Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی فرمانداری دیلم روز پنجشنبه به نقل از احمد دشتی در آییبن تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان افزود:  پلیس امروز از ظرفیت و جذب و مشارکت مردمی برای تحقق برنامه‌های سازمانی خود به‌عنوان یک سرمایه بزرگ اجتماعی بهره می‌برد.

وی اظهارداشت: وظیفه ذاتی نیروی انتظامی حفظ نظم و تامین امنیت در جامعه است که این مهم  با تعامل و همکاری همه ادارات  سازمان‌ها و از همه مهم‌تر  خود مردم محقق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانداردیلم افزود: امنیت  زمینه ساز توسعه سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی است.

وی بیان کرد: امنیت و احساس آن نیاز مهم و همیشگی اقشار مختلف جامعه است و  این امر مهم جز با تعامل و همکاری بیش از پیش نیروی انتظامی با مردم و سایر مسئولان میسر نخواهد شد.

                                                                                                             
دشتی گفت: شهرستان دیلم در بعد امنیتی شرایط بسیار خوب و مطلوبی دارد.

فرماندار دیلم گفت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی یک توفیق الهی و یک فرصت است و اگر  در راستای رضایت‌مندی مردم باشد اجر دنیوی و اخروی به همراه دارد.

در این آیین که باحضور فرمانده انتظامی استان بوشهر در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری دیلم برگزارشد، ، سرهنگ علی یاری به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی این شهرستان معرفی و از سرهنگ رضا اسماعیلی فرمانده پیشین تقدیر و تجلیل شد.

شهرستان ساحلی دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر و در همسایگی استان خوزستان واقع است.

برچسب‌ها بوشهر مراسم معارفه گناوه بندردیلم انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر مراسم معارفه گناوه بوشهر مراسم معارفه گناوه بندردیلم انتظامی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۳۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم

ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از توقیف ۶ دستگاه خودرو سواری حامل کالای قاچاق و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۹ میلیارد ریال در شهرستان دیلم خبر داد. 

به گزارش ایسنا، سرهنگ امید  صابر بعدازظهر روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان داشت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران انتظامی شهرستان دیلم در حین کنترل محورهای مواصلاتی، به ۶ دستگاه خودرو سواری مشکوک می‌شوند که رانندگان به محض رویت مامورین اقدام به فرار می‌نمایند اما با ایجاد موانع فیزیکی پس از طی مسافتی توقیف شدند.

وی افزود: در بازرسی صورت گرفته از خودروهای متوقف شده انواع کالای قاچاق فاقد مدارک معتبر قانونی را کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم با اشاره به اینکه ارزش کالای قاچاق کشف شده بیش از  ۹ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و تعداد ۶ نفر متهم دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است