Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@17:12:43 GMT

بی ام و M8 را برای سال 2022 به روز کرد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۳۱۰۱

بی ام و M8 را برای سال 2022 به روز کرد

‍‍‍‍‍‍

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بی ام و، M۸ کوپه و کانورتیبل را برای سال ۲۰۲۲ معرفی کرده است که می توان این خودرو را با مدل‌های معمولی سری ۸ اشتباه گرفت. اگرچه بی ام و یک پیشرانه V-۸ دو توربو مشابه را در M۸۵۰i ​​۵۲۳ اسب بخاری ارائه می‌دهد، اما اکنون هر M۸ دارای اعتبارنامه رقابتی است که شامل ۶۱۷ اسب بخار قدرت، سیستم چهار چرخ متحرک و شاسی بهبود یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از رد شدن از مدل سال ۲۰۲۱ در آمریکا، M۸ کوپه و کانورتیبل برای سال ۲۰۲۲ باز می‌گردند. تغییر بزرگ این است که هر دو اکنون فقط در پوشش Competition ارائه می‌شوند، به این معنی که هر نسخه اکنون دارای ۶۱۷ اسب بخار قدرت و تجهیزات دیگری است که قبلاً منحصر به فرد بود. نوع Comp M۸ همچنین اکنون با صندلی‌های سطلی M کربن سبک وزن به عنوان یک آپشن در دسترس است.

   

از آنجایی که M۸ کوپه قیمت بسیار کمتری دارد و برای مسابقات پیست مناسب‌تر است، بسیاری نسخه کانورتیبل را توصیه می کنند. هر دو سبک بدنه با تعداد زیادی از تجملات استاندارد ارائه می‌شوند. این خودرو دارای ترمز‌های سرامیکی M Carbon هستند که به گفته بی‌ام‌و باعث کاهش وزن می‌شوند و به گونه‌ای ساخته شده‌اند که در برابر سوء استفاده بهتر از مسیر مقاومت کنند.

   

M۸ مجهز به یک توربو دوقلو ۴.۴ لیتری V-۸ است که ۶۱۷ اسب بخار قدرت و ۵۵۳ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. این خودرو قدرتمند با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و یک سیستم چهار چرخ متحرک ارائه می شود که می‌تواند نیرو را به محور جلو منتقل کند. 

  مانند اکثر خودرو‌های بی ام و سری M، طراحی داخلی M۸ و فضای سرنشینان تقریباً مشابه مدل‌های معمولی است. اگرچه طراحی آن چندان شیک به نظر نمی رسد اما به دلیل اسنفاده از چرم در برخی سطوح باعث شده این خودرو مجلل به نظر برسد. هر M۸ دارای ویژگی‌های لوکس استاندارد است که شامل روشنایی محیطی قابل تنظیم، پشت آمپری دیجیتال ۱۲.۱ اینچی، صندلی‌های جلوی همراه با امکانات گرم‌کن و تهویه‌، داشبورد با روکش چرم ناپا، فرمان قابل تنظیم برقی و شارژ بی‌سیم می‌شود.

   

 

کابین آن فضای زیادی را برای مسافران صندلی جلو فراهم می‌کند و کسانی که M۸ می‌خواهند و نیاز به تردد منظم بیش از دو نفر دارند، می توانند M۸ Gran Coupe چهار درب بسیار جادارتر را در نظر بگیرند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطب‌الدین صادقی: تئاترِ اصفهان را احیا کنید

ایسنا/اصفهان قطب‌الدین صادقی با بیان اینکه اصفهان در تئاتر، صاحب یکی از سنت‌های بسیار درخشان است، گفت: برای احیای تئاترِ اصفهان به خلاقیت نیاز دارید، باید کار کنید، پژوهشگر می‌خواهید، به کُننده نیاز دارید و بدانید که بالاتر از حمایت نهادها، ارادۀ فردیِ آدم‌ها و روشن‌بینی هنرمندان است که اهمیت دارد.

این پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آنتونی گیدِنز (جامعه‌شناس و روان‌شناس) دربارۀ بازیابی هویت فردی و اجتماعی که قطعاً هویت فرهنگی را نیز شامل می‌شود جملۀ درخشانی دارد که باید به آن توجه جدی کرد؛ اساس کلام او این است که اول باید داشته‌های خود را دسته‌بندی کنید، یعنی باید مشخص کرد که چه چیزهایی دارید؟ در گذشته چه کرده‌اید؟ چه چیزی آفریده‌اید؟ از چه تکنیک‌ها و روش‌هایی استفاده کرده‌اید؟ و چه محتوایی تولید کردید؟ بنابراین برای بررسی هویت، ابتدا باید همۀ این موارد توسط پژوهشگران، شناسایی و دسته‌بندی شود؛ یعنی در مرحلۀ نخست باید بدانید که صاحبِ چه گذشته‌ای هستید و در این گذشته چه چیزهایی وجود داشته؟ باید آن‌ها را شناسایی و دسته‌بندی کنید.

