Web Analytics Made Easy - Statcounter

پویا حاجی‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: شجره طیبه بسیج از هشت سال دفاع مقدس در برابر استکبار جهانی تا دفاع از حریم اهل بیت در مقابل تکفیری‌ها و مقاومت در برابر تهاجم فرهنگی دشمن و همراهی با مردم در شرایط سخت تحریم و کرونا، جلوه‌ای از عشق و تعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که مایه افتخار در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی جوانان را میدان‌داران اصلی گام دوم انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: امروز در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی با معماری مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، نسل برومند جوان و نوجوان کشور پیشگامان نسلی ارزشی و جهادی هستند که در نهادهای ارزشی به ویژه بسیج دانش‌آموزی و بسیج دانشجویی تجلی یافته‌اند.

حاجی‌وند با اشاره به ظرفیت جوانان و نوجوانان انقلابی، تصریح کرد: ما جوانان و نوجوانان انقلابی مؤمن و به ویژه نخبه بسیاری داریم که می‌توانند تأثیر بسزایی در گره گشایی از مشکلات و انجام کارهای اجرایی مؤثر ایفا کنند و از طرف دیگری هم باید برای آینده نخبه پروری و کادرسازی انجام دهند لذا باید به ظرفیت‌ها و استعدادهای جوانان انقلابی توجه شود.

فعال فرهنگی و اجتماعی استان اردبیل با تاکید بر اینکه بسیج همواره پای کار مردم بوده است بیان کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری همواره بر موضوع کادرسازی برای انقلاب اسلامی تاکید داشته اند باید از این ضرورت مهم و اساسی غافل نشده و در اولویت قرار دهیم چراکه باید در عرصه‌های مختلف برای انقلاب اسلامی از بدنه جامعه نخبگانی و فرهنگی نسل جوان کشور کادر پرورش و تربیت کنیم.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نقشه راه جوانان و نوجوانان انقلابی است ادامه داد: گام دوم انقلاب اسلامی فصل جدیدی از عمر بابرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی است و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نقشه راه جوانان و نوجوانان انقلابی در مسیر است چراکه بخش اعظمی از سه مرحله اصلی تحقق گام دوم انقلاب اسلامی یعنی خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی اسلامی بر دوش همین جوانان است.

کد خبر 5359783

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری هفته بسیج انقلاب اسلامی ایران پیام رهبر انقلاب اردبیل فعال فرهنگی نخبگان هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا کرمانشاه عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران آلودگی هوا گرگان کتاب و کتابخوانی واکسن کرونا بارش باران زلزله جوانان و نوجوانان انقلابی گام دوم انقلاب اسلامی جوانان انقلابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۳۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در دیدار با حجت الاسلام محمدباقر برقراری طی سخنانی با اشاره به در پیش بودن ایام دهه کرامت اظهار داشت: متولیان امر در اسلامشهر از همه ظرفیت‌های موجود فرهنگی و تبلیغی برای بزرگداشت دهه کرامت استفاده کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: اسلامشهر از جمله شهرهای مهم و پرجمعیت استان تهران محسوب شده و بزرگداشت ایام الله و برنامه‌های انقلاب در این شهرستان با توجه به نزدیکی به پایتخت و اهمیت سیاسی و فرهنگی آن، بسیار مهم و ضروری است.

وی مردمی سازی برنامه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های مردمی را از مهمترین رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست.

کد خبر 6088724

دیگر خبرها

  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان