Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان سرلشکر محمدعلی جعفری ظهر امروز در جمع معلمان با بیان اینکه همه ارکان انقلاب به کلمه مقدس بسیج و بسیجی وابسته است اظهار کرد: اگر عزم راسخ بسیجیان یعنی مردمی که همه‌ هستی خود را وقف انقلاب کردند، نبود انقلاب به این جا نمی‌رسید و چنین دستاوردهای بزرگی نداشتیم.

وی با بیان اینکه هرکسی امروز عنوان بزرگ بسیجی را می‌خواهد باید تکلیف خود را در آستانه گام دوم بیابد و به آن عمل کند ادامه داد: انقلاب اسلامی برای احیای مجدد اسلام ظهور کرد تا حاکمیت دین خدا را محقق کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله‌الاعظم  با تأکید بر اینکه دشمنان می‌خواهند نور خدا را روی زمین خاموش کنند اما خدا اراده کرده نور خود را گسترش دهد مطرح کرد: انقلاب می‌خواهد حرف و قانون خدا در ایران پیاده شود و گسترش یابد.

وی با بیان اینکه تاکنون تنها دو مرحله از پنج مرحله تشکیل حکومت اسلامی را طی کرده‌ایم ادامه داد: امروز تنها تثبیت نظام، حفظ اقتدار و انتقال پیام ایستادگی و پایداری به ملت‌های مبارز و جبهه مقاومت رخ داده است هرچند این موارد نیز در شرایط کنونی جهان دستاورد کمی نیست.

جعفری با تأکید بر اینکه با وجود مشکلات بستر رشد و حرکت انقلاب فراهم و تثبیت شده است بیان کرد: رهبری گام دوم را بیان کرد‌ه‌اند که باید در این زمینه ورود کرد زیرا در این مرحله نقش آفرینی برای انقلابیون و بسیجیان متفاوت است.

وی با بیان اینکه جوامع زمانی به سمت انقلاب و حرکت آن کاملا امید می‌بندند که جامعه ما یک الگوی اسلامی و نمونه تبدیل شود اظهار کرد: در تمام عرصه‌ها هنگام عبور انقلاب از گردنه ها نقش مردم نقش تعیین‌کننده و معیار بوده و باید دوباره این نقش تقویت شود.

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله‌الاعظم با این اینکه معلمان به عنوان حلقه‌های میانی باید در جوانان ایجاد انگیزه کنند تا آنها نیز مردم را در عرصه مختلف فرهنگی و اجتماعی به میدان بیاورند گفت: برای تحقق چنین هدفی باید جوانان محور کارها شوند.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی دفاع مقدس فعالیت فرهنگی فرهنگی و اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۳۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت ۱۷ اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآورشد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • در کنار همه مسایل اقتصادی به ابعاد فرهنگی فرزندآوری توجه شود
  • افزایش ظرفیت تولید کاغذ تحریر/ ناشران و مخاطبان کودک و نوجوان حمایت می‌شوند
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • نجم‌الدین شریعتی:ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • نیازمند جهاد تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه هستیم
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • پیروان امام صادق(ع) در مسیر تمدن‌سازی