پایان به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی امام‌جمعه شهرستان به همراه فرمانده سپاه و جمعی از پاسداران مزار شهدای گمنام مدفون در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) را غبارروبی و عطر افشانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند
  • سردار فدوی خطاب به اسرائیل: التماس کردید حمله نکنیم، اما تصمیم حیدری گرفته شد