Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه گفت: نمازجمعه ۵ آذر به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی فرد در مصلای امام‌خمینی (ره) برگزار می‌شود. خبرگزاری میزان -  حجت‌الاسلام علی نوری گفت: نمازجمعه ۵ آذر به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی فرد در مصلای امام‌خمینی (ره) برگزار و برنامه نمازجمعه این هفته تهران با محوریت هفته بسیج و روز مقاومت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: نمازگزاران می‌توانند برای حضور در نمازجمعه از درب شمالی مصلا (ایستگاه مترو مصلا)، از درب جنوبی خیابان شهید بهشتی (ایستگاه مترو شهید بهشتی) و درب شرقی خیابان قنبرزاده تردد کنند.

نوری با اشاره به حضور بسیجیان در نمازجمعه این هفته تهران، گفت: از برخی برگزیدگان بسیجی، مدال‌آوران طلای المپیک، رتبه‌های برتر دانشجویی و همچنین در بخش دانش بنیان از نخبگانی که در حوزه فعالیت‌های بسیج نام‌آور هستند با حضور سردار سلیمانی فرمانده نیروی مقاومت بسیج کشور تجلیل و قدردانی می‌شود.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تصریح کرد: با توجه به اینکه هفتم آذرماه مصادف با سالروز عملیات غرورآفرین مروارید نیروی دریایی است، سردار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش به همراه کادر نظامی و سرافراز نیروی دریایی میهمان نمازجمعه هستند و از صحبت‌های سردار ایرانی و سردار سلیمانی پیش از خطبه‌ها بهره‌مند خواهیم شد.

وی با اشاره به اولین سالگرد شهادت شهید فخری‌زاده، افزود: همچنین نام و یاد این شهید بزرگوار را گرامی خواهیم داشت و طبق روال فرهنگسرای منتظر در بخش خواهران و برادران با سلسله محتوا‌ها و فعالیت‌های فرهنگی از قبیل کار کتاب و نقاشی میزبان نمازگزاران خواهد بود.

نوری تأکید کرد: یکی از برنامه‌های نمازجمعه این هفته اجرای زنده گروه سرود محمد رسول‌الله از گروه‌های سرود برتر بسیج است و همچنین برخی مستند‌ها و نماهنگ‌ها با موضوع بسیج و نیروی دریایی نیز پخش خواهد شد.

گفتنی است نماز جمعه این هفته، با همت ستاد نماز جمعه تهران، به صورت زنده و تصویری از هیئت آنلاین، همراه با پوشش جایگاه نماز و فعالیت‌های جانبی در محوطه، پخش خواهد شد و همزمان، این مراسم، از رادیو قرآن، رادیو معارف و رادیو تهران به صورت زنده پخش می‌شود.   بیشتربخوانید: وزیر پیشین امور خارجه: قدرت دفاعی مؤلفه بازدارنده مهم برای ایران در برابر تهدیدات است/ دشمنان عادت دارند در مذاکرات از زبان تهدید استفاده کنند

 

انتهای پیام/

برچسب ها: علی نوری نماز جمعه تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علی نوری نماز جمعه تهران جمعه این هفته نیروی دریایی حجت الاسلام نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۳۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق شناورها و تجهیزات جدید به نیروی دریایی

دریافت 19 MB

امیر دریادار شهرام ایرانی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین المللی و مسؤولیت بین المللی به نیابت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود: این نیرو در عرصه‌های اقیانوسی برنامه‌های جدی را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه در نیمه دوم سال رزمایشی را در پیش داریم، گفت: کشورهای مختلفی در این رزمایش دعوت می‌شوند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به الحاق‌های جدید شناوری اشاره و اضافه کرد: در شش ماه اول و دوم الحاق‌هایی خواهیم داشت و برای اولین بار این الحاق‌ها در تاریخ نیروی دریایی رخ می‌دهد.

امیر ایرانی گفت: این الحاقیه‌ها در حوزه‌های مأموریتی، علمی و فناوری و تجهیزاتی است و به زودی شاهد رونمایی خواهیم بود.

کد خبر 6100403

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از ۳ رزمایش نیرو‌های ترکیه در ماه جاری
  • جزئیاتی از ۳ رزمایش نیروهای مسلح ترکیه در ماه جاری
  • وضعیت بارندگی تهران در پنجشنبه و جمعه آخر هفته
  • الحاق شناورها و تجهیزات جدید به نیروی دریایی
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • جزئیات تماس آمریکایی‌ها با ناو ایرانی!
  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس