Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ وزیر راه و شهرسازی از ثبت‌نام بیش از یک‌میلیون و نیم نفر در سامانه مسکن ملی خبر داد و گفت: متأسفانه درحالی‌که ۱۰ روز به اتمام ثبت‌نام باقی مانده اما هنوز سامانه برای برخی شهرستان‌ها باز نشده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پاکدشت، رستم قاسمی ظهر امروز در بازدید از پروژه کمربندی با انتقاد از تزریق مالی قطره چکانی به این پروژه مهم کشور اظهار داشت: با این میزان از اعتبار پروژه 14 سال است که پیشرفت اندکی داشته و اگر با سرعت اجرایی شود تا 40 سال نیز طول خواهد کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درست است که اعتبارات امسال بیشتر از سال‌های گذشته است اما این پروژه ملی نیاز به حمایت بیشتری دارد و با این اعداد و ارقام رشد فیزیکی خاص و قابل دفاعی نخواهد داشت.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه گفت: در تلاش هستیم که در سازمان و یا با مشارکت پیمانکار حرکتی را برای رشد حداکثری و اتمام این پروژه ملی برنامه‌ریزی کنیم تا به‌زودی شاهد برگزاری اختتامیه و بهره‌مندی مردم از این پروژه باشیم.

قاسمی در ادامه به استقبال مردم از پروژه مسکن ملی اشاره کرد و افزود: تاکنون استقبال خوبی در ثبت‌نام از مسکن ملی توسط مردم شده و بیش از یک‌میلیون و 500 هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کردند.

وی در ادامه ابراز داشت: هنوز برای برخی از شهرستان‌ها سایت باز نشده و به دنبال رفع مشکل آن هستیم، طی برنامه در نظر گرفته شده، توسعه ساخت‌وساز طرح ملی مسکن در تهران رُخ نمی‌دهد و در شهرستان‌های دیگر طرح ملی مسکن چون پاکدشت انجام خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به منابع در نظر گرفته شده در طرح ملی مسکن افزود: تسهیلات منابع مورد نیاز طرح ملی مسکن مشخص شده و مشکلی برای اجرای آن وجود ندارد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به خانه‌دار شدن مجردین در طرح ملی مسکن خاطرنشان کرد: خانم‌های بالای 35 سال مجرد و آقایان بالای 45 سال مجرد و نیز خانواده‌هایی که چیزی به نامشان نیست می‌توانند در این طرح صاحب خانه شوند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی طرح ملی مسکن مسکن ملی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۳۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی

با حضور وزیر راه و شهرسازی‌، هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، صبح امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی‌، هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد و همچنین عملیات ساخت ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی نیز در استان آغاز شد.

فرایند آماده‌سازی نخستین دهکده شهری استان نیز با ظرفیت یک هزار و ۴۰۰ قطعه در شهرستان سراب با حضور وزیر کلید خواهد خورد.

افتتاح یک باب مدرسه هوشمند به مساحت هزار و ۸۶۵ متر مربع و کلنگ‌زنی چهار باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند و آغاز عملیات ساخت مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت دو هزار و ۵۲۴ متر مربع و برآورد اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال در شهر سهند از جمله برنامه‌های وزیر راه در آذربایجان شرقی است.

به گزارش ایمنا، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در راستای یک سفر کاری با استقبال استاندار آذربایجان شرقی و مدیران کل دستگاه‌های مرتبط وارد تبریز شد.

بازدید از قطعه ششم آزادراه تبریز ارومیه، افتتاح طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند و بازدید از کمربندی ایلخچی از جمله برنامه‌های سفر یک روزه بذرپاش به آذربایجان شرقی است.

وزیر راه شهرسازی و معاونان وی امروز همچنین در جلسه شورای کاهش تصادفات رانندگی و شورای مسکن استان شرکت می‌کنند و پس از آن از ترمینال در دست ساخت شماره ۲ فرودگاه تبریز بازدید خواهند کرد.

کد خبر 748039

دیگر خبرها

  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن
  • سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • یک اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی