Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اقتصادی رئیس جمهور با همراهی مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از بندر شهید رجایی و امکانات و توانمندی‌های گروه کشتیرانی بازدید کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محسن رضایی امروز با حضور در بندر شهید رجایی ضمن بازدید از این بندر راهبردی با همراهی محمدرضا مدرس خیابانی، مدیرعمل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از یکی از کشتی‌های ناوگان و  دیگر امکانات ناوگان ملی کشتیرانی بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در حاشیه این بازدید گفت: سیاست ما در دولت برای حمل کالا این است که حمل و نقل را یکسره کنیم.

وی با تأکید بر اینکه معطل ماندن برخی از کالاها در گمرک موجب می‌شود که یک درصد به قیمت تمام شده کالاها اضافه شود، تصریح کرد: همین امر یکی از عوامل تورم و گرانی کالاست لذا هر چه حمل و ترخیص کالا روان‌تر شود تورم نیز کاهش می‌یابد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور با توضیحات مهندس محمدرضا مدرس خیابانی در جریان روند حمل و نقل کالا از طریق ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

 رضایی همچنین از "کشتی‌سازی عظیم گسترش" و همچنین "شرکت تعمیرات کشتی پرشیاهرمز" متعلق به گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد.

در این بازدید مهندس مدرس خیابانی نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به بیان توضیحاتی پیرامون فعالیت‌های شرکت پرشیا هرمز و خدمات تعمیراتی‌ای‌ که این شرکت انجام می دهد، پرداخت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در جریان این بازدید اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه مهم از ۱۲ سال پیش آغاز شد، اما تا سال ۱۴۰۰ تنها حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و متاسفانه چندین سال نیز کار معطل مانده بود.

وی ادامه داد: در سفر استانی رئیس جمهور به این استان، آیت‌الله رئیسی تاکید کردند که این پروژه با جدیت دنبال شود؛ الحمدلله با تزریق حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار، پس از ۱۲ سال امروز شاهد پیشرفت ۸۵ درصدی این طرح آبرسانی هستیم. امیدواریم این پروژه تا فصل پاییز به بهره‌برداری برسد تا مردم این شهرستان و منطقه از برکات این طرح آبرسانی بهره‌مند شوند.

منصوری خاطر نشان کرد: با تکمیل این پروژه علاوه بر تامین حدود پنج و نیم میلیون متر مکعب آب شرب مردم  منطقه، حدود ۳ میلیون متر مکعب آب نیز به صنعت اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی نشاندهنده شکست طرح‌های شیطانی برای منزوی کردن ایران بود
  • ایران تحریم‌ناپذیر است
  • هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید
  • هدفگذاری دولت برای توسعه همکاری تجاری با کشور‌ها
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی