Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین نیک‌روش مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه اظهار کرد: اعزام زائران استان کرمانشاه به مقصد عتبات عالیات از اواخر آذر ماه سال جاری در استان آغاز خواهد شد.

او افزود: عزیمت زائران به عتبات عالیات در مسیر رفت به صورت هوایی و برگشت به صورت زمینی خواهد بود.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با اشاره به شرایط ثبت نام عزیمت به عتبات عالیات، بیان داشت: تزریق هر ۲ نوبت واکسن کرونا و داشتن تست پی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی. آر منفی ۷۲ ساعت پیش از پرواز از شرایط ثبت نام سفر به کشور عراق بوده و متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام به دفاتر زیارتی فعال در استان کرمانشاه مراجعه کنند.

نیک‌روش ادامه داد: هم‌اکنون یک تیم کارگزاری برای هماهنگی پرواز‌ها و نیز عقد قرارداد خدمات شامل اسکان و حمل و نقل به کشور عراق اعزام شده‌اند.

او با اشاره به هزینه در نظر گرفته شده برای زیارت عتبات عالیات، گفت: هزینه پرداختی برای هر زائر ۶ میلیون تومان در نظر گرفته شده و زمان اعزام نخستین گروه اواخر آذر ماه سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه افزود: پیش بینی‌ها برای تعداد زائران اعزامی حداقل یک پرواز در ماه شامل ۱۰۰ الی ۱۱۰ نفر انجام شده که در صورت استقبال مردم و وجود شرایط مطلوب در کشور عراق امکان افزایش آن وجود دارد.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حج و زیارت زائران عتبات عالیات استان کرمانشاه عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۲۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از حجاج استان قم به سرزمین وحی

اسماعیل رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: در سال جاری ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از استان قم راهی سرزمین وحی می شوند.

مدیر کل حج و زیارت استان قم گفت: حجاج استان قم در قالب ۱۹ کاروان به حج تمتع اعزام می شوند که از این تعداد ۱۹ کاروان مدینه اول و ۶ کاروان نیز مدینه دوم هستند.

وی بیان کرد: برای حجاج جلسات آموزشی مختلفی با موضوعات احکام، مسائل بهداشتی، فرهنگی و امنیتی برنامه ریزی شده تا با آمادگی کامل نسبت به مناسک حج به این سفر معنوی اعزام شوند.

رستمی ادامه داد: حاجیان استان قم از روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه به سرزمین وحی اعزام می شوند و آخرین برنامه پروازی نیز ۱۷ خردادماه خواهد بود.

مدیر کل حج و زیارت استان قم، میانگین سن حجاج قمی را ۵۷ سال عنوان کرد و افزود: ۵۵ درصد از اعزامی های استان قم به حج از بانوان و ۴۵ درصد نیز از آقایان هستند.

کد خبر 6096855

دیگر خبرها

  • اعزام ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از حجاج استان قم به سرزمین وحی
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی
  • امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی
  • تلاش برای برقراری پرواز مستقیم حجاج اردبیلی به مدینه
  • اعزام ۹۲۸ زائر حج تمتع از استان بوشهر به جده
  • دسته روی کرمانشاهی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) + فیلم
  • تشریح جزئیات اعزام کاروان‌های حج تمتع استان تهران
  • انتقال زائران حج تمتع از مدینه به مکه با قطار سریع‌السیر
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • جزئیات اعزام زائران حج تمتع منطقه کاشان اعلام شد