Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در جلسه‌ای با حضور نمایندگان صنف کشاورزان و مسؤولان استانی، توافقی برای پیگیری مشکلات کشاورزان به امضا رسید.

در این توافق آمده است: کمیته‌ای متشکل از استانداری، جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای و صنف کشاورزان برای پیگیری امور مربوط به کشاورزان داخل استان از جمله مصوبات کارگروه سازگاری با کم‌آبی، شورای عالی آب و شورای هماهنگی زاینده‌رود با دستور استاندار تشکیل و گزارش‌ها به صورت مستمر به استاندار ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این توافق آمده است: پیگیری‌های فرااستانی پیرامون مصوبات کارگروه سازگاری با کم‌آبی، شورای عالی آب و شورای هماهنگی زاینده‌رود در اسرع وقت آغاز و طی بازه‌های ۳ ماهه، نتایج به استاندار و کشاورزان ارائه شود. تاریخ‌های پیشنهادی مورد اجماع کشاورزان برای بازگشایی آب با اعلام نظر کمیسیون متشکل از جهاد کشاورزی و صنف به استانداری و شرکت آب منطقه‌ای، مطابق با نظر این کمیسیون و با رعایت خط قرمز آب شرب آب را رهاسازی نماید.

در بخش دیگری از این توافق گفته شده است: به منظور پرداخت خسارت به کشاورزان، سازوکار مناسب، با محوریت سازمان جهاد کشاورزی و مشارکت صنف در اسرع وقت طراحی و اجرا شود؛ موضوع پروژه پساب فاضلاب اصفهان و اعتبار مورد نیاز توسط استاندار محترم پیگیری شود و به مرحله اجرا در آید.

علاوه بر این، در این توافق تاکید شده است: مصوب شد تا ساعت ۴ بامداد مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ چادرهای مستقر در کنار پل خواجو جمع‌آوری شود و تجمع انجام شده پایان یابد.

 

در پایان این توافق خاطرنشان شده است: گزارش پیشرفت موارد فوق‌الذکر به صورت ۱۵ روز یک بار توسط مسؤولان اطلاع‌رسانی شود.

به گزارش فارس، در راستای پیگیری استاندار اصفهان برای حل مشکل کشاورزان ظرف ۱ ماه گذشته، این توافق بین مسؤولان استانی با صنف کشاورزان به امضا رسیده است. صبح امروز نیز در پی تحرکات عناصر مشکوک برای سوءاستفاده از مطالبات،کشاورزان به تجمع خود در بستر زاینده‌رود پایان دادند.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان کشاورزان آب استاندار اصفهان صنف کشاورزان خشکسالی خبرگزاری فارس اصفهان فارس اصفهان کارگروه سازگاری با کم آبی شورای عالی آب شورای هماهنگی زاینده رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۳۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است

فرماندار ایلام گفت: تسریع در اجرای کنارگذر جنوبی شهر ایلام‌ از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در حاشیه بازدید از پروژه کنارگذر جنوبی شهر ایلام اظهار کرد: با توجه به اینکه احداث کنار گذر جنوبی شهر ایلام به طول چهار کیلومتر و ۲ تقاطع غیر هم‌سطح در طول مسیر نقش بسیار مهمی در مدیریت ترافیک درون و برون شهری ایفا می‌کند از اولویت‌های بخش راه در شهرستان ایلام است.

وی افزود: استاندار و معاونت عمرانی استاندار سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک داریی‌های شهرستان به این پروژه اختصاص دادند.

فرماندار ایلام خاطرنشان کرد: این پروژه نقش مهمی در مدیریت ترافیک اربعین و تسهیل در تردد زوار ایفا خواهد کرد.

نادری اضافه کرد: با توجه به اهمیت پروژه امید می‌رود با همکاری مردم و مالکان برای تملک زمین‌های مسیر احداث پروژه و اهتمام مسئولان راه و شهرسازی در اسرع وقت شاهد بهره‌برداری باشیم.

کد خبر 748472

دیگر خبرها

  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • خرید تضمینی گندم به بیش از ۶۰۰ هزارتن رسید
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است