Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: نخبگان دنبال خلاقیت و نوآوری باشند و در ارائه طرح و ررنامه‌هاق خو کپی‌برداری نکنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار سیدصادق حسینی عصر امروز در جشنواره جهادگران علم و فناوری استان کردستان که در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان اظهار داشت: سخنرانی در محضر دوستان اهل علم‌ و نخبه کار سختی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  افراد برتر این جشنواره علمی  براساس صلاحیت افراد انتخاب شده‌اند، گفت: علم انسان را از تاریکی به روشنی می‌رساند و مسیر آینده را ترسیم می‌کند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه پیشرفت علم باعث توسعه کشور و موانع را از پیش‌رو بر می‌دارد، تصریح کرد: قرآن انسان را به سمت کسب علم دعوت کرده و به این امر بسیار تاکید شده است.

وی با تاکید بر اینکه نخبگان دنبال خلاقیت و نوآوری باشند، به بازگویی گوشه‌ای از رسادت‌ها و خلاقیت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس پرداخت و افزود: انقلاب و جنگ تاریخی از علم را به روی ما گشود که هرکدام درسی برای جوانان امروزی است.

رشد علمی ایران در 30 سال اخیر به اندازه 300 سال است/ قانون "جهش تولید دانش‌بنیان" انقلابی در حمایت از نخبگان استلزوم استخدام هدفمند نخبگان کشور در وزارتخانه‌ها

سردار حسینی خاطرنشان کرد: در طول 43سال اخیر در حوزه‌های مختلف همچون علمی و تجهیزات پیشرفت‌های زیادی در کشور داشته‌ایم که به همت جوانان نخبه بوده است.

سردار حسینی تاکید کرد: نخبگان در ارائه طرح و برنامه‌های خود کپی‌بدداری نکنند و برای پیشرفت هرچه بیشتر، مطالب نو ارائه دهند.

در پایان این مراسم از داوران و نفرات برتر جشنواره جهادگران علم و فناوری استان کردستان تجلیل شد‌.

انتهای پیام/481/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۳۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما در این خلیج فارس ماندگار هستیم انگیسی‌ها رفتند، آمریکایی‌ها هم خواهند رفت چرا که بیگانگان جایشان در این منطقه نیست، این منطقه تنها جای ما و کشورهای مسلمان منطقه خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه جشنواره خلیج فارس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امنیت در خلیج فارس برقرار است، اظهار داشت: خلیج فارس محلی برای ایجاد وحدت بین کشورهای مسلمان منطقه با ایران اسلامی است.

وی افزود: ما طولانی ترین ساحل را در خلیج فارس دارا هستیم و بیشترین جزایر راهبردی در این منطقه حساس قرار دارد، خلیج فارس، خلیج فارس بوده، هست و خواهد ماند و افتخار می‌کنیم در این خلیج فارس امنیت خوبی را برقرار می‌کنیم.

سپاه: اگر کشوری نفتکشی از ایران ببرد جبران خواهیم کرد

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: روز خلیج فارس یعنی روزی که ما خلیج فارس را از دست امپریالیسمی که در منطقه حاضر بود (پرتغالی‌ها) آزاد کردیم، پرتغالی‌ها 127 سال در این منطقه بودند اما ما ماندیم و آنها رفتند.

وی تصریح کرد : ما در این خلیج فارس ماندگار هستیم انگیسی‌ها رفتند، آمریکایی‌ها هم خواهند رفت چرا که بیگانگان جایشان در این منطقه نیست، این منطقه تنها جای ما و کشورهای مسلمان منطقه خواهد بود.

.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • چین در «ایندو-پاسفیک» راهبرد «قورباغه آب‌پز» را دنبال می‌کند
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • بزرگ‌نمایی کانال‌های مجازی از تعداد مجروحان واژگونی مینی‌بوس
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است