او ادامه داد: نکتۀ دوم برای بازیابی هویت از نگاهِ «گیدِنز» آن است که شناساییِ گذشته به تنهایی کافی نیست، بلکه باید برای آن دست به تولید بزنید، یعنی آن را ادامه دهید و تولیداتِ شما در راستای داشته‌های گذشته باشد. اما سومین و مهم‌ترین موضوع این است که این تولیدات باید مداومت داشته باشد، یعنی به شکلی نباشد که الآن کاری را انجام دهید و پنج سال به کار دیگری بپردازید، درواقع باید کارِ خود را پشت سرهم و مانند یک جریان سیال و پیوسته انجام دهید.

این کارگردان، نویسنده و نمایشنامه‌نویس، تأکید کرد: با رعایت این موارد است که شما صاحب هویت می‌شوید. هویت، ماندن و ساختن است نه گریختن و خاطره تعریف کردن. خاطره‌های نوستالژی هیچ ارزشی ندارند، اما زمانی این گذشته دارای ارزش است که آن را زنده کنید و به واقعیتِ روز تبدیل کرده و برای آن کار کنید و وقت و عمر و ابتکار بگذارید. در این صورت می‌توانید هرکاری را انجام دهید.

صادقی افزود: اصفهان از دورۀ صفویه به بعد، نشانه‌های مهمِ زیادی درخصوص تئاتر مردمی، تئاتر کوچه و بازار، تئاتر مذهبی، و نقالی داشته و از همه مهم‌تر دارای تئاتر کمیک بوده که در نوع خود در ایران یگانه است و باید دوباره احیا شود، تئاترِ اصفهان را دوباره احیا کنید، بیافرینید.

او که یکی از شخصیت‌های اثرگذار در حوزۀ تئاتر و سینمای ایران به شمار می‌رود، گفت: نباید نشست که ابر و ماه و خورشید و فلک آماده شوند تا شما یک گام بردارید! بلکه اگر لابه لای همین مشکلات و گرفتاری‌ها و بحران‌ها و گرانی، یک قدم برداشتید عالی است، اما اگر قدمی برنداشتید هیچ‌وقت به جایی نمی‌رسید.

این هنرمند و مترجم اضافه کرد: آیا گذشتگانِ ما همگی در رفاه بوده‌اند؟ اصلاً چنین نیست. حافظ را سه بار برای اعدام بردند و آخرین‌بار وقتی که به خانه برگشت دخترش از ترس و نگرانی، تمام لوح‌های شعر او را پاک کرده بود و بعد از آن حافظ دق کرد. در آن شرایط، او حافظ شده است. یا ببینید که چه ستم‌هایی به مولانا و فردوسی و دیگران شده است! اما خودشان بودند که شرایط را به سود خود تغییر دادند. چگونه؟ با کار، با تلاش و خلاقیت، با ایمان به کار خودشان، صرف‌نظر از تشویق و تنبیه.

صادقی گفت: من یا کارِ خود را دوست دارم یا ندارم، این کاره هستم یا نیستم؛ اما نباید منتظر باشم تا فلانی من را تشویق یا تنبیه کند. تشویق یا تنبیهِ او در من ذره‌ای تأثیر ندارد، من کارِ خودم را می‌کنم.

این استاد دانشگاه افزود: آگاهی بر زیبایی‌شناسیِ کارم و آگاهی بر محتوای درست و آگاهی بر سازنده بودنِ تئاتر، راهنمای من است. من کاری جز این در جامعه ندارم و باید وظیفه‌ام را به‌درستی انجام دهم. باید این تعریف در میان همه وجود داشته باشد، نه اینکه فرد منتظر باشند که فلانی قدمی برای او بردارد و یا کمکی بکند تا او بتواند روی صحنه برود و سرفه‌ای کند! چراکه با این تفکر به هیچ‌جا نمی‌رسند.

او تأکید کرد: آدم‌های بزرگ منتظرِ کسی نیستند، بلکه خودشان شرایط را فراهم می‌کنند و در بدترین شرایط، خلاقیتِ خود را ترک نمی‌کنند. قبل از هر چیز با آدم‌های دارای اعتقاد کافی به کارشان نیاز دارید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حذف معافیت مشمولان ۳۵ ساله و دارای دو فرزند
  • معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد
  • قطب‌الدین صادقی: تئاترِ اصفهان را احیا کنید
  • جراح ماهی ؛ از جالب ترین شگفتی های خلقت با 30 سال عمر (+عکس)
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس
  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان
  • فتح خلیج فارس در قرن ۱۶ میلادی مانند فتح خرمشهر دارای اهمیت است
  • 7 دلیل که باید به قبرس شمالی سفر کنید
  • پنجره ترمال بریک نسل جدید چیست؟