Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: تجهیز حوزه‌های قضایی در تسهیل دادرسی‌ها و رسیدگی به مشکلات مردم از اهمیت بالایی برخوردار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از دادگستری استان اردبیل، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو در همایش مسئولین قضایی، قضات محاکم بدوی مرکز استان و محاکم تجدید نظر و کیفری یک استان که با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان برگزار شد با اشاره به خدمات بسیج در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، محرومیت‌زدایی، تربیتی و امنیتی اظهار داشت: عملکرد قضات که در جهت احقاق حقوق مردم به صورت بسیجی‌وار می‌باشد شایسته قدردانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  تجهیز حوزه‌های قضایی را در تسهیل دادرسی‌ها و رسیدگی به مشکلات مردم مهم تلقی کرد و افزود: اقداماتی در این خصوص انجام شده و مسائل دیگری نظیر جذب قضات، بستر‌سازی برای احداث ساختمان‌های حوزه‌های قضایی جزو اقدامات اولویت‌دار برای دستگاه قضایی استان بوده که خوشبختانه در سطح استان محقق شده است.

سید عبدالله طباطبایی دادستان مرکز استان نیز در ادامه این همایش هفته بسیج فرصتی را مغتنم برای تبیین توانمندی‌های بسیج و مشارکت‌های این نیروی مردمی در رفع مشکلات و معضلات اجتماعی دانست و گفت: قضات و کارکنان دستگاه قضایی به صورت جهادی در تلاش برای احقاق حقوق مردم و ابطال باطل می باشند.

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین: در تخلفات مطبوعاتی اشخاص انگیزه شخصی ندارنددادگستری با عاملان آلایندگی نیروگاه های آذربایجان شرقی برخورد می‌کندرئیس کل دادگستری استان کردستان: صداقت در رسانه به‌معنی توجه به نیازهای مردم است + فیلم

وی هماهنگی مابین بخش‌های مختلف مراجع قضایی به ویژه دادسرا و محاکم را عامل اصلی در تسریع رسیدگی به پرونده‌ها دانست و افزود: صیانت و حفاظت از بیت‌المال و اراضی ملی و منابع طبیعی و برخورد با متصرفین و متعرضین به این اراضی و منابع با توجه به فرا رسیدن فصل کشت باید مورد توجه دستگاه‌های متولی و دستگاه قضایی باشد.

دادستان مرکز اردبیل تداوم  بازدیدهای مستمر و مداوم قضات از زندان‌های استان را ضروری دانست و بیان کرد: در جهت تامین رفاه هرچه بیشتر مردم ضروری است برخورد قاطع و قانونی با جرایم خشن و مقابله جدی با اخلالگران نظم و امنیت در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود تا جنبه بازدارندگی قانون به نحو احسن در جامعه عملیاتی شود.

انتهای پیام‌/‌131/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادگستری استان حوزه های قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۳۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی شعبانی در مراسم معارفه رییس‌ کل جدید دادگستری استان قزوین که صبح امروز در سالن اجتماعات مرکز آینده پژوهی دانشگاه بین المللی امام(ره) قزوین برگزار شد، گفت: از زمانی که بار امانت این مسئولیت را به دوش گرفتیم با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و انتظامی توانستیم برخی از مشکلات استان را حل کنیم.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در دستگاه قضایی استان با همراهی معاونین و کارکنان صورت گرفته است گفت: داشتن برنامه و ساختار کارآمد با روحیه جهادی دو موضوع مهمی است که می‌توان برای حل مشکلات از آن بهره برد.

رئیس کل سابق دادگستری استان قزوین با بیان اینکه برخی از مشکلات موجود در استان قزوین به فعل و یا ترک فعل مدیران بازمی‌گردد، افزود: یکی از موضوعات چالشی در استان قزوین که دستگاه قضایی ورود پیدا کرد شرکت‌های خودرویی بود که در این بحث، ریسک ها را پذیرفتیم و با کمک شورای تامین این موضوع رو پیگیری و ساماندهی کردیم.

شعبانی اضافه کرد: در برخی موضوعات جلوتر از سیاست های قوه حرکت کردیم و در حوزه عفاف و حجاب جز استان‌های پیشرو و برتر در کشور بودیم.

گفتنی است در پایان این مراسم و با اهدا حکمی از سوی ریاست محترم قوه قضاییه حجت الاسلام علی مصطفوی نیا به عنوان رییس کل جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد و از خدمات و تلاش های علی شعبانی رییس کل پیشین دادگستری این استان تجلیل به عمل آمد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900680

دیگر خبرها

  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • صدور ۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل
  • راه‌حل رفع مشکل پرونده‌های معوق در سند تحول قضایی
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود